En wat vind jij van de transfer van KJH?quote:Op maandag 19 december 2005 22:46 schreef cultheld het volgende:
Gravesen? Lijkt me onhaalbaar voor de Nederlandse competitie
Ik gun hem dat van harte. Prima gozer en hoorde vrijdag trouwens al met uitgaan dat 't definitief is (tussen Huntelaar en Ajax). Ik hoop ook dat ie 't goed bij Ajax gaat doen als de transfersom is vast gesteld, want hij is een koning in de 16 en dat zijn maar weinig Nederlandse spitsen van zijn leeftijd en dus kan hij bepalend zijn voor de voorhoede van Oranje in de toekomst.quote:Op maandag 19 december 2005 22:49 schreef JaWi het volgende:
[..]
En wat vind jij van de transfer van KJH?
Beoogde transfer!quote:Op maandag 19 december 2005 22:49 schreef JaWi het volgende:
[..]
En wat vind jij van de transfer van KJH?
Nu wel ja. Toen ie nog bij Everton zat had ik 'm wel zien komen naar Ajax of psv.quote:Op maandag 19 december 2005 22:46 schreef cultheld het volgende:
Gravesen? Lijkt me onhaalbaar voor de Nederlandse competitie
Ik ook, maar hij zou nu zo naar Schalke, PSG of Atlético Madrid kunnenquote:Op maandag 19 december 2005 22:53 schreef Nashje het volgende:
[..]
Nu wel ja. Toen ie nog bij Everton zat had ik 'm wel zien komen naar Ajax of psv.
Dat en dat koninginnedag in A'dam het leukst is.quote:Op maandag 19 december 2005 22:53 schreef JaWi het volgende:
Is denk ik voor het eerst dat ik het met je eens ben.
Daar noem je dan ook 3 absolute topclubs opquote:Op maandag 19 december 2005 22:54 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik ook, maar hij zou nu zo naar Schalke, PSG of Atlético Madrid kunnen
Daar heb je gelijk in jaquote:Op maandag 19 december 2005 22:54 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik ook, maar hij zou nu zo naar Schalke, PSG of Atlético Madrid kunnen
quote:Op maandag 19 december 2005 22:54 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat en dat koninginnedag in A'dam het leukst is.
quote:Op maandag 19 december 2005 23:11 schreef jna het volgende:
Hey precies dat plaatje van Huntelaar zag ik voor me Nashje
Dan komen we weer terug op een paar posts terug van ondergetekende: je kan Rosenberg en Huntelaar niet samen opstellen. Dat zal never nooit gebeuren (Blind wil neem ik echte vleugelspitsen?).quote:Op maandag 19 december 2005 23:06 schreef Nashje het volgende:
Erin laten staan. Huntelaar - Rosenberg.
Damn, dat wist ik niet eens.quote:Op maandag 19 december 2005 23:45 schreef -Wolf- het volgende:
Die houden zichzelf al warm in de Arena!![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |