abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 20 december 2005 @ 00:15:08 #1
26269 Rotterdam1908
Every moment is another chance
pi_33233669
Ik ben bezig met de onderdelen aan t afronden voor de opleiding bij de politie,
nu heb ik binnenkort een rollenspel en een psychologisch gesprek. Kan iemand die dit al heeft gedaan mij vertellen wat je ongeveer kan krijgen, en of je er nog een beetje op voor kan bereiden enzo ja hoe je dat gedaan hebt!!
Girl, you made me go crazy from the first minute I met you
pi_33233773
Als het goed is heb je de nodige bagage bij de politieacademie opgedaan. Zoals je je voorbereidt als je aan het werk gaat, zo bereid je je ook voor op het rollenspel.
Wat is het doel v/h psychologisch gesprek?
  dinsdag 20 december 2005 @ 12:47:07 #3
24878 kwib
Respondentenleverancier
pi_33241932
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 01:01 schreef TheThirdMark het volgende:
Denk logisch, iedereen is verdacht. Niet alleen die Zwarte of Marokkaan waar ze zwaar de nadruk op leggen
Ik heb ooit ook die sollicitatie doorlopen maar (achteraf gelukkig) niet aangenomen. De 2 rollenspelen die ik had betroffen management vraagstukken. Mensen vertellen dat ze toch geen promotie krijgen en op een leuke cursus gaan enzo. Niet echt boeiend, maar wel lastig.

En die babbel met de zieleknijper moet je gewoon doen en niet over nadenken. Ze zoeken toch overal wat achter dus wees maar gewoon jezelf en als je geen vreemde neigingen hebt is er niks aan de hand
Professionele online enquête of vragenlijst nodig? Enquêtetools.nl . Gratis vragenlijsten maken voor studenten en scholieren!
Respondenten nodig voor je onderzoek? RespondentenDatabase.nl . Nu 10 respondenten per onderzoek gratis.
pi_33242162
Zo, geschoond: kunnen alle debiele politie-bash opmerkingen achterwege blijven? Ik kan me niet herinneren dat ik daar iets over gelezen heb in de OP.
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
pi_33242174
TS, word je een stille in de Kuip?
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  dinsdag 20 december 2005 @ 20:59:40 #6
26269 Rotterdam1908
Every moment is another chance
pi_33256498
Five_Horizons thxx voor t verwijderen van de debiele topics, ik weet sommige die snappen niet dat je bij de politie wilt, maar dan kan je best zulke opmerkingen achterwegen laten en
kwib ik zie t verder wel, dat gesprek lijkt me ook niet lastig, ik probeer gewoon mezelf te zijn en als dat niet goed genoeg is jammer dan, maar dat rollenspel lijkt me best wel lastig
Girl, you made me go crazy from the first minute I met you
pi_33258233
politievraagbaak.nl
pi_33258289
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 21:44 schreef kevin85 het volgende:
Ik heb wel goede website voor je met veel informatie.
Heb je mailadres dan zal ik je via deze manier de site geven?
Dat kan toch ook hier?
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
pi_33258378
bang voor spam?
[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
pi_33258383
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 21:46 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Dat kan toch ook hier?
Najah..