quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:20 schreef Leep het volgende:
want....
Ik ga naar parijs!!!!!!!!!!!!!!!!!
eindelijk!!!
17t/m19 maart
Ja ik ben er geweest. De kamers hebben een extra verfje nodig, er zit een gaatje in het laken, de kamer is 2x3, één van de receptionisten spreekt geen Engels, maar... het kost maar 30 euro per nacht en het is schoon...quote:Op zaterdag 28 januari 2006 16:36 schreef Leep het volgende:
[..]
ben je zelf wel eens in dat hotel geweest?
en was het wat???
Nou, dan ga ik dit hotel toch onthoudenquote:Op zondag 29 januari 2006 00:03 schreef tim2308 het volgende:
[..]
Ja ik ben er geweest. De kamers hebben een extra verfje nodig, er zit een gaatje in het laken, de kamer is 2x3, één van de receptionisten spreekt geen Engels, maar... het kost maar 30 euro per nacht en het is schoon...
goeie tipquote:Op maandag 23 januari 2006 22:33 schreef marky_mark het volgende:
[..]
Voor hotels zou ik ook op de site van Frantour kijken. Ze hebben daar een ruime keuze aan toeristenhotelletjes tegen (veelal) scherpe tarieven.
ow en ik zie nu: La réception est ouverte de 7h à 21h.quote:Op zondag 29 januari 2006 00:03 schreef tim2308 het volgende:
[..]
Ja ik ben er geweest. De kamers hebben een extra verfje nodig, er zit een gaatje in het laken, de kamer is 2x3, één van de receptionisten spreekt geen Engels, maar... het kost maar 30 euro per nacht en het is schoon...
daar lijkt het wel op ja.. maar je zult vast wel een sleutel kunnen krijgen. als je je de dag van aankomst maar wel voor 21h inchecktquote:Op zondag 29 januari 2006 17:59 schreef Leep het volgende:
[..]
ow en ik zie nu: La réception est ouverte de 7h à 21h.
betekent dat dat je voor 21h binnen moet zijn????![]()
de receptie is tot 21h open, oftewel je moet voor 21h ingechekt zijn, niet binnen zijnquote:Op zondag 29 januari 2006 17:59 schreef Leep het volgende:
[..]
ow en ik zie nu: La réception est ouverte de 7h à 21h.
betekent dat dat je voor 21h binnen moet zijn????![]()
Of ze willen dat je voor 21h binnen bent om dan de avond gezellig met de andere gasten door te brengen, bordspelletjes doen enz..quote:Op zondag 29 januari 2006 18:05 schreef boskov het volgende:
[..]
de receptie is tot 21h open, oftewel je moet voor 21h ingechekt zijn, niet binnen zijn. Dat denk ik tenminste
het zijn gewoon wijken met een nummer, niet veel om je er bij voor te stellenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:43 schreef gurlie het volgende:
Wat is precies het idee van de nummers van de wijken, wat moet ik me daarbij voorstellen?
Oh dankje! Dat zijn gewoon de verschillende wijken ín Parijs dus. Ik dacht even dat dat ook buiten parijs ging.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:21 schreef tim2308 het volgende:
@Gurlie: Als je naar http://www.parijsonline.nl gaat, en dan \"arrondismenenten\" kiest (tweede blokje van boven in het menu aan de linkerkant), begrijp je het snel...
O dat is wel leuk om in de gaten te houdenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:37 schreef Leep het volgende:
en voor de parijs/frankrijk liefhebbers:
Yann Tiersen geeft binnekort een aantal concerten in NL
hij geeft er maar eentje in Frankrijk, en dus helemaal NIET in de buurt van Parijsquote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:37 schreef Leep het volgende:
en voor de parijs/frankrijk liefhebbers:
Yann Tiersen geeft binnekort een aantal concerten in NL
Ja volgens mij wel? Die heb jij me eens gestuurd toch? Ik hoorde het vandaag nog in de autoquote:Op zondag 5 februari 2006 00:28 schreef tim2308 het volgende:
Is zij van het liedje \"Ta Douleur\"?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |