Het is een doordenkertjequote:
wat voor een goodies zou ze uitdelen?quote:Op dinsdag 20 december 2005 15:41 schreef Waxxer het volgende:
en Oprah gaat over homo's
Vanavond allemaal de herhaling kijken!!
Ik snap de grap nietquote:Op dinsdag 20 december 2005 15:43 schreef Waxxer het volgende:
Ik heb nu trouwens heel erg het gevoel dat iedereen hier denkt dat ik nooit serieus kan zijn
Ik heb juist het idee dat je altijd serieus bent, ook als je grappen maakt.quote:Op dinsdag 20 december 2005 15:43 schreef Waxxer het volgende:
Ik heb nu trouwens heel erg het gevoel dat iedereen hier denkt dat ik nooit serieus kan zijn
Nou ja, eh, wat ik als kijker zijnde tot nu toe merk, is dat ze er qua integratie en acceptatie en "kennis".... niet bepaald met Nederland te vergelijken zijn, in de USA.quote:Op dinsdag 20 december 2005 15:43 schreef davidov het volgende:
[..]
wat voor een goodies zou ze uitdelen?![]()
Neee nou ging over een opmerking op de vorige paginaquote:
Nou, dan kan ik je mededelen dat ik niet zo gestoord ben als ik nu en dan overkom.quote:Op dinsdag 20 december 2005 15:44 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb juist het idee dat je altijd serieus bent, ook als je grappen maakt.
"Gays are normal people? WTF??"quote:Op dinsdag 20 december 2005 15:46 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou ja, eh, wat ik als kijker zijnde tot nu toe merk, is dat ze er qua integratie en acceptatie en "kennis".... niet bepaald met Nederland te vergelijken zijn, in de USA.
Nee dat weet ik, in sommige staten zijn dildo's bijv ook gewoon verbodenquote:Op dinsdag 20 december 2005 15:46 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou ja, eh, wat ik als kijker zijnde tot nu toe merk, is dat ze er qua integratie en acceptatie en "kennis".... niet bepaald met Nederland te vergelijken zijn, in de USA.
En al was je dat wel, respect to all enzoquote:Op dinsdag 20 december 2005 15:48 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, dan kan ik je mededelen dat ik niet zo gestoord ben als ik nu en dan overkom.![]()
God verhoede dat mensen genieten van seks...quote:Op dinsdag 20 december 2005 15:51 schreef davidov het volgende:
[..]
Nee dat weet ik, in sommige staten zijn dildo's bijv ook gewoon verboden![]()
En als DAT al taboe is....![]()
oprah gaat over gehandicaptenquote:Op dinsdag 20 december 2005 15:41 schreef Waxxer het volgende:
Tuurlijk ben je soms wel serieus, but we like you just the way you arequote:Op dinsdag 20 december 2005 15:47 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Neee nou ging over een opmerking op de vorige pagina
Ben niet alleen maar een clown die niks anders kan dan ouwehoeren.
Ik moet hier minderen dan denk iken toch eens wat vaker... eh.... serieus doen. Dan. Dus. Ahum.
Dat zei ie tochquote:Op dinsdag 20 december 2005 15:52 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
oprah gaat over gehandicapten
Wou net zeggen... Vader en een zoon in rolstoel met een sterke relatie... lijkt me iets te extreem voor amerika als het homosexueel zou zijnquote:Op dinsdag 20 december 2005 15:52 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
oprah gaat over gehandicapten
Ik weet niet hoe het nu zit, maar twee jaar geleden was het iig in 13 (!!!) van de 50 staten wettelijk verboden (!!!!!) homo te zijn, of het te "praktiseren".quote:Op dinsdag 20 december 2005 15:51 schreef davidov het volgende:
[..]
Nee dat weet ik, in sommige staten zijn dildo's bijv ook gewoon verboden![]()
En als DAT al taboe is....![]()
Dat onderwerp met twee ándere gasten besproken....quote:Op dinsdag 20 december 2005 15:55 schreef davidov het volgende:
[..]
Wou net zeggen... Vader en een zoon in rolstoel met een sterke relatie... lijkt me iets te extreem voor amerika als het homosexueel zou zijn
Een serieuze post!quote:Op dinsdag 20 december 2005 15:57 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dat onderwerp met twee ándere gasten besproken....
Kijk vanavond nou maar.![]()
Ofwel je stopt iets in zijn achterwerk?quote:Op dinsdag 20 december 2005 16:00 schreef davidov het volgende:
[..]
Een serieuze post!*neemt temperatuur op*
Tegenwoordig kan het in je oorquote:Op dinsdag 20 december 2005 16:06 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ofwel je stopt iets in zijn achterwerk?
Ik zat te wachten wie het het eerste zou zeggen en waarom verbaasde het mij niet dat jij het wasquote:Op dinsdag 20 december 2005 16:06 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ofwel je stopt iets in zijn achterwerk?
quote:Op dinsdag 20 december 2005 16:00 schreef davidov het volgende:
[..]
Een serieuze post!*neemt temperatuur op*
quote:Op dinsdag 20 december 2005 15:43 schreef Waxxer het volgende:
bah, ik vind 't zo tergend oppervlakkig en vermoeiend als Amerikaanse media/talkshows over homoseksualiteit gaan lullen... (geldt eigenlijk ook over commerciële Nederlandse media)quote:Op dinsdag 20 december 2005 15:41 schreef Waxxer het volgende:
Eew... en dan haal je hem eruit en zit er allemaal oorsmeer aan, bah.quote:Op dinsdag 20 december 2005 16:09 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Tegenwoordig kan het in je oor![]()
Daarvoor heb je wattenstaafjes, of oorspray, tegenwoordigquote:Op dinsdag 20 december 2005 16:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
Eew... en dan haal je hem eruit en zit er allemaal oorsmeer aan, bah.
En dat is wel vies?quote:Op dinsdag 20 december 2005 16:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
Jij hoefde het zeker niet zelf te doen?quote:Op dinsdag 20 december 2005 16:13 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
[..]
Ja, vrouger toen ik zo oud was als jij, moest 't nog in de bips.
vorig jaar had ik buikvliesontsteking, vlak voordat de broeder mij rectaal ging onderzoeken zei hij: tja dat is even vervelend, waarop ik zei, voor u of voor mij, zelfs met 39,5 koorts en vreselijke pijnen verlies ik mijn gevatheid nietquote:Op dinsdag 20 december 2005 16:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nope :-/quote:Op dinsdag 20 december 2005 16:17 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Jij hoefde het zeker niet zelf te doen?
Je komt bij mij gewoon over als een soort verstrooide professor Barabas...maar dan wel een schattige professor hoor.quote:Op dinsdag 20 december 2005 15:48 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, dan kan ik je mededelen dat ik niet zo gestoord ben als ik nu en dan overkom.![]()
Wheheh. "Ik ben wel wat gewend hoor, broeder. Maar gebruikt u wel genoeg glijmiddel?"quote:Op dinsdag 20 december 2005 16:18 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
vorig jaar had ik buikvliesontsteking, vlak voordat de broeder mij rectaal ging onderzoeken zei hij: tja dat is even vervelend, waarop ik zei, voor u of voor mij, zelfs met 39,5 koorts en vreselijke pijnen verlies ik mijn gevatheid niet
![]()
Zei het pubertje dat in het begin dat tie hier poste, nog claimde dat hij vooral geen homo was en dan vooral echt bi en dus ook heterosex niet zou schuwen....quote:
suske en wiskequote:Op dinsdag 20 december 2005 16:21 schreef Semisane het volgende:
[..]
Je komt bij mij gewoon over als een soort verstrooide professor Barabas...maar dan wel een schattige professor hoor.![]()
De laatste keer dat ik 39 a 40 graden koorts had, ging ik halicuneren dat ik Conan de Barbarian was....ik was 10 en had de avond daarvoor de film gekeken.quote:Op dinsdag 20 december 2005 16:18 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
vorig jaar had ik buikvliesontsteking, vlak voordat de broeder mij rectaal ging onderzoeken zei hij: tja dat is even vervelend, waarop ik zei, voor u of voor mij, zelfs met 39,5 koorts en vreselijke pijnen verlies ik mijn gevatheid niet
![]()
haha awww wat liefquote:Op dinsdag 20 december 2005 16:25 schreef Semisane het volgende:
[..]
Zei het pubertje dat in het begin dat tie hier poste, nog claimde dat hij vooral geen homo was en dan vooral echt bi en dus ook heterosex niet zou schuwen....
* Semisane vraagt zich af of wij wel een goede invloed hebben op kleine blonde pubertjes.![]()
Ja en Doc van back to the future lijkt verdacht veel gebaseerd te zijn op Prof Barabasquote:Op dinsdag 20 december 2005 16:29 schreef davidov het volgende:
[..]
suske en wiske![]()
Nee dan doet Waxxer me eerder denken aan Doc van Back to the future![]()
Ligt aan je definitie van "goed" denk ikquote:Op dinsdag 20 december 2005 16:25 schreef Semisane het volgende:
[..]
Zei het pubertje dat in het begin dat tie hier poste, nog claimde dat hij vooral geen homo was en dan vooral echt bi en dus ook heterosex niet zou schuwen....
* Semisane vraagt zich af of wij wel een goede invloed hebben op kleine blonde pubertjes.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |