RBC.quote:Op maandag 19 december 2005 20:40 schreef tong80 het volgende:
Zou wel eens willen weten wie de laatste tien jaar als laatste zijn geeindigd in de eerste divisie.
Hier sluit ik me bij aan.quote:Op maandag 19 december 2005 21:07 schreef TerroRobbie het volgende:
Stel wij waren in 94 gedegradeerd. Dan zouden we niet meer bestaan in de huidige vorm. Maar ondertussen zijn we wel 3 keer kampioen geworden. Dat kan toch niet.. Dan ben je toch een meerwaarde..
En wat zou er bijv. geworden zijn van een van Nistelrooij die toen nog in onze jeugd speelde.
Is de beste hoofdklasser beter dan de laatstgeeindigde GGD-er?quote:Op maandag 19 december 2005 21:13 schreef Suijk het volgende:
Eigenlijk niet meer dan logisch. De besten spelen tegen elkaar in een competitie.
Toch vind ik het niet kloppen.
Het zal je verbazen op wat voor een niveau de hoofdklasse speeltquote:Op maandag 19 december 2005 21:15 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Is de beste hoofdklasser beter dan de laatstgeeindigde GGD-er?
Dat zie je het seizoen daarop dan wel. Is de beste van de GGD beter dan de laatste van de Eredivisie?quote:Op maandag 19 december 2005 21:15 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Is de beste hoofdklasser beter dan de laatstgeeindigde GGD-er?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |