Wat spannend Mwanatabu!quote:Op woensdag 28 december 2005 08:16 schreef Mwanatabu het volgende:
Nog nuks...wel is er iets spannends en positiefs aan de hand op mijn rekening geloof ik. Zou het dan toch?![]()
?Want?quote:Op woensdag 28 december 2005 11:19 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik heb net de belasting gebeld en je raad het al nix ontvangen.....![]()
![]()
Vanaf nu geloof ik... Het is niet voor niks ZORGtoeslagquote:Op woensdag 28 december 2005 13:59 schreef Tafkahs het volgende:
nog niks ... vanaf wanneer moet je je eigenlijk zorgen gaan maken?
quote:Op woensdag 28 december 2005 14:01 schreef MaLo het volgende:
[..]
Vanaf nu geloof ik... Het is niet voor niks ZORGtoeslag
het is op een of andere manier niet aangekomen bij de belastingdienst en dus opnieuw opgestuurd via de pcquote:
Dat meen je niet!? Hoe kunnen ze dat nou kwijtmaken?quote:Op woensdag 28 december 2005 14:29 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
het is op een of andere manier niet aangekomen bij de belastingdienst en dus opnieuw opgestuurd via de pc
geen ideequote:Op woensdag 28 december 2005 15:32 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Dat meen je niet!? Hoe kunnen ze dat nou kwijtmaken?![]()
ja oke maar waarom dan bij onsquote:Op woensdag 28 december 2005 16:29 schreef Lienekien het volgende:
Och, op een paar miljoen formulieren is dat toch niet zo gek?!
Ja, 't is wel vervelend. Maar ik zou het me niet persoonlijk aantrekken.quote:Op woensdag 28 december 2005 17:35 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
ja oke maar waarom dan bij ons![]()
hopelijk krijgen we het dan wel in januari en niet pas in fabruari
want het scheelt ¤ 190 in de maand en dat is best veel natuurlijk...
Ik had toevallig een goeie aan de telefoon en begon eerst over de vt en toen vroeg ik naar de zorg en hij zocht het voor me op.quote:Op woensdag 28 december 2005 19:18 schreef danny-b het volgende:
Hier ook nog niks, geen money en geen brief.
Op 21 september digitaal de hele bende aangevraagd voor zorg en huurtoeslag.
Gebeld en inderdaad het standaard antwoord zoals hierboven.
Lijkt me onzin.quote:Op woensdag 28 december 2005 20:10 schreef newyorkcity het volgende:
He, ik heb ergens gehoord dat je tussen de maanden december en januarie TWEE keer de zorgverzekering moet betalen?? Dus eenmalig 2 keer per maand. Weet iemand hier meer van?? Kunnen ze toch niet maken??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |