abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 20 december 2005 @ 00:00:11 #1
242 Pinball
Electric Monk
pi_33233223
Gebruik dit topic svp alleen voor de streamverslagen !

Vragen, opmerkingen en commentaar graag in Vragen/opmerkingen over de Streamverslagen

Dat houdt de streamverslagen beter leesbaar. Offtopic berichten worden verwijderd.

Vorige topic: Streamverslagen van maandag 19 december
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  dinsdag 20 december 2005 @ 01:49:15 #2
119229 keizerpinguin
Dancing in the dark
pi_33235598
alles slaapt....
Born this way
  dinsdag 20 december 2005 @ 08:04:53 #3
242 Pinball
Electric Monk
pi_33236853
Alles in diepe rust.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  † In Memoriam † dinsdag 20 december 2005 @ 11:33:55 #4
128220 Peter6000
pi_33239983
Rond 10.00 ging de haan, Roel en Joost stonden op.
Lieske en Ingrid bleven liggen, en negeerden de haan volledig.
Al deed Lieske wel alvast wat aan haar schoonheid.



Rond 11 uur werd omgeroepen dat alle bewoners zich in de roze slaapkamer moesten verzamelen, eten en drinken meenemen, en eerst naar het toilet.
De verwachting is dat het wel een tijdje gaat duren, voordat ze er uit mogen.





  † In Memoriam † dinsdag 20 december 2005 @ 11:58:24 #5
128220 Peter6000
pi_33240714
Bewoners mogen de slaapkamer weer uit, de kluis met het geld is weggehaald i.v.m. de finale



cap Foreverblue
  dinsdag 20 december 2005 @ 12:43:38 #6
134697 Bergie88
Plan Do Check Act
pi_33241837
Joost staat te kijken naar een aantal foto's. En maakt voor de grap ff ruzie met Roel. Verder word er een beetje opgeruimd lijkt het i.v.m. donderdag.
pi_33243274


verkeerde topic....

Maar goed, ze waren aan het spelen met een hoofd-masseer-vibrator.....
  † In Memoriam † dinsdag 20 december 2005 @ 16:08:37 #8
128220 Peter6000
pi_33247276
Vanmiddag zijn de diverse geheime missies besproken, een opdracht van BB van gisterenavond, die nog over was.

Chronologisch worden de opdrachten doorgenomen.

De missie van Joost om Rob eten de geven in de geheime kamer.
De 5000 euro van Lieske.
De kusopdracht in ruil voor biefstuk van Ingrid, waarbij grappend wordt gezegt, dat ze het eigenlijk niet mag zeggen omdat ze misschien nog een herkansing krijgt.

De hele groep is het erover eens, dat het leuker zou zijn, als ze helemaal open mogen zijn over alles.
Roel probeert het in de DBK te vragen, maar daar wordt niet open gedaan.



Er wordt gebabbeld over de rookpolitie, die 10000 euro-opdracht is voor iedereen duidelijk, maar het wordt niet concreet genoemd om Roel te beschermen. Roel grapt dat hij denkt dat het Ralph was, Joost lacht en zegt dat hij denkt dat Roel lekker op vakantie kan.
Roel gaf toe dat hij achteraf die speelkaarten niet van de groep had willen wegnemen, in ruil voor een romantische avond met Dido. Maar hij legt erbij uit dat hij ervan uitging dat BB de kaarten anders toch wel had ingenomen, en dat er op deze manier nog iets leuks tegenover stond.
Iedereen is het er wel over eens, dat de alcohol-weghaal-opdracht van Dido was.
Over de 'Ingrid in de geheime kamer' situatie, kan Lieske weinig zeggen.

Later komen ze er nogmaals op terug, dat ze hopen dat ze morgenavond tijdens het exitdiner alles mogen zeggen.
Roel wil kunnen lachen om zijn rookopdracht, maar vooral uitleggen over zijn agressie die avond in de slaapkamer.

Joost wordt naar het washok geroepen, er staan spullen, en de groep mag onder genot van kerstmuziek kerststukjes maken.



heb niet de intentie gehad een volledig verslag te schrijven, maar er stond nog niets hier: vandaar in ieder geval wat hoofdpunten
pi_33248191
Ze zijn druk bezig met hun Kerst-creaties, op de achtergrond zijn kerstliedjes te horen.

Paar sfeerplaatjes:









Thx, Muerte en Foreverblue.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_33248351
De stemming is opperbest, er wordt meegezongen met Chris Rea's 'Driving Home for Christmas'

Joost probeert uit een stuk steekschuim de Eiffeltoren te snijden met een fiks broodmes. Cadeautje voor Bren, waarschijnlijk.


Thx, Muerte
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_33248547
Roel en Ingrid zijn moe en gaan op de bank een tukkie doen.

Joost hint tevergeefs: "Kan dat niet aan de tafel? Is veel gezelliger..."

Gebeurt verder niks, dus ik ben weg.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
  dinsdag 20 december 2005 @ 17:27:59 #12
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_33249627
Joost is nog steeds aan het fröbelen, door de boxen schalt een Glooooooria in Exelsis Deo van een hele foute Nederlandse zangeres.

De anderen liggen te maffen.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  dinsdag 20 december 2005 @ 17:33:45 #13
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_33249809
In het slowchattopic wordt geschreven dat het nummer van Corry Konings was, het is inmiddels afgewisseld door een niet minder erg nummer van Jantje Smit.

BB geef ze asjeblieft wat leukere muziek
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  dinsdag 20 december 2005 @ 17:42:52 #14
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_33250073
BB heeft zelf ook door dat er met deze muziek weinig zal gebeuren en start Last Christmas van Wham op. Lieske verschijnt terug in het land der levenden, Joost neuriet een beetje mee en Roel ontwaakt voor een shaggie.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  dinsdag 20 december 2005 @ 17:48:11 #15
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_33250230
Er komt direct daarna weer baggermuziek.
Jingle bells in een arreslee.
Lieske zegt dat ze alleen de Engelse versie kent.

De stem zegt: "Wat een kerstsfeer." En daarna de vraag aan Lieske of ze even naar de dagboekkamer wil komen.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  dinsdag 20 december 2005 @ 17:53:19 #16
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_33250366
Lieske komt terug met een envelop. Roel gilt het uit, kerstdiner op dinsdag 20 december 2005!

Na vanmiddag mooie kerststukjes te hebben gemaakt krijgen ze vanavond een heerlijk kerstdiner in stijl. In het washok ligt kleding klaar om hen het ultieme kerstgevoel te geven. De hele avond zal in het teken staan van kerstmis. De hele avond zal er kerstmuziek te horen zijn, meezingen is toegestaan.
Ook hun eigen tradities zijn van harte welkom (Lies had wat moeite met dit oplezen, begreep het niet helemaal). Ze rennen naar het washok om de spullen te bekijken. Roel zegt dat ze de frituurpan vanavond niet nodig hebben.

Er zitten mooie Lieske schoentjes bij in maat 37. Er is sherry, heej lekker zegt Ingrid. En rundercarpaccio. Joost ziet een kerstman. Lies en Ingrid claimen de badkamer, ze hebben er zin in.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  dinsdag 20 december 2005 @ 17:56:27 #17
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_33250452
Joost is helemaal blij met het kerststalletje dat erbij zit, hij gaat het meteen neerzetten. Er zit ook een pak voor hem bij en nette schoenen. Er wordt gezegd dat ze precies de avond krijgen zoals ze hem wilden. Met lekker eten, leuke kleren en een pak voor Joost.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  dinsdag 20 december 2005 @ 17:59:16 #18
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_33250523








(Muerte)
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  dinsdag 20 december 2005 @ 18:03:41 #19
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_33250654
Lieske vindt dat ze onwjze "hangers" (borsten) in deze jurk heeft.
Ingrid:"Welnee! Doe toch even normaal!"

Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  dinsdag 20 december 2005 @ 18:06:09 #20
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_33250720
Lieske vraagt nog een keer of ze echt geen theezakjes in deze jurk heeft...





(Muerte)
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  dinsdag 20 december 2005 @ 18:18:17 #21
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_33251060
Ingrid vindt dat Roel er uitziet als een portier, hij is erg breed in dit pak.

Roel vindt shag niet bij een kerstdiner passen en belt BB voor sigaren.

Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  dinsdag 20 december 2005 @ 18:30:09 #22
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_33251366
Joost dekt de fafel feestelijk, Ingrid en Lieske zijn met hun haar bezig in de badkamer. Wat Roel doet is me niet duidelijk, maar het ziet er imposant uit dat rondlopen in dat pak.

Liekske heeft de makeupkoffer goed uitgediept en er een vreselijk kleur lippenstift uit kunnen halen. Ingrid zegt dat Lieske een kind van haar moeder had kunnen zijn. Geloof niet dat dat met de lippenstift te maken had.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  dinsdag 20 december 2005 @ 18:36:25 #23
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_33251521


Roel wordt naar de dagboekkamer geroepen. Sigaren!, roept Ingrid.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  dinsdag 20 december 2005 @ 18:37:36 #24
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_33251553


Joost is de volgende die door Lieske onder handen wordt genomen. Roel komt inderdaad met sigaren terug.







(caps Foreverblue)

[ Bericht 16% gewijzigd door Sanne op 20-12-2005 18:42:46 ]
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  dinsdag 20 december 2005 @ 18:44:45 #25
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_33251787
Roel steekt zijn eerste sigaar op, Ingrid zet: "Wat zijn we toch leuke mensen!"
De spikes van Joost lukken niet, zijn haar is te lang.

ben even weg, iemand die over wil nemen?
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')