Dat is van het niveau:quote:Op maandag 19 december 2005 16:15 schreef petre86 het volgende:
mijn opstel over het droge water:
er is geen droog water, wel droog ijs, maar dat is geen water, dat is ijs. water is nat, nat is niet droog. conclusie: water is niet droog.
zoiets Sai?
Hou jij je spreekbeurt de volgende keer maar gewoon over het vlieggedrag van dassenquote:Op maandag 19 december 2005 16:24 schreef davidov het volgende:
[..]
Dat is van het niveau:
"Ik hou mijn spreekbeurt over de populatie van dolfijnen in het vondelpark...
Helaas kon ik die niet vinden...
Dit was mijn spreekbeurt"
Frans Bauer..quote:Op maandag 19 december 2005 16:31 schreef Weemz het volgende:
dus het wordt een soort "gauer"? in klank rijmt het op kouwer, douwer, stouwer, gauwer...
lijkt me ook wel leukquote:Op maandag 19 december 2005 16:27 schreef AnGabhar het volgende:
[..]
Hou jij je spreekbeurt de volgende keer maar gewoon over het vlieggedrag van dassen.
Wat mooi... dus eigenlijk heet je angaur? (centaur rijmt wel)quote:Op maandag 19 december 2005 16:18 schreef AnGabhar het volgende:
[..]
de abha is één lettergreep en wordt in het Iers als een au uitgesproken. Zie (beluister) http://www.jarre-de-the.n(...)nciation/vowels.html.
Maar ik geloof niet dat daar iets op rijmt.
Je staat wel in mijn lied hoor.quote:Op maandag 19 december 2005 16:32 schreef Andyvie het volgende:
Gefeliciteerd!
en ik sta ook nog niet in het lied![]()
quote:Op maandag 19 december 2005 16:32 schreef Andyvie het volgende:
Gefeliciteerd!
en ik sta ook nog niet in het lied![]()
Ja ja... dat zeg je nu...quote:Op maandag 19 december 2005 16:48 schreef TehRockstar het volgende:
Ik heb zin om te hupsen..
Neehee, dat lied zetten we in de OP!
Tuurlijk nietquote:Op maandag 19 december 2005 16:47 schreef Waxxer het volgende:
En als dit topic vol is, blijk ik die hele lap tekst voor Jan Lul geschreven te hebben...
Naaahhh nee zoooveel hoeft er niet mee te gebeuren hoorquote:Op maandag 19 december 2005 16:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Tuurlijk niet
wordt deze week toch wel in elke OP meegenomen als eerbetoon aan al jouw energie die je d'r ingestoken hebt.
En natuurlijk moet dit op een of andere wijze op 25 feb 2006 aandacht gaan krijgen![]()
edit: beetje overbodige post als ik eerst netjes F5 gedaan had en daarna pas post had ingevoerd
Maar van de andere kant, Waxxer kan op dit moment natuurlijk niet genoeg pluimpjes krijgen voor deze noeste arbeid![]()
Hoi Burnner82quote:
dansen, nee danke, ik ben meer een bar hanger, en praterquote:Op maandag 19 december 2005 17:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Hoi Burnner82
Neem lekker een glas champagne, en kijk even of d'r wat van je gading te vinden is van het buffet
En d'r mag nog steeds gedanst worden![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |