quote:Op maandag 19 december 2005 14:27 schreef VirtualPOM het volgende:
Joost:"ik vond die boodschap van Bren het leukst, zo wil ik wel iedere dag wakker worden"
Roel:"Ja maar jij kan niet objectief oordelen"![]()
Ik ben ook weg... laters allemaalquote:
Waarop Ingrid aanvulde: "Nee dat klopt, jij bent verliefd"quote:Op maandag 19 december 2005 14:27 schreef VirtualPOM het volgende:
Joost:"ik vond die boodschap van Bren het leukst, zo wil ik wel iedere dag wakker worden"
Roel:"Ja maar jij kan niet objectief oordelen"![]()
Nou ja zeg..... ik ging ook net hetzelfde schrijven........ ik ga ff lekker met de honden een frisse neus halenquote:Op maandag 19 december 2005 14:31 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik ben ook weg... laters allemaal
quote:Op maandag 19 december 2005 14:31 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik ben ook weg... laters allemaal
quote:Op maandag 19 december 2005 14:33 schreef Sjet het volgende:
[..]
Nou ja zeg..... ik ging ook net hetzelfde schrijven........ ik ga ff lekker met de honden een frisse neus halenTot laterzzzz
![]()
Neem ik het wel ff overquote:Op maandag 19 december 2005 14:34 schreef M-en-A het volgende:
[..]
![]()
(krijg een lamme arm van het uitzwaaien)
nah.. gezellig... Ben ik er ook weer eens, verdwijnt bijna iedereen opeensquote:
even een emmertje sop pakken met een doekje en het weer oppoetsenquote:Op maandag 19 december 2005 14:36 schreef teamlead het volgende:
[..]
nah.. gezellig... Ben ik er ook weer eens, verdwijnt bijna iedereen opeens
m'n ego, wat doe je....
quote:Op maandag 19 december 2005 14:37 schreef M-en-A het volgende:
[..]
even een emmertje sop pakken met een doekje en het weer oppoetsen![]()
Bedankt..... mijn armen hangen nu zwaar langs mijn lichaam, zal wel van de fietsopdracht komen.quote:
ga ff lekker in de jaccuzi liggen bijkomen met een pilsjequote:Op maandag 19 december 2005 14:40 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Bedankt..... mijn armen hangen nu zwaar langs mijn lichaam, zal wel van de fietsopdracht komen.![]()
Het gaat de goede kant op. Dus we kunnen deze week nog volop genieten van de post van teamleadquote:
ja hoior, ik moet alleen weer ff op gang komenquote:Op maandag 19 december 2005 14:42 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Het gaat de goede kant op. Dus we kunnen deze week nog volop genieten van de post van teamlead![]()
Hmmmm weet nie of dat wel zo een goed idee is met al die vlokken die er steeds in zitten.quote:Op maandag 19 december 2005 14:41 schreef teamlead het volgende:
[..]
ga ff lekker in de jaccuzi liggen bijkomen met een pilsje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |