abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33222615
Dat doen enkel mensen die jaloers zijn op zulks een mooie ultrasnelgroeiende stad (danwel zonder geschiedenis maar who gives a fuck). De bussen zijn beter geregeld dan waar ook in heel Nederland, het heeft meer inwoners ende voorzieningen waar het gros van de FOK!ers woont, de meeste lieden hier zijn te vinden in Lutjebroek en Loosdrecht en zulks.
Iedereen klaagt dan ook wel steen en been over de 'vinex' wijken waar alle paupers in wonen, maar dat brengt tenminste geen middeleleeuws gevoel naar boven als je de stad binnenwandelt.
Almere wordt dan ook nog eens de 4e stad van Nederland.
"Hier word ik niet vrolijk van." No frituur intended.
pi_33222656
was vorige week in almere
(alternatieve)kroegjes waren niet erg druk, vond k wel jammer. verder n mooie stad
As a rule, I never touch anything more sophisticated and delicate than myself.
pi_33222665
En dat komt dan uit Papendrecht
Daar word ik helemaal treurig van
pi_33222712
quote:
Op maandag 19 december 2005 19:06 schreef Thomas B. het volgende:
En dat komt dan uit Papendrecht
Daar word ik helemaal treurig van
Laat het even duidelijk zijn dat ik niet uit Papendrecht kom de profile gegevens zijn zomaar wat uit de lucht gegrepen, ik woon uiteraard zelf gewoon in Almere.
pi_33222801
Ik niet nog liever mijn ogen vast aan mijn bureau en mijn penis aan een hondsdolle cavia dan dat ik in Almere ga wonen.
Gelegenheidssedevacantist extraordinaire. Een dozijn lama's en je grootvader. Tweede Exloërmond, ofwel het vagevuur. De schemerlamp van je nachtmerries. Vla, en veel ervan. Verlanglijst: vijf pedaalemmers en het einde der tijden.
pi_33222890
Almere is echt kansloos. Uitgaan is hier dus echt 3x niks, alle 'Dushi' kinderen die hier rondrennen.. Allemachtig, echt erg. En de ghetto's dan? Stedenwijk, Molenbuurt, Staatsliedenwijk en dergelijke? Als je de kans hebt om ergens anders te gaan wonen, doe vooral je best... Almere.
pi_33222891
almere breezah paradijs
pi_33222933
Ik woon in Leiden. Daar is het pas gezellig
  maandag 19 december 2005 @ 19:25:24 #9
118586 KeessieK
Timmerdude.. :)
pi_33222964
quote:
Op maandag 19 december 2005 19:20 schreef j0rrit het volgende:
Almere is echt kansloos. Uitgaan is hier dus echt 3x niks, alle 'Dushi' kinderen die hier rondrennen.. Allemachtig, echt erg. En de ghetto's dan? Stedenwijk, Molenbuurt, Staatsliedenwijk en dergelijke? Als je de kans hebt om ergens anders te gaan wonen, doe vooral je best... Almere.
* Eensch is
pi_33222968
quote:
Op maandag 19 december 2005 19:20 schreef j0rrit het volgende:
Jij vindt iedere wijk ghetto waar je 's avonds 3 negers voorbij ziet komen huppelen
pi_33222977
Jammer dat je al het mogelijke positieve over Almere al gezegd hebt. Anders had ik nog even op cynische wijze meegedaan.
pi_33223022
quote:
Op maandag 19 december 2005 19:26 schreef Intxaurraga het volgende:
Jammer dat je al het mogelijke positieve over Almere al gezegd hebt. Anders had ik nog even op cynische wijze meegedaan.
Alle reacties die ik plaats ende topics die ik maak zijn ten alle tijden 100% waterdicht.
pi_33223027
We komen uit almere, knettergek almere. En als ze het niet verstahaan, dan roepen we wat harden
pi_33223028
Almere
  maandag 19 december 2005 @ 19:28:23 #15
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_33223049
Almere .

Saai, doods, karakterloos, white trash... moet ik door gaan? .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_33223075
Er is weinig verschil tussen de mensen die in Almere Buiten en Almere Binnen wonen!

Allemaal criminelen!
pi_33223080
quote:
Op maandag 19 december 2005 19:28 schreef HeatWave het volgende:
Almere .

doods,
Je zal er doodgestoken worden ja.
pi_33223082
quote:
Op maandag 19 december 2005 19:25 schreef Smaakpolitie het volgende:

[..]

Jij vindt iedere wijk ghetto waar je 's avonds 3 negers voorbij ziet komen huppelen
Zeker nooit Stedenwijk Midden gezien 's avonds?

En tja, 3? Discutabel, maar een samenscholingsverbod is niet overbodig.
pi_33223083
quote:
Op maandag 19 december 2005 19:27 schreef Smaakpolitie het volgende:

[..]

Alle reacties die ik plaats ende topics die ik maak zijn ten alle tijden 100% waterdicht.
Ik vrees dat je met dit topic toch volkomen de plank misslaat.
Gelegenheidssedevacantist extraordinaire. Een dozijn lama's en je grootvader. Tweede Exloërmond, ofwel het vagevuur. De schemerlamp van je nachtmerries. Vla, en veel ervan. Verlanglijst: vijf pedaalemmers en het einde der tijden.
  maandag 19 december 2005 @ 19:30:18 #20
44649 beelz
Maar dat is het punt niet
pi_33223098
Ik snij nog liever mijn scrotum eraf met een roestig zakmes dan dat 1 ook maar 1 voet in Almere moet zetten
Besef Regulier!
Trouble spelling diarrhoea? There's always the Ronseal standby of 'dire-rear'.
pi_33223107
Almere sux.
  maandag 19 december 2005 @ 19:31:57 #22
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_33223151
quote:
Op maandag 19 december 2005 19:29 schreef Smaakpolitie het volgende:

[..]

Je zal er doodgestoken worden ja.
Kans is nihil, aangezien ik naar Almere gaan zoveel mogelijk zal proberen te voorkomen .

Men, als je sociale leven voorbij is en 3 kinderen wil en een groot huis is Almere nog wel te doen, maar als je nog van plan bent om ook maar een beetje gezellig te leven en wat leuks te doen is het echt een no-no..
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_33223152
Ik woon in Amsterdam, dus niemand woont in een puikere stad!
pi_33223159
1x uitgegaan in Almere en nooit meer!
In het centrum hangt overdag ook een bagger sfeer, nee geef mij dan maar Loosdrecht!
My life is mine, My right is mine
pi_33223170
http://www.almererulez.nl/

ga daar maar lekker een feestje vieren dat je almere zo'n geweldige stad vind
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')