Goeie neukmuziek?quote:Op maandag 19 december 2005 20:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ich bin der Ritter, du bisst das Ross
Ich hab den Schlüssel, du hasst das Schloss!
Rein, rausquote:Op maandag 19 december 2005 20:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ohquote:Op maandag 19 december 2005 21:01 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik papiermache straks je strot dicht..
Herman Finkers & Brigitte Kaandorp - Duet.mp3quote:Op maandag 19 december 2005 20:59 schreef Ang3l het volgende:
Da's een gestoorde fokkerquote:Op maandag 19 december 2005 21:02 schreef Sai het volgende:
Is er iemand zo lief mij te vertellen wie Stuart_Alan is/was?.
Jij bent de kaas, ik de souffléquote:Op maandag 19 december 2005 21:03 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Herman Finkers & Brigitte Kaandorp - Duet.mp3
Ja daar zit ie ook inquote:Op maandag 19 december 2005 21:03 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Herman Finkers & Brigitte Kaandorp - Duet.mp3
Voorheen een ijskouwe.quote:Op maandag 19 december 2005 21:02 schreef Sai het volgende:
Is er iemand zo lief mij te vertellen wie Stuart_Alan is/was?.
Does lief ofzoquote:Op maandag 19 december 2005 21:03 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Als je van het type wurgsex ed. houdt
Dan is het goed.quote:
en dat las ik dan weer HELEMAAL verkeerdquote:
Waarvan aktequote:Op maandag 19 december 2005 21:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan is het goed.
En laat ik 't niet merken dat je naar anderen kijkt, ze aanraakt, naar ze fluit, met ze post, lol met ze hebt, dat je naar ze knippogt of met ze danst, grapjes maakt voor ze, bukt voor ze, lief naar ze lacht, dat je toetjes voor ze maakt of ontbijt, dat je ze liefkozende naampjes geeft, dat je een warm bad voor ze vol laat lopen, of de douche alvast voor ze aanzet, hun aardappelpuree prakt, ze op MSN aanspreekt, met ze gaat cammen, al helemaal niet naakt met ze gaat cammen, dat je samen met ze naar zwijmelmuziek luistert, dat je überhaubt al iets samen met ze doet. Kortom: ik wil dat je ze negeert.
BEGRIJP JE!?!?!
Good thinking.quote:Op maandag 19 december 2005 21:06 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Beter 'als' dan 'in', nie'waar?
Wâât?quote:Op maandag 19 december 2005 21:07 schreef Ang3l het volgende:
en dat las ik dan weer HELEMAAL verkeerd
Dat ie klaarkwam in je kontjequote:
In drievoud ondertekenen met je maagdelijke bloed graagquote:
quote:Op maandag 19 december 2005 21:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan is het goed.
En laat ik 't niet merken dat je naar anderen kijkt, ze aanraakt, naar ze fluit, met ze post, lol met ze hebt, dat je naar ze knippogt of met ze danst, grapjes maakt voor ze, bukt voor ze, lief naar ze lacht, dat je toetjes voor ze maakt of ontbijt, dat je ze liefkozende naampjes geeft, dat je een warm bad voor ze vol laat lopen, of de douche alvast voor ze aanzet, hun aardappelpuree prakt, ze op MSN aanspreekt, met ze gaat cammen, al helemaal niet naakt met ze gaat cammen, dat je samen met ze naar zwijmelmuziek luistert, dat je überhaubt al iets samen met ze doet. Kortom: ik wil dat je ze negeert.
BEGRIJP JE!?!?!
Ligt niet aan mijquote:Op maandag 19 december 2005 21:09 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Mij wel? gezelligheid voor iedereen?
Maar ik mag toch geen ehm... euh... ik mocht iets niet van de dokter.quote:Op maandag 19 december 2005 21:08 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Want niet dat jij ruzie hebt met de dokter...
Lastigquote:Op maandag 19 december 2005 21:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
In drievoud ondertekenen met je maagdelijke bloed graag
Die man met dat slechte geheugen, dat was jij toch..?quote:Op maandag 19 december 2005 21:09 schreef Sunjammer het volgende:
Maar ik mag toch geen ehm... euh... ik mocht iets niet van de dokter.
What was it again?
nee dat lekken was het gevolg!quote:
quote:
SAI of SAJ?quote:Op maandag 19 december 2005 21:10 schreef Sai het volgende:
Ik ben niet ijskoud! Ik ben niet gestoord! En ik post alleen onder een schuilnaam in de post je sexy/gewaagde foto-topics!
Of niet. Mysterie.
Qua korte termijn wel jaquote:Op maandag 19 december 2005 21:10 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Die man met dat slechte geheugen, dat was jij toch..?
quote:Op maandag 19 december 2005 21:10 schreef Sai het volgende:
Ik ben niet ijskoud! Ik ben niet gestoord! En ik post alleen onder een schuilnaam in de post je sexy/gewaagde foto-topics!
Of niet. Mysterie.
Ja halloquote:Op maandag 19 december 2005 21:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]!
je bent een maagdelijke zombie, onttrokken van al je bloed?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |