quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 02:03 schreef DutchGooner het volgende:
Een aardige gloryhunt kick mogen we toch wel zeggen.
Je wil het tegenspreken?quote:
Typisch dat zo'n opmerking gemaakt wordt door een Feyenoorderquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 02:12 schreef Steve_I. het volgende:
zo leuk ook dat je het niet kan hebben
Je houdt het goed in de gaten zie ikquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 02:06 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Je wil het tegenspreken?
Als ze verloren hadden had dit topic ongetwijfeld nog ergens onderaan de lijst gebungeld waar het de laatste weken gebungeld heeft
Vorig seizoen toen de sperz hun beste seizoen sinds mensenheugenis hadden zag je dit topic regelmatig, dit seizoen alweer een stuk minder.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 02:25 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
Je houdt het goed in de gaten zie ik![]()
quote:Op zondag 5 november 2006 20:44 schreef Radegast het volgende:
Och jee, ze hebben weer eens gewonnen hoor!
Ik vrees een overwinning voor Arsenalquote:Op vrijdag 1 december 2006 13:18 schreef M0NTANA het volgende:
Morgen staat Arsenal - Tottenham Hotspur op het programma, ben benieuwd.
Durf je (nog) een weddenschap aan?quote:Op vrijdag 1 december 2006 13:18 schreef M0NTANA het volgende:
Morgen staat Arsenal - Tottenham Hotspur op het programma, ben benieuwd.
Bij de laatste thuisnederlaag tegen jullie was Chapman volgens mij nog onze managerquote:Op vrijdag 1 december 2006 13:23 schreef M0NTANA het volgende:
Ik hoop op een eerste thuisnederlaag van Arsenal in het nieuwe Emirates-stadion.
Scheelde vorig jaar niet veel, niet alleen de wedstrijd, ook de eindstand.quote:Op vrijdag 1 december 2006 13:24 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Bij de laatste thuisnederlaag tegen jullie was Chapman volgens mij nog onze manager
Ook al gaat het niet super bij jullie, durf niet nóg een weddenschap aan.quote:Op vrijdag 1 december 2006 13:23 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Durf je (nog) een weddenschap aan?
Troost je, dit jaar zal het allemaal niet zo close zijnquote:Op vrijdag 1 december 2006 13:26 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Scheelde vorig jaar niet veel, niet alleen de wedstrijd, ook de eindstand.![]()
Als we morgen winnen, staan we gelijk. Maar goed, eerst nog zien. Veel sterkte morgen!quote:Op vrijdag 1 december 2006 13:30 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Troost je, dit jaar zal het allemaal niet zo close zijn
Kan je beter Ludacriss wensen, naar London reizen voor een nederlaag is altijd kut natuurlijk.quote:
jij bent het gewend natuurlijkquote:Op vrijdag 1 december 2006 13:34 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Kan je beter Ludacriss wensen, naar London reizen voor een nederlaag is altijd kut natuurlijk.
2x maar in mijn laatste 19 Arsenal thuiswedstrijden, wel 2x teveel natuurlijkquote:
Zeker weten, mooie historie ook. Hoop op Zulte Waregem of Feyenoord, beide goed te berijden.quote:Op vrijdag 15 december 2006 09:11 schreef the_hunter het volgende:
THFC-feyenoord lijkt me een geweldig affiche!
Met één kaart ben ik al blij, maar liefst twee (of meer).quote:Op vrijdag 15 december 2006 17:46 schreef Ludacriss het volgende:
Ja leuk gaan ze net bij Feyenoord spelen in de week dat ik in Instanbul zit om Besiktas - Galatasaray te zien. Kutzooi.... en kaarten moet opzich geen probleem zijn. Eerst zien hoeveel we er krijgen en of er niet teveel mensen zijn met gigantische loyalty points.
Ik ga m'n best voor je doen. Ik ga nu effe kijken of ik mijn vlucht een dag kan vervroegen.... zou ik net dit missenquote:Op vrijdag 15 december 2006 17:48 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Met één kaart ben ik al blij, maar liefst twee (of meer).
OK, hou me op de hoogte dan! Stuur wel een PM met contactgegevens.quote:Op vrijdag 15 december 2006 17:50 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Ik ga m'n best voor je doen. Ik ga nu effe kijken of ik mijn vlucht een dag kan vervroegen.... zou ik net dit missen
edit:
3 en of meer gaat sowieso al niet lukken. Ga me best doen voor 2 kaarten.
quote:Tottenham's Uefa Cup away match against Feyenoord could be held behind closed doors because of possible disciplinary action against the Dutch club.
Feyenoord were given a suspended two-match stadium ban after their fans rioted before a game against Nancy.
But European governing body Uefa has appealed against its independent disciplinary tribunal's decision.
"The reasoning is that there have been so many previous incidents involving Feyenoord," said a Uefa spokesman.
"We are asking the disciplinary commission to reconsider and a more severe penalty for example could be for the sentence not to be suspended."
The appeal will be heard early in January and the matches played in February.
Spurs and Feyenoord have met four times previously in European competition, with two wins each.
Tottenham supporters rioted after the 1974 Uefa Cup final second leg in Rotterdam, following Feyenoord's 4-2 aggregate victory.
Hoe bedoel je?quote:Op maandag 18 december 2006 13:55 schreef Erasmusch het volgende:
Welke tribune is het 'veiligst'?
Maakt eigenlijk niet zoveel uit... alleen dan wel op de lower tier. Alleen weet ik niet of je veel kans maakt op kaarten als je ze voor Tottenham - Feyenoord wil halen.quote:Op maandag 18 december 2006 14:38 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Voor welk vak kan ik het beste kaarten halen? South Stand?
Moet je zeker member zijn ofzo?quote:Op maandag 18 december 2006 14:42 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Maakt eigenlijk niet zoveel uit... alleen dan wel op de lower tier. Alleen weet ik niet of je veel kans maakt op kaarten als je ze voor Tottenham - Feyenoord wil halen.
Hoeft niet maar bij de Uefa cup wedstrijden hebben seizoenskaart houders en members met veel loyality points voorrang op anderen. Je kan ze dus wel krijgen maar dan moet je goed opletten wanneer er eventuele overgebleven kaarten de verkoop ingaan en dus gelijk gaan bellen om je kans zo groot mogelijk te maken.quote:Op maandag 18 december 2006 14:45 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Moet je zeker member zijn ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |