ow, ok. Evengoed bedanktquote:Op dinsdag 20 december 2005 11:35 schreef dolle_hond het volgende:
ik ondersteun alleen maar
totals post ik niet
Die zijn juist interessant.quote:Op dinsdag 20 december 2005 11:35 schreef dolle_hond het volgende:
ik ondersteun alleen maar
totals post ik niet
hopelijk komt RC binnenkort weer, en ben je in een keer een heel eind omhoog geschotenquote:
blijkbaar niet dusquote:Op dinsdag 20 december 2005 11:43 schreef Cart_man het volgende:
62 posts maar...en ik was zo opdreef gisteren.
Dat is he belangrijkstequote:
Niks omdat de TS toen der tijd op zijn pikkie was getrapt is hij daar mee gestopt.quote:
Dat is toch al lang geleden? En toen is het doorgegaan. Vorige week waren de cijfers er nog?quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:04 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Niks omdat de TS toen der tijd op zijn pikkie was getrapt is hij daar mee gestopt.
En het ging werkelijk waar nergens over![]()
kijk anders even wie die cijfers gepost heeft de afgelopen tijdquote:Op dinsdag 20 december 2005 20:05 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Dat is toch al lang geleden? En toen is het doorgegaan. Vorige week waren de cijfers er nog?
En dat heb ik gevolgd. TS is geen hond die cijfers komt posten als het julie uitkomt..
je hebt gelijkquote:Op dinsdag 20 december 2005 20:04 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Niks omdat de TS toen der tijd op zijn pikkie was getrapt is hij daar mee gestopt.
En het ging werkelijk waar nergens over![]()
je hoefd het niet te bevestigen hoor. Vraag ik ook niet naar. Ik weet toch wel dat ik gelijk hebquote:
ik bekijk gewoon elke dag met welk been ik uit bed ben gestaptquote:Op dinsdag 20 december 2005 20:15 schreef ook_gek het volgende:
[..]
je hoefd het niet te bevestigen hoor. Vraag ik ook niet naar. Ik weet toch wel dat ik gelijk heb![]()
zo lang je geen total stats doet hoef je van mij niks te doen. Maar he dat is mijn simpele en personelijke mening. Er zijn zo te zien genoeg mensen die de dag standen wel leuk vinden. Ik zou zeggen bedankt namens die mensen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |