Christmas ballquote:Op maandag 19 december 2005 21:01 schreef Sebastiaan_2003 het volgende:
Weet iemand hoe je kerstbal in het engels zegt, vind het een beetje lomp om er een topic over te openen...
Christmasballquote:Op maandag 19 december 2005 21:01 schreef Sebastiaan_2003 het volgende:
Weet iemand hoe je kerstbal in het engels zegt, vind het een beetje lomp om er een topic over te openen...
WTFquote:Op maandag 19 december 2005 21:16 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Christmas ball
[/lolbroek modus]
Flikker toch op manquote:Op maandag 19 december 2005 20:56 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik vond Svensational altijd een leuke user.. na dit gesprek niet meerwat ontzettend geforceerde pogingen grappig te doen
Gefeliciteerd Sunniequote:Op maandag 19 december 2005 20:49 schreef SunChaser het volgende:
Ik kan toch niet komen Arno, heb onverwacht verjaardagsbezoek
Ik heb geen enkele keer geforceerd proberen grappig gedaan... Jij al op FOK!radio geweest?quote:
Zolang ze mn naam niet uit kunnen spreken niet neequote:Op maandag 19 december 2005 21:38 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik heb geen enkele keer geforceerd proberen grappig gedaan... Jij al op FOK!radio geweest?
Frysk!!quote:Op maandag 19 december 2005 21:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Zolang ze mn naam niet uit kunnen spreken niet nee
edit: kijk eens naar mn avataralsof iemand mij zal verstaan
Ik ga natuurlijk geen Nederlands lullen, mocht iemand het rare idee krijgen mijn stemgeluid op de radio te tentoonspreiden
Touché.quote:Op maandag 19 december 2005 20:56 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik vond Svensational altijd een leuke user.. na dit gesprek niet meerwat ontzettend geforceerde pogingen grappig te doen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |