Neequote:
Neukt die vriend van je een beetje goed? Welke standjes heb je gedaan vant weekend?quote:Op maandag 19 december 2005 13:06 schreef Ynske het volgende:
Hou je van een glas wijn?
- Wil je dat Pheno eindelijk eens gaat werken?
- Niets over Plato wat boeiend is
- Een toekomstige stalker van dawg?
- Hier afblijven van Ellen Hoog! She is Godt's
- Wil je een boek Lezen of ritueel verbranden?
- Net wakker?
- ook ongesteld?
- Q Feliflapstaarten met zijn riante vrijstaande villa met zwembad en sauna
Dan moet je hier zijn.
vind ik ook...quote:Op maandag 19 december 2005 13:11 schreef nixxx het volgende:
wat een vieze TT
Sex is bahquote:
Ja maar jij heb een net zo grote seksuele drang als Marcquote:
Denk je?quote:Op maandag 19 december 2005 13:15 schreef JoeyT het volgende:
Ja maar jij heb een net zo grote seksuele drang als Marc![]()
Hier ook...quote:Op maandag 19 december 2005 13:15 schreef _Cara_ het volgende:
is het alleen bij mij zo vreselijk traag....? het duurt werkelijk úren...
quote:Op maandag 19 december 2005 13:16 schreef Twisted_fok het volgende:
Als jullie nou eens even allemaal niet zo doordenken is de TT helemaal niet vies. Jullie en jullie sick minds, that's your problem.
leg het dan eens uit aan ons simpele zieke zieltjesquote:Op maandag 19 december 2005 13:16 schreef Twisted_fok het volgende:
Als jullie nou eens even allemaal niet zo doordenken is de TT helemaal niet vies. Jullie en jullie sick minds, that's your problem.
Klopt.quote:Op maandag 19 december 2005 13:15 schreef _Cara_ het volgende:
is het alleen bij mij zo vreselijk traag....? het duurt werkelijk úren...
Heej jij..hoe is ie?quote:Op maandag 19 december 2005 13:17 schreef nixxx het volgende:
[..]
Hier ook...
en ik heb verder toch weinig te doen.. beetje wachten op reactie van prof![]()
is dat algemeen geldend voor de vrouwelijke bevolking? Dan wil ik het wel overwegenquote:Op maandag 19 december 2005 13:19 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik persoonlijk kan de combi ook wel waarderen eigenlijk.![]()
héél gemeen... daar kunnen wij niet tegen...quote:Op maandag 19 december 2005 13:20 schreef Frezer het volgende:
[..]
Klopt.
En idd, poesjes natspuiten is gemeen,.
Doei,
quote:Op maandag 19 december 2005 13:22 schreef _Cara_ het volgende:
Heej jij..hoe is ie?![]()
Je hebt vast je best gedaan , toch? Ik hoop dat ie niet te veel aan en of op merkingen heeft..
Het gaat zo langzaam dat mn pauze zo voorbij is.. en ik heb al niet zo lang want ik ga op tijd naar huis om mn tas in te pakken ..
Ja...quote:
Maar je wéét het niet zéker...en dat houden we zo..quote:
iemand moet het toch doen met zo'n TT en ik ben heeeel gemeenquote:Op maandag 19 december 2005 13:24 schreef _Cara_ het volgende:
héél gemeen... daar kunnen wij niet tegen...![]()
Allen kijken bij het shoppen is ook leuk voor vrouwenquote:Op maandag 19 december 2005 13:28 schreef _Cara_ het volgende:
Ja .. ff ander behangtje...en lekker shoppen.. alhoewel ik tegenwoordig een beetje op de centjes moet letten , maar dat mag de pret niet drukken... Ben woensdagavond weer terug.
sttttttttquote:Op maandag 19 december 2005 13:30 schreef _Cara_ het volgende:
Hé bah.. ow wat erg.. dat valt me tegen...ik wist niet dat je zo gemeen was..hmmmmm
gelukkig weet ik wel beter
Gewoon hier vertellen dusquote:Op maandag 19 december 2005 13:36 schreef _Cara_ het volgende:
Nix... ik weet óók dat jij soms best WEL galant kunt zijn.., Ik wéét zovéél..geen idee wat ik met al die wetenschap moet doen..![]()
hahaha..![]()
Enn nu ga ik nog ff een en ander doen..
quote:Op maandag 19 december 2005 13:40 schreef Twisted_fok het volgende:
Cara en Nixxx hebben á thing' voor elkaar, maar om wat voor reden dan ook doen ze daar niets mee. Verder ontkennen ze het voorgaande stellig. Maar wij weten wel beter natuurlijk.
Ik heb gesproken!
Finally the truth has come out...quote:Op maandag 19 december 2005 13:40 schreef Twisted_fok het volgende:
Cara en Nixxx hebben een 'thing' voor elkaar, maar om wat voor reden dan ook doen ze daar niets mee. Verder ontkennen ze het voorgaande stellig. Maar wij weten wel beter natuurlijk.
Ik heb gesproken!
nietquote:Op maandag 19 december 2005 13:44 schreef WeirdMicky het volgende:
Het is goed dat t_f het net al zei, want ik moest bijna kotsen van dat gelul om elkaar heen
Sommige mensen vallen nou eenmaal buiten de boot JoeyT.quote:Op maandag 19 december 2005 13:52 schreef JoeyT het volgende:
Nixx en Cara...
En Marc dan?
Beetje lullig lijkt mij...
dat kan ik me voorstellen.. met die kristallen eerst en nog natgespoten en dan ook nog eens ondergequote:Op maandag 19 december 2005 13:58 schreef Mokster het volgende:
[..]
Nee, de poes is al getraumatiseerd genoeg. Dat kan ze er echt niet nog eens bij hebben...
Van kimmie weet ik dat ze aardig is..quote:Op maandag 19 december 2005 13:52 schreef JoeyT het volgende:
Nixx en Cara...
En Marc dan?
Beetje lullig lijkt mij...
quote:Op maandag 19 december 2005 14:02 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Van kimmie weet ik dat ze aardig is..
Van marc weet ik dat hij best galant kan zijn..
Van nixxx weet ik dat ie niet gemeen is..
Van ynske weet ik dat ze pijn aan haar pols en zo heeft..
van frezer weet ik dat ie van katten houdt..
en van jou weet ik dat je een verveel-oor bent..
Beetje lullig lijkt mij....
Daar stond eerst wat anders.quote:Op maandag 19 december 2005 14:02 schreef _Cara_ het volgende:
Dat weet iedereen die een beetje kan lezen, dus dat is geen uitdaging meer...quote:Op maandag 19 december 2005 14:05 schreef WeirdMicky het volgende:
Van WM weet ik dat hij de koning is..
en terecht imhoquote:Op maandag 19 december 2005 14:08 schreef WeirdMicky het volgende:
Verveeloor? Er stond toch echt eerst eikel
Blingbling?quote:Op maandag 19 december 2005 14:12 schreef Twisted_fok het volgende:
Boyakasha! Aight!
quote:Op maandag 19 december 2005 14:12 schreef Twisted_fok het volgende:
Boyakasha! Aight!
Had je van mij iets anders verwacht dan?quote:Op maandag 19 december 2005 14:12 schreef PhaE het volgende:
[..]
Wel met zoenen he, anders is het zo onpersoonlijk.
Beetje lullig dat ik buiten de groep val die jij nu opnoemt?quote:Op maandag 19 december 2005 14:02 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ze noemt jou toch ook op? of ben ik nou helemaal gek aan het worden?quote:Op maandag 19 december 2005 14:17 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Beetje lullig dat ik buiten de groep val die jij nu opnoemt?
Tsja Van Kimmie weet ik niks, alhoewel altijd wanneer ik haar avatar zie denk ik dat ze suicidaal is...
Van Marc weet ik dat hij sexueel gefrustreerd is... Of dit met zn jeugd te maken heeft ben ik nog niet achter...
Van Nixx weet ik eigenlijk niks... Was hij niet die collega van lithpo of iets dergelijks
Dat Ynske last van haar polsen heeft lijkt me zeer onprettig en doet me denken aan hetgene wat ik al bij Kimmie opnoemde...
Van Frezer weet ik dat ie iets paars in zn avatar heeft.
En Tsja ik ben een verveel-oor![]()
Van jou weet ik dat je een keer ongelovelijk hard uitgewoond moet worden, bij voorkeur door Marc. Is ie meteen zn galantheid kwijt
Valt nog mee dat je jezelf niet aanbiedtquote:Op maandag 19 december 2005 14:17 schreef JoeyT het volgende:
Van jou weet ik dat je een keer ongelovelijk hard uitgewoond moet worden, bij voorkeur door Marc. Is ie meteen zn galantheid kwijt
Bij mij staat er een lege regel tussen, dus ik hoor niet in die groep...quote:Op maandag 19 december 2005 14:19 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
Ze noemt jou toch ook op? of ben ik nou helemaal gek aan het worden?
En ik suicidaal?grapjas
r.e.s.t.e.c.p.quote:Op maandag 19 december 2005 14:21 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Niet in het nederlands, maar toch
http://www.boyakasha.co.uk/pages/dictionary.htm
Ik ga hier maar niet op in... Anders word ik straks echt eikel genoemdquote:Op maandag 19 december 2005 14:20 schreef nixxx het volgende:
[..]
Valt nog mee dat je jezelf niet aanbiedtjij pakt toch alles met een gat
![]()
Nee, maar toch.quote:Op maandag 19 december 2005 14:15 schreef Mokster het volgende:
[..]
Had je van mij iets anders verwacht dan?![]()
Dat gelul over jou verpest mijn hele, zojuist bedachte en in de groep gegooide, intrige!quote:Op maandag 19 december 2005 14:21 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Bij mij staat er een lege regel tussen, dus ik hoor niet in die groep...
Maar had jij niet eerst een andere avatar of weet ik eig helemaal niet wie je bent. Kan me nog een foto herinneren waar je niet al te vrolijk op kijkt...
Dat er een lege regel tussen staat wil niet zeggen dat je niet bij die groep hoort, er zijn zat mensen die ze helemaal niet opnoemt.quote:Op maandag 19 december 2005 14:21 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Bij mij staat er een lege regel tussen, dus ik hoor niet in die groep...
Maar had jij niet eerst een andere avatar of weet ik eig helemaal niet wie je bent. Kan me nog een foto herinneren waar je niet al te vrolijk op kijkt...
Je probeert je wel binnen te slijmen he... Volgens mij heeft Marc nog steeds een lichte voorsprong. En als ik hem moet geloven heb jij een klein plassertje...quote:
welterusten joeyquote:Op maandag 19 december 2005 14:25 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Je probeert je wel binnen te slijmen he... Volgens mij heeft Marc nog steeds een lichte voorsprong. En als ik hem moet geloven heb jij een klein plassertje...![]()
Jammer joh...quote:Op maandag 19 december 2005 14:23 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Dat gelul over jou verpest mijn hele, zojuist bedachte en in de groep gegooide, intrige!![]()
We kunnen een poll maken...quote:Op maandag 19 december 2005 14:26 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Jammer joh...
Marc moet Cara uitwonen, niet Nixx...
En het is nog wel een intrige die jou ook zou interesseren!quote:Op maandag 19 december 2005 14:26 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Jammer joh...
Marc moet Cara uitwonen, niet Nixx...
quote:Op maandag 19 december 2005 14:27 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
En het is nog wel een intrige die jou ook zou interesseren!
Ik geef de hint nog een keer, misschien dat jij hem snapt:
Itsy bitsy Webspider.
Als je ook maar enigsinds wist waar je het over had wist je dat je die keuze niet zou hoeven te makenquote:Op maandag 19 december 2005 14:27 schreef JoeyT het volgende:
[..]
We kunnen een poll maken...
Marc of Nixx...
het begint nu echt op singles te lijken...
Ik quote mezelf![]()
Je hebt gelijk... Nixx en Marc zullen blij zijn dat ze in mijn groep vallenquote:Op maandag 19 december 2005 14:24 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
Dat er een lege regel tussen staat wil niet zeggen dat je niet bij die groep hoort, er zijn zat mensen die ze helemaal niet opnoemt.
Maar ik weet niet over wie je het hebt, maar ik heb alleen maar elmo als avatar hoor...
er is niets bevestigd, maar ik kreeg een inval toen ik die nick zag staan en de ondertitel van de ander.quote:
Snap ook niet waarom niemand die connectie al eerder maakte eigenlijk...quote:Op maandag 19 december 2005 14:27 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Itsy bitsy Webspider.
Wat is er met Ynske?quote:Op maandag 19 december 2005 14:27 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Itsy bitsy Webspider.
het zou wel kunnen... denk ik... weet ik veelquote:Op maandag 19 december 2005 14:32 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
er is niets bevestigd, maar ik kreeg een inval toen ik die nick zag staan en de ondertitel van de ander.
Dus eigenlijk moet ik hem de grond in boren, maar ik mag hm eig welquote:Op maandag 19 december 2005 14:33 schreef Mokster het volgende:
[..]
Snap ook niet waarom niemand die connectie al eerder maakte eigenlijk...
Heb je kinderen? Dan ben jij mijn favoriete MILFquote:Op maandag 19 december 2005 14:32 schreef Mokster het volgende:
[..]
Aah... mn favorietje jonge jochje !![]()
![]()
Omdat ie hier eigenlijk nooit postte.quote:Op maandag 19 december 2005 14:33 schreef Mokster het volgende:
[..]
Snap ook niet waarom niemand die connectie al eerder maakte eigenlijk...
Sickquote:Op maandag 19 december 2005 14:34 schreef GF het volgende:
[..]
Heb je kinderen? Dan ben jij mijn favoriete MILF![]()
en anders ook
quote:Op maandag 19 december 2005 14:34 schreef GF het volgende:
[..]
Heb je kinderen? Dan ben jij mijn favoriete MILF![]()
en anders ook
dat was niet op je poesquote:Op maandag 19 december 2005 14:40 schreef Mokster het volgende:
[..]
En wat had ik nou gezegd over dat kotsen!!![]()
Sorry... je hebt gelijk...quote:Op maandag 19 december 2005 14:40 schreef nixxx het volgende:
[..]
dat was niet op je poesdan mag het
Je bent mij vergetenquote:Op maandag 19 december 2005 14:02 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |