Kijk jij ook Beck? ( je avatar )quote:Op maandag 19 december 2005 09:24 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Inderdaad weer lekker gezeik. Ze zouden trouwens de tabs en teksten van die sites eens naast de originelen moeten leggen, want vaak klopt er toch niks van. Dat bewijst het punt wel dat het niet echt een gevaar is imo...![]()
edit: nog een mooi filmpje
Jaquote:
Ja soms. In zo'n geval moet je het zeker niet forceren, dan krijg je er vanzelf weer zin in.quote:Op vrijdag 23 december 2005 09:33 schreef puNxje het volgende:
ik speel nu al een 1,5 jaar gitaar , en ik heb met pozen helemaal geen zin om te spelen. Hebben meer mensen dat ?:s
ik heb 1 squier tele!quote:Op vrijdag 23 december 2005 10:24 schreef BUG80 het volgende:
[..]
Ja![]()
Aan de andere kant, wat heeft een gitarist nou helemaal nodig? Eén tele zou genoeg moeten zijn![]()
Nee.quote:Op vrijdag 23 december 2005 10:24 schreef BUG80 het volgende:
[..]
Aan de andere kant, wat heeft een gitarist nou helemaal nodig? Eén tele zou genoeg moeten zijn![]()
[..]
Onbewust weet je dat ik gelijk heb. Wat moet je bijvoorbeeld nou met vijf auto's die allemaal 300 km/uur kunnen. Ookal hebben ze een andere kleur.quote:
Geen enkele tele die ik heb, klinkt hetzelfde. Dus je hebt misschien wel 5 auto's, maar de een rijdt lekkerder in het dorp en dan andere op de autobahn (om de kromme vergelijking maar door te voerenquote:Op vrijdag 23 december 2005 10:40 schreef BUG80 het volgende:
[..]
Onbewust weet je dat ik gelijk heb. Wat moet je bijvoorbeeld nou met vijf auto's die allemaal 300 km/uur kunnen. Ookal hebben ze een andere kleur.
![]()
Maar tele's zijn nou eenmaal zo leuk om te sparen...
Ik was niet serieus manquote:Op vrijdag 23 december 2005 10:52 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Geen enkele tele die ik heb, klinkt hetzelfde. Dus je hebt misschien wel 5 auto's, maar de een rijdt lekkerder in het dorp en dan andere op de autobahn (om de kromme vergelijking maar door te voeren)
Niet meer of minder dan bij elke andere gitaar. Het geluid van je versterker doet uiteraard veel met het geluid van je gitaar.quote:Op vrijdag 23 december 2005 11:07 schreef puNxje het volgende:
maar , het geluid van een telecaster heeft toch ook veel te maken met de kwaliteit van de versterker?
Ik kan kort zijn:'quote:Op vrijdag 23 december 2005 11:13 schreef puNxje het volgende:
ik moet binnekort ook maar eens elektrisch gaan spelen,
Ik zou een Stagg LP kopen , vind het een mooie gitaar , maar is Stagg goed?
Of kan ik beter voor de Richwood LP gaan ?
Dus de stagg kan ik bij het kamp vuurtje wel gebruiken ?quote:Op vrijdag 23 december 2005 11:15 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ik kan kort zijn:'
Stagg=brandhout, richwood is een stuk beter!![]()
als je moet kiezen tussen stag en richwood, zou ik gaan voor stagg!!quote:Op vrijdag 23 december 2005 11:13 schreef puNxje het volgende:
ik moet binnekort ook maar eens elektrisch gaan spelen,
Ik zou een Stagg LP kopen , vind het een mooie gitaar , maar is Stagg goed?
Of kan ik beter voor de Richwood LP gaan ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |