quote:Op maandag 19 december 2005 22:18 schreef Svensational het volgende:
Ik heb gezegd dat omdat jij niet wilde komen, ik ook niet
Over een paar dagen via radio.fok.nlquote:
Nolius begon er trouwens over dat jij niet wilde komenquote:
tsssssssss zoiets totaal onboeiends??!quote:Op maandag 19 december 2005 22:23 schreef Svensational het volgende:
Omdat er 20.000 berichten waren op FOK!sport en AR dat nadat ik ze dat meerdere malen had verteld op IRC dat nog niet hadden gemeld!
Het is goddomme ShowChat ja, geen SCquote:Op maandag 19 december 2005 22:20 schreef babette21 het volgende:
hé?!??! what the fuck??!??!??![]()
![]()
wie heeft er godverdomme aan m'n TT gezeten?!?!?!?!?![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb het uiteraard ook over Idols gehadquote:Op maandag 19 december 2005 22:25 schreef babette21 het volgende:
[..]
tsssssssss zoiets totaal onboeiends??!
ik dacht dat je officieel bekroond tot mod ging worden ofzo![]()
bepaal jij dat??????????quote:Op maandag 19 december 2005 22:25 schreef Svensational het volgende:
Het is goddomme ShowChat ja, geen SC.
Het zit hem écht dwars.quote:Op maandag 19 december 2005 22:25 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nolius begon er trouwens over dat jij niet wilde komen.
Je zat ook al aan MIJN Marescha-TTquote:Op maandag 19 december 2005 22:25 schreef Svensational het volgende:
[..]
Het is goddomme ShowChat ja, geen SC.
Maar mij heeft ie niet genoemd.... ook niet daarna.. toch?quote:Op maandag 19 december 2005 22:23 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, maar mij heeft hij daarna wel genoemdmet een positieve 'natuurlijk' erbij
![]()
![]()
En aan mijn eigen Charissa-TTquote:Op maandag 19 december 2005 22:26 schreef BVO het volgende:
[..]
Je zat ook al aan MIJN Marescha-TT!!!!!!!!
Ik wist van niks, en genoemd worden terwijl je het niet weet is niet leukquote:Op maandag 19 december 2005 22:28 schreef Svensational het volgende:
[..]
En aan mijn eigen Charissa-TT
Maar waarom maak jij je zo druk, ik heb jou wel genoemd op de radio.
Hoi Skaaiquote:
ook stom natuurlijk, maar da's iig in IDO.... hier is SHO moet ie zich lekker inhoudenquote:Op maandag 19 december 2005 22:26 schreef BVO het volgende:
Je zat ook al aan MIJN Marescha-TT!!!!!!!!
Jawel, dat is juist vet tof!quote:Op maandag 19 december 2005 22:28 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik wist van niks, en genoemd worden terwijl je het niet weet is niet leuk.
quote:Op maandag 19 december 2005 22:21 schreef MissBliss het volgende:
F&F Huisdier van het jaar stemtopic
Stem op Lucky
banaanvraag, banquote:Op maandag 19 december 2005 22:29 schreef babette21 het volgende:
[..]
ook stom natuurlijk, maar da's iig in IDO.... hier is SHO moet ie zich lekker inhouden![]()
die stomme Sven loopt mij iets teveel te pimpen met z'n blauwe lettertjes
steeds nog ff die 301ste post erin knallen, ongevraagd TT's veranderen![]()
een schorsing, dát zouden ze je moeten gevenbeetje je rechten misbruiken
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |