Nog even geduld, die 1000 halen we welquote:Op maandag 19 december 2005 04:55 schreef PC eend het volgende:
Hmmm ik was al bezig deel 1000 voor de tweede keer vanavond aan te maken![]()
Beetje flauw, maar wou even kijken of Dagonet nog wakker was
Maakt niet uit, ik heb toch lekker de primeur (geloof ik)quote:Op maandag 19 december 2005 04:56 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Nog even geduld, die 1000 halen we wel![]()
![]()
Bedankt voor je samenvatting in de Streamverslagen van maandag 19 decemberquote:Op maandag 19 december 2005 04:52 schreef avonne het volgende:
en iedereen slaapt
Geloof in jezelf is het begin van de toekomstquote:Op maandag 19 december 2005 04:58 schreef PC eend het volgende:
[..]
Maakt niet uit, ik heb toch lekker de primeur (geloof ik)![]()
Je denk toch niet dat ik grappen over zo een gewichtige zaak ga makenquote:Op maandag 19 december 2005 05:00 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Geloof in jezelf is het begin van de toekomst![]()
quote:Op maandag 19 december 2005 05:04 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je denk toch niet dat ik grappen over zo een gewichtige zaak ga maken
Wie mag de 1000e SC openen?
Ik heb de eeuwige primeur.
[BB SC 1000] Viva PC eend :P![]()
Welterusten.quote:Op maandag 19 december 2005 05:12 schreef M-en-A het volgende:
Maar ik ben er vandoor. Het bedje is al een tijdje aan het roepen![]()
Tot laterrrzzz...![]()
Zover ik dacht te hebben opgevangen had die nachtdienst ?quote:Op maandag 19 december 2005 09:09 schreef F4iTH het volgende:
Mogguh. Muerte heeft ook niet lang geslapen zeg.![]()
quote:Op maandag 19 december 2005 09:09 schreef F4iTH het volgende:
Mogguh. Muerte heeft ook niet lang geslapen zeg.![]()
Dat heb je goed opgevangen.quote:Op maandag 19 december 2005 09:15 schreef PH52 het volgende:
[..]
Zover ik dacht te hebben opgevangen had die nachtdienst ?.
Ow. Ik las het berichtje dat hij 'weltrusten' zei maar dat was een reactie op iemand anders....zie ik nu pasquote:Op maandag 19 december 2005 09:15 schreef PH52 het volgende:
[..]
Zover ik dacht te hebben opgevangen had die nachtdienst ?.
quote:Op maandag 19 december 2005 09:19 schreef Muerte het volgende:
[..]
[..]
Dat heb je goed opgevangen.![]()
Moet straks nog even naar een afspraak en dan vanmiddag een paar uur plat en daarna weer zorgen dat er brood op de plank komt.![]()
Kan alleen als ik nachtdienst heb hoor, dan is het meer het bereikbaar moeten zijn, als ik overdag werk is het een heel ander verhaal.quote:Op maandag 19 december 2005 09:23 schreef F4iTH het volgende:
[..]
![]()
Naja, wat wil je nog meer he...lekker je centjes verdienen en ondertussen op fok! rondhangen
Goedemorgen Sjet, ik hoop dat je positiever bent dan je plaatje.quote:Op maandag 19 december 2005 09:25 schreef Sjet het volgende:
[Agent uit'Allo'allo-mode]Goodmeuning[/Agent uit 'Allo'allo-mode]![]()
[afbeelding]
LOLquote:Op maandag 19 december 2005 09:30 schreef Muerte het volgende:
[..]
Goedemorgen Sjet, ik hoop dat je positiever bent dan je plaatje.![]()
![]()
Ik zit ook aan de koffie, na vanacht al dat gezuip te hebben gezien in het huis kreeg ik ook trek in een alcoholische versnapering, maar toen ik thuis was heb ik toch maar weer koffie gezet.quote:Op maandag 19 december 2005 09:32 schreef Sjet het volgende:
[..]
LOL![]()
Nou moet nog ff wakker worden....... dus zo eerst maar ff![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |