Dankjequote:

Nee, ik geloof het nietquote:

quote:

Ja in principe wel ja. Maar omdat het nu als algemeen ingeburgerd begrip wordt gebruikt is het zonder hoofdletter. dacht ikquote:

Grmbl.quote:Op maandag 19 december 2005 21:42 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja in principe wel ja. Maar omdat het nu als algemeen ingeburgerd begrip wordt gebruikt is het zonder hoofdletter. dacht ik![]()

quote:Ja. Tenminste betekent 'althans, in ieder geval'. Bijvoorbeeld: 'Ik ben misschien niet slim, maar ik kan tenminste hoofdrekenen'. In de betekenis 'op z'n minst, minstens, minimaal' wordt ten minste als twee woorden geschreven: 'Je moet voor deze functie ten minste een mavo-diploma hebben.'

quote:Op maandag 19 december 2005 21:47 schreef Bupatih het volgende:
93.

ik twee keer zoveel als Zhenar, jij twee keer zoveel als ikquote:Op maandag 19 december 2005 21:47 schreef Bupatih het volgende:
93.

Ja!quote:Op maandag 19 december 2005 21:47 schreef babette21 het volgende:
[..]
echt? echt echt echt waar?????
ik 47

Dat was een grapje, schat.quote:Op maandag 19 december 2005 21:48 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik twee keer zoveel als Zhenar, jij twee keer zoveel als ik

oh vandaar, ik doe pas mee sinds 2003quote:Op maandag 19 december 2005 21:50 schreef Zhenar het volgende:
Ja!~
Maar ik doe mee sinds mijn tiende en ze gebruiken vaak dezelfde trucjes. Net als bij een IQ-test.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |