quote:Op maandag 19 december 2005 21:12 schreef Bravebart het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die schrijfwijze is zo debiel, dat het juist moet zijn.
!
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
Ik heb bijna alle namen met een hoofdletter, behalve eh... jan-boerenfluitjes.quote:Op maandag 19 december 2005 21:14 schreef babette21 het volgende:
ik heb standaard alle namen met een hoofdletter... dan moeten er wel 'n paar goed zijn
oh en ik heb spring-in-'t-veld [gokje...]
nou frans, engels, nederlands [jaja mét hoofdletters natuurlijkquote:Op maandag 19 december 2005 21:13 schreef Airelle het volgende:
Zo klonk het wel ja. Maar met die franse woorden moet jij een hoop compenseren
.
Zo heb ik het ook. En zo moet het ook.quote:Op maandag 19 december 2005 21:14 schreef babette21 het volgende:
oh en ik heb spring-in-'t-veld [gokje...]
ik heb Jan-boerenfluitjes [bijna hetzelfde!]quote:Op maandag 19 december 2005 21:15 schreef Zhenar het volgende:
Ik heb bijna alle namen met een hoofdletter, behalve eh... jan-boerenfluitjes.
Over hoe je jou naam uitspreektquote:Op maandag 19 december 2005 21:13 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat dan?
Die kerel wilde elke keer dat ik naar de studio kwam.En Blinky (vaste gast per Skype daar) vroeg het me ook al een paar keer.
.
Ze sprak ook onduidelijk.quote:Op maandag 19 december 2005 21:16 schreef babette21 het volgende:
[..]
nou frans, engels, nederlands [jaja mét hoofdletters natuurlijk], alles ging door elkaar
ik bedenk me nu dat ik bijv. Bohemiën op z'n engels heb: Bohemian....
dat Belgische wijf ging véél te snel, normaal heb je tijd zat
Haha, ik gok ook dat het goed is (quote:Op maandag 19 december 2005 21:14 schreef Zhenar het volgende:
[..]Die schrijfwijze is zo debiel, dat het juist moet zijn.
!
Dat zal wel kloppen dan.quote:Op maandag 19 december 2005 21:16 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Zo heb ik het ook. En zo moet het ook.![]()
Volgens de van Dale i.i.g.
quote:Op maandag 19 december 2005 21:16 schreef Svensational het volgende:
[..]
Over hoe je jou naam uitspreekt! Boepáááátie of Boepàtie. Ik zei het laatste, Nolius zal wel gelijk hebben
.
Ik denk nog altijd Bupaaaatih. En blijf dat doen.quote:Op maandag 19 december 2005 21:19 schreef Bupatih het volgende:
[..]Vroeger zei hij het juist altijd fout (Boepátie)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
Dat heb ik ook.quote:Op maandag 19 december 2005 21:19 schreef babette21 het volgende:
en eh, is het tête-à-tête of tete-â-tete?? [ik heb 't eerste]
ik zeg: zónder streepjequote:Op maandag 19 december 2005 21:18 schreef Zhenar het volgende:
WTF croque-monsieur met een liggend fucking poep streepje?! Die doos moet het mis hebben...
wat hij zegtquote:Op maandag 19 december 2005 21:19 schreef Zhenar het volgende:
Ik denk nog altijd Bupaaaatih. En blijf dat doen.![]()
tête-à-têtequote:Op maandag 19 december 2005 21:19 schreef babette21 het volgende:
quote:Op maandag 19 december 2005 21:19 schreef Bupatih het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen idee wat het was.
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
quote:Op maandag 19 december 2005 21:19 schreef babette21 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |