Hebben ze daar The Box dan?quote:Op maandag 19 december 2005 20:32 schreef NightH4wk het volgende:
Ze mogen ook wel opbokken met de Box enzo. =X
Inderdaad, gaat Bush dit gebruiken om bv. z'n impopulariteit op te krikken. (heb net ''Wag the Dog'' zitten kijkenquote:Op maandag 19 december 2005 21:07 schreef Ulx het volgende:
Nou verliest hij helemaal de support van de middenklasse. Benieuwd wanneer men hem wipt.
Zijn religieuze overtuiging (dat tiende/elfde/twaalfde profeet gedoe) is ook niet geheel naar de smaak van een flink aantal ayatollahs dus ook daar brokkelt zijn steun snel af.
Nou ja, hij zal het wel op een confrontatie met het westen laten aankomen in de hoop dat het volk achter hem gaat staan. Ik ben benieuwd of Bush hem daarmee helpt.
Hij belde me gisteren, en als het goed is komt hij donderdagavond aan in Teheran.quote:Sjiieten geloven dat deze 'verborgen imam', die in de negende eeuw verdween, eens zal terugkeren om de wereld te redden.
Ik moest glimlachen toen ik z'n omschrijving van het alternatief zag.quote:Op maandag 19 december 2005 21:28 schreef robh het volgende:
"ontspannende melodieën en memorabele muziek van de islamitische revolutie naar de traditie van de Koran"
DC++ en Emule vinden helemaal niets. Ook op mijn vaste nieuwsgroepen is het niet te vinden![]()
BSB, heb je wat artiestennamen voor me?
Misschien ziet hij dat als een manier om zijn positie veilig te stellen? Het nucleair programma is populair in Iran, zijn uitspraken over Israël zullen bij de meesten ook niet zo negatief ontvangen zijn, maar ik kan me voorstellen dat velen het niet verstandig vinden dat hij Iran internationaal volledig isoleert. Met deze maatregel splitst hij Iran in twee kampen en leidt daarmee de aandacht af (van de belangrijke zaken). En als er een meerderheid is die afkerig staat tegenover de verwestersing, dan heeft hij zijn positie versterkt.quote:Op maandag 19 december 2005 19:58 schreef Hallulama het volgende:
Uitstekend, des te eerder is de lokale bevolking het zat.
Die gast is het spoor aardig bijster geraakt.
Iran heeft natuurlijk de nodige overblijfselen uit de klassieke tijd, toen Iran nog trots op zichzelf kon zijn. Bv Persepolis. De fundi's schijnen die klassieke geschiedeni te haten.quote:Op maandag 19 december 2005 21:35 schreef Doderok het volgende:
[..]
Misschien ziet hij dat als een manier om zijn positie veilig te stellen? Het nucleair programma is populair in Iran, zijn uitspraken over Israël zullen bij de meesten ook niet zo negatief ontvangen zijn, maar ik kan me voorstellen dat velen het niet verstandig vinden dat hij Iran internationaal volledig isoleert. Met deze maatregel splitst hij Iran in twee kampen en leidt daarmee de aandacht af (van de belangrijke zaken). En als er een meerderheid is die afkerig staat tegenover de verwestersing, dan heeft hij zijn positie versterkt.
Staan er in Iran trouwens boedhistische beelden die hij kan opblazen? Als hij toch mister taliban gaat spelen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |