Volg de link van de Asus website. Het is echter wel de barebone zonder het frontpanel display. Deze versie is namelijk nutteloos als je een MCE machine wilt... (tenzij je teveel wilt betalen voor hardware die je er toch uit moet slopen)quote:Op donderdag 22 december 2005 00:08 schreef Poepoog het volgende:
Hoe ziet ie eruit, en hoe werkt zoiets precies
ik wil in eerste instantie de hele configuratie verkopen.. Mocht dit lastig blijken, dan heb ik toch niets meer aan de tuner.. Ik zal de tuner dan wel "los" aanbieden...quote:Op donderdag 22 december 2005 02:06 schreef Boschjesman het volgende:
Ik heb wel interesse in de (losse) tv-tuner als die op windows MCE werkt.
Bod genoteerd..quote:Op dinsdag 27 december 2005 23:17 schreef Kluupkluup het volgende:
Ik geef je er 350 voor!
OF een D23E Digitlale videocamera van JVC (nauwelijks gebruikt, inclusief reserve accu met groter vermogen, adaptor, tas etc..)..
Kies maar
thnx..quote:Op woensdag 28 december 2005 11:41 schreef marcosta het volgende:
360 euro geboden en dan kom ik hem vandaag ophalen
genoteerd.quote:Op woensdag 28 december 2005 12:39 schreef Kluupkluup het volgende:
370 en kan hem op komen halen..
quote:[quote]Op woensdag 28 december 2005 14:02 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
[...]
Nee, vrijdag is de laatste dag dat ik door het land kan rijden. Ik heb mijn nieuwe OV nog niet opgehaald voor 2006 en aangezien ik stop met de opleiding ga ik dat ook niet doen. Dus vrijdag laatste dag dat ik gratis met het openbaar vervoer kan komen.
waar kom je vandaan?quote:Op woensdag 28 december 2005 14:39 schreef Kluupkluup het volgende:
Even ter info uit ander topic:
[..]
Deventer.. Dus qua treinen zit je dan wel goedquote:Op woensdag 28 december 2005 14:48 schreef Applemooz het volgende:
[..]
waar kom je vandaan?
ik reis zelf ook nogal veel..
In Utrecht..quote:Op woensdag 28 december 2005 15:35 schreef Kluupkluup het volgende:
Waar is hij eventueel op te halen trouwens?
Hee mooi.. Heeel toevallig in de wijk Colmschate?quote:Op woensdag 28 december 2005 15:37 schreef Applemooz het volgende:
[..]
In Utrecht..
Ik kom echter oorspronkelijk uit Deventer, en laat ik daar nou bij vrienden mijn oud-en-nieuw doorbrengen..
is prima...ik doe er toch niets meer mee..quote:Op woensdag 28 december 2005 18:54 schreef Kluupkluup het volgende:
Is mijn bod van 370 trouwens akkoord?
mail me anders even..
tomaz AT home PUNT nl
Voedingkabel zit er ook niet bij?quote:Op donderdag 29 december 2005 07:57 schreef Applemooz het volgende:
[..]
is prima...ik doe er toch niets meer mee..
voor de duidelijkheid.. er zit GEEN Windows XP Mediacenter media of -licentie bij..
De software staat er op het moment echter wel op en functioneert naar behoren..
Ook zit er geen toetsenbord of muis bij. Het is de computer configuratie zonder invoer of uitvoer apparatuur. (met uitzondering van de Microsoft Remote natuurlijk)
Laat even weten of je hiermee accoord bent.. scheelt een hoop eventuele misverstanden..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |