quote:Op maandag 19 december 2005 21:34 schreef Sugar het volgende:
NIEUWE RAMMELAAR OP DE MARKT?!
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 20 december 2005 17:54 schreef sjak het volgende:
Barbie infiltreert al in slaapkamer om kind te ronselen
Ik schat dat die foto op zijn trouwdag ook op gaat duikenquote:Op woensdag 21 december 2005 23:10 schreef bixister het volgende:
arme tristan, die verkeerdommelaarsjes-foto wordt wel erg vaak gebruikt!
quote:Op woensdag 21 december 2005 23:10 schreef bixister het volgende:
arme tristan, die verkeerdommelaarsjes-foto wordt wel erg vaak gebruikt!
Ik vind het wel heel grappig hoorquote:Op woensdag 21 december 2005 23:27 schreef Jonnetje het volgende:
[..]
![]()
Kon geen andere jongetjes met kinderwagentjes/buggy's meer vinden...
Je maakt me nieuwsgierig!quote:Op woensdag 21 december 2005 23:15 schreef Five_Horizons het volgende:
Mogen hier eigenlijk *alle* foto's die in [OUD] zijn geplaatst/[OUD]-gerelateerd zijn
Anders heb ik er nog wel een paar met een aardig bijschrift![]()
![]()
Ik heet wel niet Brighteyes, maar ik heb ze ook niet gezienquote:Op donderdag 22 december 2005 08:58 schreef bixister het volgende:
brighteyes, heb jij die bright-foto's nou NOG niet gezien?![]()
ik ook, maar ik hoop toch dat het bij 2005 blijft, dan kunnen we in 2006 lekker met een verse start beginnen.quote:
Persoonlijk vind ik het leuker als je alleen andermans kinderen 'doet', anders wordt het misschien weer een verkapt fotospamtopic van kijk mijn kind eens grappig zijn. Maar ik heb het hele idee niet bedacht, dus Sugar en Melonovy mogen beslissen.quote:Op donderdag 22 december 2005 12:38 schreef Bright het volgende:
[..]
ik ook, maar ik hoop toch dat het bij 2005 blijft, dan kunnen we in 2006 lekker met een verse start beginnen.
Ik vind dit ook een erg leuk topic! Is het de bedoeling dat je foto's van anderen van een onderschrift voorziet, of kan dat ook van je eigen kroost zijn?
Uhuh! Zo'n klein binkie wat dan helemaal uit geteld is!quote:Op donderdag 22 december 2005 17:03 schreef Sugar het volgende:
Oh jezus, die foto van Jayden is echt geweldig. Worden jullie daar ook zo week van?
Geduld, vanavondquote:Op donderdag 22 december 2005 09:02 schreef Brighteyes het volgende:
Ah... Duh...![]()
![]()
Ik ben te naief geloof ik.
Daar had ik dus niet eens aan gedacht.
Nou, ja... erm..quote:
Nee.quote:Op vrijdag 23 december 2005 05:44 schreef Belana het volgende:
mmm, ik vind het eigenlijk niet kunnen five... ben ik nou de enige?
quote:Op vrijdag 23 december 2005 08:29 schreef Luchtbel het volgende:
Over je bedoeling denk ik niet eens na. Ik vind het vooral ontzettend flauw en kinderachtig om uit zo veel foto's deze te pakken waar iemand al flink om gepakt is. Lekker simpel en not done vind ik het. Dat mag ook wel eens gezegd worden.
quote:Volgende foto?
de lachjes mogen hier toch ook?quote:Op vrijdag 23 december 2005 08:37 schreef Five_Horizons het volgende:
Dat mag je best zeggen. Ik zou zeggen, probeer het eens in [OUD]-FB.
Van mij mag alles hier(mijn forum niet en al helemaal niet mijn topic)), maar ik denk niet dat het topic erbij gebaat is.quote:
Ik had het al gezegd toch? Ik heb verder niks te mekkeren hoor.quote:Op vrijdag 23 december 2005 08:37 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Dat mag je best zeggen. Ik zou zeggen, probeer het eens in [OUD]-FB.
Heb jij de TT gelezenquote:Op vrijdag 23 december 2005 17:33 schreef daniman het volgende:
van mij mag dat gedoe rond die foto's van Bright nou ook wel een keer afgelopen zijn. Over sommige dingen moet maar doorgezaagd blijven worden (neem bijv. die domino mus).
GEWELDIG!!quote:Op maandag 26 december 2005 21:08 schreef Ladybos het volgende:
Casper het spook bestaat echt !
[afbeelding]
ik ook .. klik klik, lezen... Oja!!!!quote:Op zondag 1 januari 2006 12:04 schreef Ladybos het volgende:
Ik klikte erop![]()
![]()
En ja, ik had de berichtjes erover gelezen in het mod-topic !!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |