Laat het even duidelijk zijn dat ik niet uit Papendrecht kom de profile gegevens zijn zomaar wat uit de lucht gegrepen, ik woon uiteraard zelf gewoon in Almere.quote:Op maandag 19 december 2005 19:06 schreef Thomas B. het volgende:
En dat komt dan uit Papendrecht
Daar word ik helemaal treurig van
* Eensch isquote:Op maandag 19 december 2005 19:20 schreef j0rrit het volgende:
Almere is echt kansloos.Uitgaan is hier dus echt 3x niks, alle 'Dushi' kinderen die hier rondrennen..
Allemachtig, echt erg. En de ghetto's dan? Stedenwijk, Molenbuurt, Staatsliedenwijk en dergelijke? Als je de kans hebt om ergens anders te gaan wonen, doe vooral je best... Almere.
Jij vindt iedere wijk ghetto waar je 's avonds 3 negers voorbij ziet komen huppelenquote:Op maandag 19 december 2005 19:20 schreef j0rrit het volgende:
Almere is echt kansloos.Uitgaan is hier dus echt 3x niks, alle 'Dushi' kinderen die hier rondrennen..
Allemachtig, echt erg. En de ghetto's dan? Stedenwijk, Molenbuurt, Staatsliedenwijk en dergelijke? Als je de kans hebt om ergens anders te gaan wonen, doe vooral je best... Almere.
Alle reacties die ik plaats ende topics die ik maak zijn ten alle tijden 100% waterdicht.quote:Op maandag 19 december 2005 19:26 schreef Intxaurraga het volgende:
Jammer dat je al het mogelijke positieve over Almere al gezegd hebt. Anders had ik nog even op cynische wijze meegedaan.
Zeker nooit Stedenwijk Midden gezien 's avonds?quote:Op maandag 19 december 2005 19:25 schreef Smaakpolitie het volgende:
[..]
Jij vindt iedere wijk ghetto waar je 's avonds 3 negers voorbij ziet komen huppelen
Ik vrees dat je met dit topic toch volkomen de plank misslaat.quote:Op maandag 19 december 2005 19:27 schreef Smaakpolitie het volgende:
[..]
Alle reacties die ik plaats ende topics die ik maak zijn ten alle tijden 100% waterdicht.
Kans is nihil, aangezien ik naar Almere gaan zoveel mogelijk zal proberen te voorkomenquote:Op maandag 19 december 2005 19:29 schreef Smaakpolitie het volgende:
[..]
Je zal er doodgestoken worden ja.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |