abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 19 december 2005 @ 15:55:04 #1
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_33218639
Matige TT maar ik wist ff niet beter hoe ik mijn vraag moest formuleren

Goed mijn probleem, ik heb een prima baan, enige nadeel ik kom regelmatig in Frankrijk, nu is dat an sich nog geen nadeel, maar ik spreek de taal niet tot nauwlijks en das best wel lastig heb ik ervaren

Nu is mijn vraag, een taalcursus kan mijn baas daar belastingtechnisch nog iets leuks mee doen ?
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  Licht Ontvlambaar maandag 19 december 2005 @ 16:03:09 #2
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_33218827
Ik zit toevallig met het 'Handboek 2005' van de belastingdienst voor mijn neus...

Jouw baas mag je de taalcursus belastingvrij vergoeden (ook geen werkgeverslasten) indien:
- de studiekosten niet vergoed worden door een ander;
- de studie of opleiding is gericht op het vervullen van een beroep in de toekomst of het op peil houden van vakkennis
- En de vergoeding is toegezegd of verstrekt vóór het einde van het jaar waarin de kosten worden gemaakt.

Naar mijn idee mag je baas dus inderdaad vergoeden, maar verder zal hij er geen voordeel aan overhouden belastingtechnisch (behalve dan dat hij over de vergoeding die hij jou geeft zelf ook geen belasting hoeft te betalen)
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_33219170
quote:
Op maandag 19 december 2005 15:55 schreef Klonk het volgende:
Matige TT maar ik wist ff niet beter hoe ik mijn vraag moest formuleren

Goed mijn probleem, ik heb een prima baan, enige nadeel ik kom regelmatig in Frankrijk, nu is dat an sich nog geen nadeel, maar ik spreek de taal niet tot nauwlijks en das best wel lastig heb ik ervaren

Nu is mijn vraag, een taalcursus kan mijn baas daar belastingtechnisch nog iets leuks mee doen ?
Ja dat kan Klik
Check de linkerbalk voor "Studiekosten zijn aftrekbaar voor je werkgever"
pi_33219647
Je kunt de studiekosten ook zelf aftrekken.
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
pi_33219670
tvp
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')