ja was foutje nu wel als goed isquote:Op zondag 18 december 2005 23:08 schreef Meki het volgende:
foto doet het niet
Sterrende hoere kankerts?quote:Op zondag 18 december 2005 23:18 schreef Billy_daKid het volgende:
Ah. Dus de ts is zo'n lul die stopt om fotos's te maken en zodoende meehelpt om een file van 10+ km te verzoorzaken. Net zoals laatst, sta ik op de andere rijbaan in de file omdat een paar bosmongolen graag bloed en wrakstukken willen zien.
Kutmongolen.
En btw. Die kut banner van 3FM is een halve meg.
Kip bouwt hok.quote:Op zondag 18 december 2005 23:20 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Vast niet, die hebben alleen niet ter zake doenend nieuws. Ofzo.
De pinpas van mien van d'n overkant was pas gebroken. Duurde 3 hele dagen voordat deze vervangen was. Dat is toch niet van deze tijd! Terecht dat HvN er een special van een kwartier van maakte!quote:
Volgens mij zie je door de auto mensen aan de andere kant van de auto staan of zitten. Ik zie niemand in de auto zitten hoor.quote:Op zondag 18 december 2005 23:11 schreef Meki het volgende:
ik zie mensen in de auto zitten
nee ik moest stoppen voor andere auto en mede passagier maakte fotoquote:Op zondag 18 december 2005 23:18 schreef Billy_daKid het volgende:
Ah. Dus de ts is zo'n lul die stopt om fotos's te maken en zodoende meehelpt om een file van 10+ km te verzoorzaken. Net zoals laatst, sta ik op de andere rijbaan in de file omdat een paar bosmongolen graag bloed en wrakstukken willen zien.
Kutmongolen.
En btw. Die kut banner van 3FM is een halve meg.
en stonden wel mensen achter de auto jaquote:Op maandag 19 december 2005 09:31 schreef Redux het volgende:
[..]
Volgens mij zie je door de auto mensen aan de andere kant van de auto staan of zitten. Ik zie niemand in de auto zitten hoor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |