abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33786650
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 22:41 schreef LadyS het volgende:

[..]

wat zitten ze te zeiken dan daar
Ze zijn gewoon bang dat ze zoals mij wordt, maar dat willen ze niet zeggen natuurlijk
Ja, dat zal het zijn. Dan zou ik voor de zekerheid nog even een opmerking tegen het cb bureau maken "Ik ben ook niet te zwaar hoor..ben gewoon te klein voor mijn bouw"
Never argue with an idiot, they drag you down to their level... and then beat you with experience!
  zaterdag 7 januari 2006 @ 07:39:10 #227
24188 Belana
kloon van belana
pi_33791282
dutch, het scheelt je ook tillen en als je erbij bent en hij het zelf kan doen lijkt het me wel ok toch?

anitra, das weer ff minder, dacht ook dat ie er vanaf was misschien. Zoontje van vrienden van ons heeft het ook gehad toen ie klein was, maar inmiddels is ie 10 hoor, dus het komt vast goed. Maar je schrikt natuurlijk wel.
stormy waters...
sailin'
pi_33794579
LadyS, misschien heb je iets aan deze grafiek: klik.
Myrthe is 88cm vs 14 kilo en dat vinden ze hier nu gewoon goed voor haar lengte het scheelt echt dat ze vanaf 18mnd niet meer naar leeftijd kijken maar naar lengte.
  zaterdag 7 januari 2006 @ 13:28:21 #229
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_33796333
Ik vind Maria zo knap, want ze kan dit soort puzzels maken!

Soms stopt ze ze niet helemaal goed in het vormpje, maar ze weet wel altijd de goeie plek! Doen jullie kindjes ook zulke dingen?

[ Bericht 1% gewijzigd door Sugar op 07-01-2006 13:46:58 ]
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_33797147
Myrthe wel maar een neefje van m'n schoonzusje dat 2 mnd ouder is weer niet (die kan wel andere dingen beter, is verbaal veel sneller en telt bijv al).
pi_33797222
Knap hoor Sugar! Is dat niet de 'fijne motoriek' bij kindjes. Jeremy heeft ze van Winnie the Pooh, alhoewel hij "Enie en Bet" leuker zal vinden. Hij heeft ze gehad voor zijn 1e verjaardag dus is inmiddels een aardig getrainde puzzelaar

alles goed met het buikie?? Nog niet ziek zwak en misselijk
Never argue with an idiot, they drag you down to their level... and then beat you with experience!
pi_33798844
Wat knap Sugar!!!
Ik heb wel zulke puzzels, maar had ze in de kast gelegd omdat ik dacht dat hij daar nog te jong voor was Ik ga ze straks eens opzoeken want ik vind het gewldig die foto van Maria!!

Het blijft schrikken idd en ik weet ook wel dat hij er over heen groeit, maar sommige aanvallen zijn zo erg en als hij dan blauw en slap is denk je echt niet dat het goed gaat komen.
  zaterdag 7 januari 2006 @ 15:42:37 #233
24188 Belana
kloon van belana
pi_33800544
wow, wat knap Sugar! Dat kan Liam niet hoor Die heeft er ook het gduld niet voor trouwens! Echt heeeeeel knap!
stormy waters...
sailin'
pi_33801809
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 12:28 schreef poemojn het volgende:
LadyS, misschien heb je iets aan deze grafiek: klik.
Myrthe is 88cm vs 14 kilo en dat vinden ze hier nu gewoon goed voor haar lengte het scheelt echt dat ze vanaf 18mnd niet meer naar leeftijd kijken maar naar lengte.
als ik die grafiek goed aflees, is ze niet boven het gemiddelde. Maar juist iets eronder.
Ik maak me er trouwens niet druk om hoor, ik vond het alleen zo raar, maar ik zie hier nu genoeg "bewijzen" dat het allemaal wel meevalt.

Maria wat knap! Amber kan dat soort dingen nog niet geloof ik. Ik ga het eens proberen met haar.
pi_33803043
ik vind 't ook heel knap van maria! piet kan 't inmiddels ook goed maar op die leeftijd echt nog niet volgens mij.

sven, praten tegen de vuilnisbak. en easy-going komt dit je ook bekend voor? poep-grapjes zijn 't hier helemaal. overal wordt 't woord 'poep' achter gezet. 'kabouter plop' is 'kabouter poep' en 'beertje poef' is 'beertje poep', schnischnaschnappi de kleine poep' 'popeye the sailor-poep!' en ga zo maar door. en zelf dan heel hard lachen he.
  zaterdag 7 januari 2006 @ 17:01:20 #236
24188 Belana
kloon van belana
pi_33803106
Piet jij braaf jongetje, dat zoek ik niet achter je
stormy waters...
sailin'
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 7 januari 2006 @ 17:44:23 #237
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_33804545
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 13:28 schreef Sugar het volgende:
Ik vind Maria zo knap, want ze kan dit soort puzzels maken!
[afbeelding]

Soms stopt ze ze niet helemaal goed in het vormpje, maar ze weet wel altijd de goeie plek! Doen jullie kindjes ook zulke dingen?
Saskia maakt ze ook.
Nu nog trap lopen...
  † In Memoriam † zaterdag 7 januari 2006 @ 18:31:01 #238
81992 Githa
pi_33805941
Fachelle morgen is de grote dag
Eindelijk 4 jaar!
Eindelijk naar de grote school!
Eindelijk op marjorette!
Maar die oorbellen...die had je lekker al

Groot feest, enne ssssst! niet zeggen dat je al weet wat je krijgt
Tot morgen!
  zaterdag 7 januari 2006 @ 18:48:48 #239
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_33806453
Noah heeft ook zulke puzzels, maar hij doet er (uiteraard) nog niet veel mee. Alleen als ie een stukje eruit pakt stopt ie het soms weer terug waar ie het vandaan had Verder is het vooral leuk om alle puzzelstukjes in zn ballending te stoppen, of in de duplo bakken, etc

Bij Noah zijn de laatste dagen de stapelbekertjes erg populair. Hij stopt ze nu echt in elkaar en zit steeds te passen en proberen

Ik ben trouwens als de dood om zijn eerste stapjes te missen Een tijd geleden al ging ie paar keer los staan, en eigenlijk kan ie het wel maar durft niet zo goed. Maar ik ben dus steeds bang dat ie het ineens doorheeft als ik er niet ben...
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_33808749
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 16:59 schreef bixister het volgende:
sven, praten tegen de vuilnisbak. en easy-going komt dit je ook bekend voor? poep-grapjes zijn 't hier helemaal. overal wordt 't woord 'poep' achter gezet. 'kabouter plop' is 'kabouter poep' en 'beertje poef' is 'beertje poep', schnischnaschnappi de kleine poep' 'popeye the sailor-poep!' en ga zo maar door. en zelf dan heel hard lachen he.
Hij zegt het wel eens als hij zijn eten voor zijn neus gezet wordt: "Dat hoef ik niet, dat is poep" (Vervolgens gaat hij wel gewoon eten )

Goed van Maria die puzzels Toen Sven zo oud was vroeger, weet je wel kon hij dat ook nog niet, ik weet wel dat hij het van het ene op het andere moment (voor mijn idee dan) wel kon.

Fachelle morgen peuter af Fijne dag morgen!!!
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  zaterdag 7 januari 2006 @ 22:18:51 #241
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_33814404
Léon weet ook wel waar de stukjes moeten, maar dat fijne motoriek laat hij niet echt zien dan. Hij ramt ze gewoon op hun plek. Maakt niet uit of dat stukje goed zit of niet. Gewoon rammen.

Haha die Piet!
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_33814526
Morris duwt hier een sterrenvormpje ook met veel geweld door het cirkel-openingetje
Meestal snapt ie wel waar het blokje moet maar als het niet snel genoeg gaat wordt ie ongeduldig en smijt het weg.

Piet, kleine vieze man
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_33814660
amber kan sommige vormpjes ook wel in de vormenstoof krijgen, maar als ze het zat is, haalt ze de deksel eraf en doet ze ze er zo in. Vond ik ook wel slim gevonden eigenlijk
  zaterdag 7 januari 2006 @ 22:27:33 #244
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_33814744
Hihi die Amber, je hebt groot gelijk.
pi_33815114
Leon en Morris Echte mannen..geen geduld en met grof geweld komt het ook goed.
  zaterdag 7 januari 2006 @ 22:39:18 #246
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_33815163
Ja volgens mij is het idd een mannenkwaal.
  zaterdag 7 januari 2006 @ 23:04:43 #247
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_33816245
Saskia is volgens mij dan af en toe een halve jongen

Gesprekje vandaag:
"Mama?"
"ja?"
"Oma toe?"
"ja, we gaan naar oma toe"
"ope?"
"ja hoor, jij mag best lopen"
"nie wagen?"
"nee hoor, je hoeft niet in de wagen, je kan best lopen"
"anouk ook?"
"ik denk dat anouk ook wel bij oma is, ja"
"oma gommele?"
"ja, bij oma mag je schommelen"
en dit ging nog een tijdje zo door

heerlijk, een echt gesprek met je dochter
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_33816442
Echt zo heerlijk om te lezen die kletsverhaaltjes. Maar dan drukt het me wel weer met mijn neus op de feiten dat Jans die al een stuk ouder is zo weinig praat. En dan vind ik al dat het zo goed gaat. Gaat het ook voor haar doen, maar in principe is het nog maar barweinig wat ze zegt. Ik hoop zo dat als ze vanaf maandag naar de peuterspeelzaal gaat, het haar niet gaat frustreren. Als ze enthousiast is grijpt ze nog terug op haar eigen taaltje. En ik heb al gemerkt dat andere kinderen daar toch wel vreemd op reageren. Dat doet me dan zo'n pijn he. Daarom ook wel goed dat ik er niet bij ben en ze de dingen zelf een beetje zal moeten oplossen. Maar ik blijf er wel een beetje boven opzitten kwa gesprekjes enzo met de leidsters. Dat heb ik me al voorgenomen.
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  zaterdag 7 januari 2006 @ 23:22:05 #249
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_33816992
met een beetje mazzel put ze er juist een hoop inspiratie uit Jessie.
Ze zal daar natuurlijk merken dat ze zonder 'goede' communicatie weinig voor elkaar krijgt omdat anderen haar eigen taaltje niet begrijpen. Misschien is dat net een extra zetje om beter haar best te doen voor de taal die iedereen begrijpt.

Nou hoorde ik wel laatst van een leidster op het kdv dat ze vond dat Saskia erg goed praat voor d'r leeftijd. Het was de eerste keer dat ze Saskia in de groep had (zij is leidster van de peuters en saskia was daar om te wennen) en Saskia draaide zo lekker mee en dat kwam voor een groot deel doordat ze al zo goed duidelijk kan maken wat ze wil en nodig heeft.
(en ze brabbelt bijna niet.. Wat ze zegt is ook goed en duidelijk. Ze heeft geen volzinnen waarvan maar 2 woorden verstaanbaar zijn.. Wat ze zegt is duidelijk verstaanbaar)

Neemt niet weg dat zulke dingen voor een ander best pijnlijk kunnen zijn
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_33817126
Maar ik vind het ook leuk om te lezen hoor!!!!
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')