ik dacht dat de 299 de 300e wasquote:Op maandag 19 december 2005 12:52 schreef het_fokschaap het volgende:
wat is er qu ? het was toch gewoon de 300ste post die je deed
okquote:Op maandag 19 december 2005 13:00 schreef miss_sly het volgende:
Ik vergeet het echt niet, qu, ik zou niet durven
quote:Op zondag 18 december 2005 20:47 schreef qu63 het volgende:
hier is trouwens mijn collectie aan monty's te vinden
let wel op, het is "maar" 383mb
En niet te snel downloaden, want anders ligt mn hele internet plat
ik ben hierquote:Op maandag 19 december 2005 14:47 schreef miss_sly het volgende:
Al bijna een uur stil....waar is iedereen??
Lupa, had je nog paddo's gedaan? En zo ja, wat vond je er van?
Saai werk of sowieso geen zin?quote:Op maandag 19 december 2005 14:50 schreef miss_sly het volgende:
Ik ben aan het werken, maar heb zo weinig zin dat ik wel wat steun kan gebruiken
Het werk is niet superleuk, maar ik heb gewoon last van mijn "het is december dus ik heb helemaal geen zin meer om te werken maar zin om leuke dingen te doen"-dipjequote:
Nee, er is niets met paddo's gebeurd.quote:Op maandag 19 december 2005 14:47 schreef miss_sly het volgende:
Al bijna een uur stil....waar is iedereen??
Lupa, had je nog paddo's gedaan? En zo ja, wat vond je er van?
Jammer, ik was wel benieuwd wat ze er van zou vindenquote:Op maandag 19 december 2005 15:25 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nee, er is niets met paddo's gebeurd.
Ahja, je ziet dat wel vaker bij mensen iddquote:Op maandag 19 december 2005 15:11 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Het werk is niet superleuk, maar ik heb gewoon last van mijn "het is december dus ik heb helemaal geen zin meer om te werken maar zin om leuke dingen te doen"-dipje
* Alicey zou het ook wel willen horen van bijv. hen.quote:Op maandag 19 december 2005 15:29 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Jammer, ik was wel benieuwd wat ze er van zou vinden
Ik heb wel al wat ervaringsverhalen gehoord, maar ik wil altijd meer horen, want ik wil het zelf ook nog wel eens proberenquote:Op maandag 19 december 2005 15:33 schreef Alicey het volgende:
[..]
* Alicey zou het ook wel willen horen van bijv. hen.
* Alicey dus ook, en daarom hoor ik het liefst ervaringen van mensen waarvan ik enigszins weet hoe ze in mekaar steken.quote:Op maandag 19 december 2005 16:16 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik heb wel al wat ervaringsverhalen gehoord, maar ik wil altijd meer horen, want ik wil het zelf ook nog wel eens proberen
Ik heb eea gehoord van mijn zusje, en die ken ik wel enigszinsquote:Op maandag 19 december 2005 16:19 schreef Alicey het volgende:
[..]
* Alicey dus ook, en daarom hoor ik het liefst ervaringen van mensen waarvan ik enigszins weet hoe ze in mekaar steken.
Toch wel?quote:Op maandag 19 december 2005 16:26 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik heb eea gehoord van mijn zusje, en die ken ik wel enigszins
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |