Nog een paar dagen en ik kan er elke dag naar toe lopen als ik wilquote:Op maandag 19 december 2005 23:16 schreef Stereotomy het volgende:
Vorig deeltje:
Parijs... hoe duur/tips etc? #2
Game on
Dames en heren jongens en meisjes, over deze foto heeft Vava ongeveer een half uur gedaanquote:Op dinsdag 20 december 2005 17:58 schreef Vava het volgende:
En als tvp een foto van de Notre Dame
[afbeelding]
quote:Op woensdag 21 december 2005 12:11 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Dames en heren jongens en meisjes, over deze foto heeft Vava ongeveer een half uur gedaan
gewoon doen joh!quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:45 schreef Leep het volgende:
zit er serieus over te denken om over een maandje te gaan
Even voor de duidelijkheid: Het is La Défense. Zeker een bezoek waard. Je vind er o.a. La Grande Arche (mooi uitzicht richting de Arc de Triomphe), verschillende kantoorgebouwen en een groot winkelcentrum.quote:Op zaterdag 24 december 2005 03:23 schreef fernando_redondo het volgende:
Zijn La Defensa en de Mitterand bib de moeite waard om te bezoeken?
Die vier grote bruinige torens moeten boeken voorstellen trouwensquote:Op donderdag 29 december 2005 23:13 schreef marky_mark het volgende:
[..]
Met de Mitterand bibliotheek bedoel je volgens mij de Bibliothèque Nationale de France. Is op zich wel een opmerkelijk gebouw (vier grote torens gebouwd in een rechthoek).
Precies, jij weet waar je over praatquote:In het algemeen zou ik zeker even de Notre Dame, de Sacre Coeur en de Eiffeltoren bekijken. En dan 's avonds wat eten in het Quartier Latin en daarna een stukje wandelen langs de Seine.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |