Volgens mij he.... gaan de uitzendingen van BSG gewoon door tijdens de Olympische Spelen.quote:Op maandag 16 januari 2006 20:24 schreef maartena het volgende:
[..]
Tja.... maar Sci-Fi channel baseerd zich niet op de gemiddelde Nederlander, maar op de Amerikanen die over het algemeen graag naar sport kijken. Ik zal trouwens ook de Olympische Spelen bekijken. De spelen worden hier op een stuk of 6 kanalen tegelijk uitgezonden, en dan 6 verschillende sporten enzo, ze proberen echt alles uit te zenden hier.
We liggen achter in de tijd, dus alles wordt ook nog eens s'avonds uitgezonden. Ik kijk meestal niet op internet als ik op mijn werk zit, maar begin s'avonds met kijken. Met de DVR die ik heb, heb ik elke dag vele uren Olympische Spelen die op me staan te wachten
Een aap. Maar of het nu een chimpansee of een Orang-Oetan was weet ik niet meer.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:03 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Wie zat daar eigenlijk in? Enig idee?
Ik dacht die Apollo te herkennen, dus zocht ik hem op IMDB even op:quote:
quote:Cast overview, first billed only:
Richard Hatch .... Commander Apollo
John Colicos .... Baltar
Terry Carter .... President Tigh
Jack Stauffer .... Bojay
George Murdock .... Dr. Salik
Richard Lynch .... Count Iblis
Phil Brown .... Council Elder
Mickalean McCormick .... Lt. Troy (Dat kleine mannetje van de laatste foto? Nog nooit een klein jochie zien rondlopen in de huidige BSG eerlijk gezegd)
Ali Willingham .... Ensign Cienna
Szilvia Naray .... Col. Athena
Nicholas Walker .... Sire Talamon
Jere Jon .... Capt. Temel
Don Hughes .... Lt. Tristin
Athena Demos .... Capt. Kir'oss
Frank Ruotolo .... Lt. Atilla
Daar ben ik wel blij om, want kom nou: een kind in een oorlogsschip? Bovendien heb ik een enorme schurfthekel aan kinderen in films en tv-series. 8 van de 10 gevallen zijn ze irritant, voegen weinig toe dan een enorme blok aan het been zijn of zijn nutteloos en moeten weer gered worden.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:59 schreef maartena het volgende:
Boxey is volgens mij nauwelijks meer voorgekomen na de Pilot in 2003, en mischien nog 1 keer in een van de series in het eerste seizoen. In het 2e seizoen heb ik em helemaal niet meer gezien.... in de orginele series was ie volgens mij veel vaker aanwezig met zijn electronische hond ofwel "daggit"
Maar kinderen horen niet op een oorlogsschip.. daar horen alleen stoere Viper Pilots, officieren en Marinesquote:Op woensdag 18 januari 2006 18:51 schreef Tom-my het volgende:
Neh maar zeg nou zelf, je planeetje is weg, en je zit met mannen + vrouwen op een bootje in de ruimte. Dan ga je vanzelf kindertjes krijgen (semi cylon of niet).
Effetjes een rondje burgerij scheepjes pakken . . .quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:24 schreef DarthNick het volgende:
en wat doen die in hun vrije tijd dan denk je.......
Daar heb je wel weer gelijk in. En dat is met een vloot van 45.000+ mensen en 150+ burgerschepen ook eigenlijk niet nodig natuurlijk, zo'n kind kan geadopteerd worden door mensen op een van de burgerschepen en hoort niet thuis op een schip dat beschoten wordt.quote:Op woensdag 18 januari 2006 01:05 schreef Dr_Crouton het volgende:
Daar ben ik wel blij om, want kom nou: een kind in een oorlogsschip?
Galactisch Pokeren.quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:24 schreef DarthNick het volgende:
Boxey in de originele BSG was een kind van Serina, de vrouw van Apollo. Of hij ook Apollo's zoon was is niet echt duidelijk, maar Boxey beschouwt hem iig wel als vader (en Adama als grootvader). Dus wat dat betreft is het logisch dat hij op Galactica is.quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:50 schreef maartena het volgende:
[..]
Daar heb je wel weer gelijk in. En dat is met een vloot van 45.000+ mensen en 150+ burgerschepen ook eigenlijk niet nodig natuurlijk, zo'n kind kan geadopteerd worden door mensen op een van de burgerschepen en hoort niet thuis op een schip dat beschoten wordt.
Tenzij de moeder of vader op de BSG werkt ofzo, maar volgens mij was Boxey een wees.
Ooh ja, dat irritant kutjong! Ik heb 'm niet gemistquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:42 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Boxey in de nieuwe serie is meegenomen van Caprica door Boomer. Eerst is hij telkens bij Boomer, later hangt hij bij Starbuck rond. Zijn rol is hier wat onduidelijk en ik snap hier ook niet waarom hij niet naar een civilian ship is gegaan.
Ik vond Jake Sisko en Nog in Star Trek: Deep Space 9 juist wel een aanvulling voor de show. Er zijn diverse afleveringen waarin die twee centraal staan.quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:24 schreef Dr_Crouton het volgende:
Vind het wel best zo, zo min mogelijk kinderen screentime een (hoofd)rol laten spelen, anders krijgen we een Wesley Crusher effect.
Zelf vond ik Jake alleen een aanvulling omdat hij de zoon was (Benjamin?) Sisko, vanwege hun relatie (o.a the Visitorquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:49 schreef maartena het volgende:
[..]
Ik vond Jake Sisko en Nog in Star Trek: Deep Space 9 juist wel een aanvulling voor de show. Er zijn diverse afleveringen waarin die twee centraal staan.
Daar sluit ik me bij aan, zij behoren tot de minderheid.quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:49 schreef maartena het volgende:
[..]
Ik vond Jake Sisko en Nog in Star Trek: Deep Space 9 juist wel een aanvulling voor de show. Er zijn diverse afleveringen waarin die twee centraal staan.
SLAPUH! Ze draaien wel 16 uur per dag dienstuh! Dus ze gaan pitten.quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:24 schreef DarthNick het volgende:
quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:24 schreef Dr_Crouton het volgende:
Vind het wel best zo, zo min mogelijk kinderen screentime een (hoofd)rol laten spelen, anders krijgen we een Wesley Crusher effect.
Ik hoopte altijd dat de Klingons hem in stukjes zouden hakkenquote:Op donderdag 19 januari 2006 11:42 schreef Zhenar het volgende:
[..]Wesley
![]()
Wat een waardeloos personage was dat zeg![]()
Hij was zeker goed, maar de beste is IMO nog altijd de season finale van het eerste seizoen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:03 schreef SPiDeY. het volgende:
Wow, ik weet niet of iemand de laatste aflevering heeft gevolgd (usa), maar die is echt groots. Zal me niet verbazen als die episode (Resurrection Ship, Part 2) de geschiedenis ingaat als 'beste' aflevering van BSG in zijn totaal.
Idioot goed gewoon, dan voel je gewoon dat je naar een stukje tv geschiedenis zit te kijken
Die was zeker ook goed al is het even geleden voor mij, de mythische kant werd geloof ik tenminste mooi belicht met de pijl enzo. Maar deze laatste topped het toch wel zeker hoor in mijn boekje, de muziek, het samenspel van gebeurtenissen, sfeer, de beste special effects tot nu toe, etc. Er zat gewoon een bepaalde magiek achter die niet altijd even goed te bekennen wasquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:07 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Hij was zeker goed, maar de beste is IMO nog altijd de season finale van het eerste seizoen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |