Als die gast die bank mooi vind moet hij het toch zelf weten. Oke, ik zou er mijn hond nog niet op laten slapen. Maar dat is een questie van smaak. Misschien gaat hij wel achter de BB bank aan. De spullen gaan allemaal naar een of andere loods. Er is dus nog hoopquote:Op dinsdag 20 december 2005 01:49 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Die bank gaat ook echt te ver, zelfs in de 80'er jaren werd je daarom geëxecuteerd...
Hulde, Wupquote:Op dinsdag 20 december 2005 01:55 schreef Wup het volgende:
da's dan wel weer een toffe TT:)
Begin nog eens over Lindsay Lohan, danquote:Op dinsdag 20 december 2005 01:56 schreef Lamon het volgende:
[..]
Is dat niet meer aarde en regen?
Mijn God, waar heb ik het over..
Zo kan ie wel weer, genoeg over die baggerbankquote:Op dinsdag 20 december 2005 01:54 schreef melke het volgende:
[..]
Als die gast die bank mooi vind moet hij het toch zelf weten. Oke, ik zou er mijn hond nog niet op laten slapen. Maar dat is een questie van smaak.
Endemol loodsen met opgeslagen spullen vliegen nog wel eens in de fik dus mag hij wel snel zijn voor die volgespeekselde bank waar Roel zijn hele wakkere verblijf in het huis zo'n beetje op heeft doorgebrachtquote:Op dinsdag 20 december 2005 01:54 schreef melke het volgende:
[..]
Als die gast die bank mooi vind moet hij het toch zelf weten. Oke, ik zou er mijn hond nog niet op laten slapen. Maar dat is een questie van smaak. Misschien gaat hij wel achter de BB bank aan. De spullen gaan allemaal naar een of andere loods. Er is dus nog hoop
Met PcEend is dat een heel normaal onderwerp.quote:Op dinsdag 20 december 2005 01:56 schreef Lamon het volgende:
[..]
Is dat niet meer aarde en regen?
Mijn God, waar heb ik het over..
Dat laatste, volgens Cartwoman.quote:Op dinsdag 20 december 2005 01:57 schreef doka het volgende:
Wat gebeurt er vrijdag met dit subforum? Dicht? In de archieven? Poosje open om te minderen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |