Ik heb geen 10000 meer héquote:Op dinsdag 20 december 2005 01:45 schreef LostFormat het volgende:
Kan je nu nog wel terug veranderen of ben je nu travo in de rest van je carriere?
Ik zie je niet.. Al gebust?quote:
Het kost je een sex-change, maar dan heb je ook watquote:Level Up
Congratulations! You upgraded your level to 2!
Wie nietquote:Op dinsdag 20 december 2005 05:43 schreef DeHovenier het volgende:
Slapen? Ik werd net wakker, moet zo gaan werken
quote:20/12/05
12:59:38 AM KastaNova mugged Gecko
Voorlopig alleen M4a1 Carbines, Magnums en Chainsaws kopen en uitlenen aan iedereen, zoals je ziet. Mocht iemand die wapens al hebben, laat het effe weten natuurlijk. Dan lijkt me een uitbreiding wel op zijn plaats, er zijn nog meer FOK!kers die deel willen nemen en dan uitbetalen uiteraard. Zoals je ziet in het site nieuws, heb ik telkens geld opgenomen en direct voor dat bedrag wapens gekocht en uitgeleend aan factieleden.quote:Op dinsdag 20 december 2005 09:00 schreef Floepsje het volgende:
gr8w8, ga je ook oc opbrengsten ooit nog verdelen?
Thanks, maar anoukforza was alquote:Op maandag 19 december 2005 23:26 schreef GizartFRL het volgende:
En anoukforza weer vrij.
Echt veel ben ik er alleen niet mee opgeschoten..quote:Op dinsdag 20 december 2005 09:55 schreef anoukforza het volgende:
Plissken is de laatste in level 1.
LF en Fliepke zijn al level 3!
Die moet je gewoon effe overslaan. Nu eerst even een stapje terug en dan meteen door naar de volgende crime, pickpocketing kids.quote:Op dinsdag 20 december 2005 10:14 schreef miss_bleu het volgende:
198465 miss_bleu 97 minutes 3 Was caught trying to steal a plastic watch.alweeeeeeeer
Ja die heb ik dus allang gehad, daarna komt pas cd's jattenquote:Op dinsdag 20 december 2005 10:42 schreef anoukforza het volgende:
shoplift-->sweetshop-->chocladbars
Kan je ook scheiden trouwens?
oo ik was in de war met illegale cd's verkopenquote:Op dinsdag 20 december 2005 10:43 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Ja die heb ik dus allang gehad, daarna komt pas cd's jatten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |