Jammer joh, wordt toch Wottequote:Op dinsdag 20 december 2005 19:04 schreef Johan-Derksen het volgende:
Klopt helemaal raptorix...
Laatste nieuws van een vriend van me uit Engeland:
Lok wordt deze week gepresenteerd als nieuwe trainer van Southampton
(De functie waar Wotte ook interesse in had, na het uit een gaan met Feyenoord)
Ben benieuwd wat hier van waar is.
Wat een inkoppertjesquote:Op woensdag 21 december 2005 01:44 schreef rubbereend het volgende:
Ik neem aan dat het bestuur nu maar eens eerlijk moet zijn, want anders dienen de supporters van zich te laten horen. Er zit iets mis.
voorspelling, Looijen is vooralsnog de zondebok
Misschien heeft de interesse van De Saints Loks beslissing wel versneld.quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:50 schreef hoM3r het volgende:
Op studio-sport werd gespeculeerd over een overgang naar southampton...
Looijen is voor de supporters al heel lang een zondebok. Alleen zit hij er nog steedsquote:Op woensdag 21 december 2005 01:44 schreef rubbereend het volgende:
Ik neem aan dat het bestuur nu maar eens eerlijk moet zijn, want anders dienen de supporters van zich te laten horen. Er zit iets mis.
voorspelling, Looijen is vooralsnog de zondebok
Volgens de laatste roddels zat ik er niet ver naast.quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:04 schreef Johan-Derksen het volgende:
Laatste nieuws van een vriend van me uit Engeland:
Lok wordt deze week gepresenteerd als nieuwe trainer van Southampton
(De functie waar Wotte ook interesse in had, na het uit een gaan met Feyenoord)
Ben benieuwd wat hier van waar is.
Een duo-trainerschap geloof ik niet zo.quote:Op woensdag 21 december 2005 11:56 schreef DeTolk het volgende:
Was gister ook in Langs de Lijn dat Lok assistent word bij Wotte
quote:ForzaNEC sprak kort met Cees Lok | Door: Chiron, ForzaNEC.nl
Gepubliseerd: Vandaag 13:28 | Laatst bijgewerkt: Vandaag 13:44 | 2 reacties
ForzaNEC.nl heeft telefonisch enkele woorden gewisseld met Cees Lok. Hij wilde op deze manier enkele roddels ontkrachten en de supporters iets meer duidelijkheid verschaffen.
Cees Lok: Ten eerste blijf ik bij mijn statement, daar ga ik niets aan veranderen. Het is, zoals eerder gezegd, een onoverbrugbaar verschil in visie over het hogerop brengen van NEC. Ik ga ervan uit dat NEC exact weet wat ik hiermee bedoel. Er is absoluut niet gesproken met andere clubs, dus ook niet met Southampton, dat kan ik met de hand op me hart beloven. Alle clubs die genoemd worden is alleen maar gespeculeer.
Op namen van personen waarmee ik onvree zou werken of zou leven ga ik inhoudelijk niet in.
Op de namen van Looijen en van Delft reageer ik dus niet. Hierbij kan ik alleen maar naar mijn statement wijzen.
Het moment van opstappen is misschien vreemd, maar ik kan het voor de club beter nu doen dan voor de wedstrijd tegen Sparta. Daar moeten de punten gepakt worden want tegen PSV krijg je het sowieso moeilijk.
Ik zal absoluut nog als supporter en toeschouwer NEC blijven volgen en ter zijner tijd zal ik ook wel weer terugkeren om wat bekende gezichten op te zoeken. NEC blijft natuurlijk voor altijd mijn club. Voorlopig blijf ik thuis wachten tot er een andere club komt.
ForzaNEC.nl wil hierbij Cees Lok hartelijk bedanken voor zijn snelle reactie.
quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:16 schreef raptorix het volgende:
Misschien als assistent ofzo, kennen die gasten elkaar?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |