Dank voor de waarschuwingquote:Op dinsdag 20 december 2005 09:59 schreef Semisane het volgende:
ALoha dames, ik denk ik lees ff terug in dit topic...ben pardoes gestopt na die plaatsjes van die vrouwlijke bodybuilder....ik kan veel hebben, maar ook ik heb een limit hoor.
Bloed, moord, brand, ingewanden, open hart operaties....ik eet er rustig mijn beschuitje bij, maar vrouwelijke body builders.....neuh dankje.
Geen dank hoor, ik gun echt niemand dat soort aanblikken op een nuchtere maag.quote:Op dinsdag 20 december 2005 10:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Dank voor de waarschuwing
dan kan ik me d'r op instellen![]()
Nou dat ga ik nu dus ook niet teruglezenquote:Op dinsdag 20 december 2005 10:54 schreef Semisane het volgende:
[..]
Geen dank hoor, ik gun echt niemand dat soort aanblikken op een nuchtere maag.![]()
quote:Op dinsdag 20 december 2005 03:42 schreef bolivian het volgende:
Is die gekke waxxer er nog?
Jajajajaja de reeks-clownquote:Op dinsdag 20 december 2005 12:57 schreef Semisane het volgende:
je bent gek op een schattige manier waxje.
quote:Op dinsdag 20 december 2005 13:27 schreef Waxxer het volgende:
[..]?uoj tem teh taag eoh, nogarddraziW eeH
quote:Op dinsdag 20 december 2005 13:36 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
nehcuod ff un raam,
eh deog lew tmok .
nelahpo VO njim skarts ?rexxaW jib raad ne reih deog gre sellA.
![]()
Hallo!!!quote:Op dinsdag 20 december 2005 13:47 schreef davidov het volgende:
Moet mn OV ook nog halen, maar ben te lui voor pas foto's
wat? lui zijn of foto's laten maken?quote:Op dinsdag 20 december 2005 13:49 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hallo!!!Je woont in Amsterdam!! Dan doe je toch de hele dag niets liever??!
Wel waar. Daar klagen meisjes altijd over. "Alle leuke jongens zijn homo. Of bezet."quote:Op dinsdag 20 december 2005 06:12 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
niet iedereen is zomaar in een voorgevormd hokje te stoppen
en misschien moeten we hem eerst maar eens laten wennen aan de omgeving hier
daarbij niet alle leuke jongens zijn homo
SwoosdockSaint, blijf je zelf volg jezelf
Dat laatste!quote:Op dinsdag 20 december 2005 13:50 schreef davidov het volgende:
[..]
wat? lui zijn of foto's laten maken?![]()
Ik ben niet foto geniekquote:
Ik ga zo hier niet op in.quote:
Ga je even buiten spelen joh....quote:
Heb ik al gedaanquote:Op dinsdag 20 december 2005 14:36 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ga je even buiten spelen joh....
Ga jij ook ff buiten spelen met je barbies joh.quote:Op dinsdag 20 december 2005 15:12 schreef TehRockstar het volgende:
15 giechels?
Moeten we toch zeker 1 over heen gaan.quote:Op dinsdag 20 december 2005 15:08 schreef TheaterMaMa het volgende:
ja ik weet het, het volkslied heeft er ook 15
Ik dacht dat jij keeper was?quote:Op dinsdag 20 december 2005 15:15 schreef TehRockstar het volgende:.
Ik heb een voebal hoor.. Maar waarschijnlijk val ik daar over heen dus ik moet iets anders bedenken om mee te spelen.
Wasseggie?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |