ik heb je een mailtje gestuurdquote:Op dinsdag 20 december 2005 21:34 schreef Mittnick het volgende:
Hey,
Ik heb intresse, wat is je mail-adres?
bod staat genoteerd.quote:Op woensdag 21 december 2005 10:18 schreef Ratt het volgende:
520 samen, en ik kom ze ophalen vanuit EHV (hoe zwaar zijn die dingen eigenlijk?)
vrijdag avond 19.00quote:Op woensdag 21 december 2005 14:55 schreef Ratt het volgende:
hm, jammer, tot wanneer kan iedereen eigenlijk bieden?
vertelquote:Op woensdag 21 december 2005 14:57 schreef Remco_h het volgende:
ff offtopic (en de ts een handje helpen), dat lampje is zeer eenvoudig te maken en kost slechts een paar euro's ...
geen bon, wel eerlijkquote:Op woensdag 21 december 2005 17:15 schreef Dr.Daggla het volgende:
Zijn deze wel eerlijk??
Ik bedoel, heb je er een bon bij oid.
Zeer nette prijs danquote:Op woensdag 21 december 2005 21:53 schreef huupia34 het volgende:
[..]
geen bon, wel eerlijk
ben al een jaartje of 15 aan het draaien
volgens mij had ik al gezegd dat ze ongeveer 6 jaar oud zijn, en goed werkendquote:Op woensdag 21 december 2005 23:09 schreef Ratt het volgende:
die dingen zijn toch geen 15 jaar oud mag ik hopen he?
open dan ff een eigen topic in vraag en aanbodquote:Op vrijdag 23 december 2005 03:00 schreef savale het volgende:
ehm ik zit er aan te denken om dan mijn super OEM draaitafels weg te doen... Komt eigenlijk omdat ik op clubs gewoon ook altijd technics tegenkom dus ik beter aan de technics kan wennen. Kwa kracht en functies ga ik er dan wel op achteruit helaas...
http://www.new-line.nl/forum/read.asp?t=18379
Tja iemand vroeg hier zelf om... Trouwens als iemand die van mij wil kopen dan krijg je van mij een heel goed bod terug voor je draaitafels...quote:Op vrijdag 23 december 2005 08:24 schreef huupia34 het volgende:
[..]
open dan ff een eigen topic in vraag en aanbod
ja, ze staan nog te koopquote:Op zondag 1 januari 2006 18:14 schreef Fendy het volgende:
Staan ze nog te koop? Kunnen er pics gemaakt worden, bijvoorbeeld van die beschadiging? Mogen ze uitgebreid getest worden?
Je bedoelt dat ik mag zien / horen dat er een plaat op afgespeeld kan worden en niet meer? Niet helemaal voldoendequote:Op zondag 1 januari 2006 20:26 schreef huupia34 het volgende:
[..]
wat versta jij onder uitgebreid testen?
je mag zien/horen dat ze werken
dan moet je ook je mixer meenemen, want mijne is reeds verkocht.quote:Op zondag 1 januari 2006 21:44 schreef Fendy het volgende:
[..]
Je bedoelt dat ik mag zien / horen dat er een plaat op afgespeeld kan worden en niet meer? Niet helemaal voldoende.
Als ik ze zou willen komen testen wil ik graag wat eigen platen meenemen en een paar platen mixen. Met cue-en kan ik zien hoe het zit met eventuele speling op de toonarm, of de lagers nog goed zijn en dergelijke dingen meer. Technics tafels zijn sterk, erg sterk zelfs maar niet onverwoestbaar en als ze inderdaad 6 jaar oud zijn kan het wel eens voorkomen dat er ergens slijtage op zit.
Prima, dat is te regelenquote:Op maandag 2 januari 2006 15:43 schreef huupia34 het volgende:
[..]
dan moet je ook je mixer meenemen, want mijne is reeds verkocht.
ik heb trouwens zat platen, maar je mag je eigen plaatjes proberen als je dat wilt.
sorry, was een tijdje niet thuis geweest.quote:
Thanks, dat stel ik op prijs!quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:02 schreef huupia34 het volgende:
[..]
sorry, was een tijdje niet thuis geweest.
komt zaterdag of zondag je uit?
in principe hou ik ze nu vast voor jou, de rest heeft tijd genoeg gehad om te bieden.
wat is snel, het is nu zaterdagquote:Op donderdag 5 januari 2006 13:08 schreef Fendy het volgende:
[..]
Thanks, dat stel ik op prijs!
Ik heb het hele weekend door afspraken staan, maar ik zal even kijken of er wat te regelen valt.
Ik kom er snel op terug!![]()
Stuur me anders effies een mailtje op egnatrop at hotmail dot com. Handelen we het verder even per mail af? Is misschien iets makkelijker?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:10 schreef huupia34 het volgende:
oke, we keep in touch
is goed,quote:Op zondag 8 januari 2006 14:43 schreef Fendy het volgende:
Huupia, komende zaterdag is wat mij betreft helemaal in orde. Schikt jou dat ook?
quote:Op zondag 8 januari 2006 19:15 schreef huupia34 het volgende:
[..]
is goed,
ik stuur je nog een mailtje om de tijd ed af te spreken
you've got mailquote:Op zondag 8 januari 2006 14:43 schreef Fendy het volgende:
Huupia, komende zaterdag is wat mij betreft helemaal in orde. Schikt jou dat ook?
Geen probleemquote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:01 schreef Contact het volgende:
Hmm, wil me dr niet mee bemoeien maar dat doe ik toch ff! Sorry Fendy.
Mochten jullie dr niet uitkomen of iets dergelijks, mag je mij ook ff mailen huupia34. heb ook wel interesse namelijk. Ophalen geen probleem!
Thanks! Bedankt voor de gastvrije ontvangst en de goede afhandeling. We zullen er goed voor zorgenquote:
Ik zie dat je van techno houd, ik zal binnenkort een groot aantal platen weg doen hier in het Vraag & Aanbod zodra ik mijn lijstje klaar hebquote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:05 schreef Fendy het volgende:
[..]
Thanks! Bedankt voor de gastvrije ontvangst en de goede afhandeling. We zullen er goed voor zorgen. Enneh....mocht je ooit je delen van je immense platencollectie weg doen...
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:31 schreef D-MIXXX het volgende:
[..]
Ik zie dat je van techno houd, ik zal binnenkort een groot aantal platen weg doen hier in het Vraag & Aanbod zodra ik mijn lijstje klaar heb
Prima. Ik heb ook ontzettend veel promo's (zijn dus maar paar van), heb je daar ook belang bij?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:32 schreef Fendy het volgende:
[..]
Gaarne!!!!! Uiteraard zou ik het heel erg op prijs stellen als je me dat lijstje even mailt, zodat ik stiekem eerste keus heb
Vanzelfsprekendquote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:38 schreef D-MIXXX het volgende:
[..]
Prima. Ik heb ook ontzettend veel promo's (zijn dus maar paar van), heb je daar ook belang bij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |