Lijkt me matig en overhyped bij voorbaat.quote:Op dinsdag 20 december 2005 11:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Oblivion, mwah, trekt me nog niet zo
Ze schrijven eigenlijk de oude features van GTA vernieuwd op.... trekt me niet zo dit spel !quote:Op dinsdag 20 december 2005 11:26 schreef Gargoylesla het volgende:
Wat denken de mensen hier trouwens van dit spel ??
komt binnen kort uit.
Frame City Killer
Frame City is a high-tech urban jungle in East Asia and the source of the deadly New Age drug Visual Acid. Play as Crow, a deep-cover agent posing as an assassin sent to eliminate Khan, the mysterious terrorist and kingpin of the Visual Acid syndicate. As the Frame City Killer™, a hit man, track and profile your targets to orchestrate the perfect hit. Acquire the right weapon, pay an informant, and set up the hit.
You're in control—you decide how to carry out the mission. The more missions you complete, the closer you get to targeting Khan. Uncover the mystery and take out the criminal organization by any means necessary.
Formulate your own hit method: Take out the target with a bomb before he leaves home, or snipe the target with a rifle while he's jogging—how you execute the contract is up to you.
- Scan and plan hits: You choose the method of tracking and collecting information on your target to plan your hit. Talk to the target's associates, intimidate thugs into coughing up information, or pay an informer. Map out a pattern in your target's activities to plan the perfect hit.
- Use the "Sequential Kill" system: Devastate multiple enemies with a chain of attacks. Shoot, evade, and go hand-to-hand in one smooth attack combination that instantly takes out several enemies at once.
- Explore intense, immersive environments: Travel through different times of day and drive a variety of vehicles in realistic interactive environments. Dive for cover as bombs shatter windows and bullets tear through cars.
- Experience cutting-edge technology: Powered by the latest UnrealŪ Engine™, Frame City Killer delivers unbelievably detailed visuals and palm-sweating challenges to even the most hardcore gamer.
Screens en trailer:
http://www.xbox.com/en-US/games/f/framecitykiller/
Overhyped wordt het zeker niet !!quote:Op dinsdag 20 december 2005 11:28 schreef Bastard het volgende:
[..]
Lijkt me matig en overhyped bij voorbaat.
Ik lul maar watquote:Op dinsdag 20 december 2005 11:30 schreef Gargoylesla het volgende:
[..]
Overhyped wordt het zeker niet !!
Elder scroll staat bekend om zijn goede serie en heeft nog nooit features voorgelogen
Eind Januari haal ik wss mijn 360quote:Op dinsdag 20 december 2005 11:22 schreef Gargoylesla het volgende:
[..]
Ik heb het te doen met je MMaRsu
Maar je hebt geluk, het duurt nog ongeveer 2 maanden voordat het spel uitkomt![]()
Ga naar de winkelquote:Op dinsdag 20 december 2005 11:56 schreef Chocobo het volgende:
Ik zou bv graag een King Kong demo zien
Heb hem gisteren bij dixons georderd en daar staat op de site dat hij klaar is om te worden verzonden, zou toch gaaf zijn als morgen de postbode ineens voor de deur staat!quote:Op dinsdag 20 december 2005 11:47 schreef wc-eend het volgende:hopelijk is mijn premium morgen of donderdag in huis
De prijs die je er voor betaald is ook leuk verzonnen.quote:Op dinsdag 20 december 2005 11:42 schreef matthijst het volgende:
Kameo Winter Warrior Pack gedownload, die is![]()
Leuk verzonnen van Rare![]()
eigenlijk moeten we vanacht met alle GAM users die gozer gaan bellen : Ja ik wil me 360 ruilenquote:Op dinsdag 20 december 2005 08:54 schreef Bastard het volgende:
Op marktplaats kwam ik de volgende kansloze advertentie tegen
[..]
Nou kom op jongens, niet zo lullig nu, wie wil zn 360 ruilen tegen de PS2.
Welke prijsquote:Op dinsdag 20 december 2005 12:21 schreef Xrenity het volgende:
[..]
De prijs die je er voor betaald is ook leuk verzonnen.
Leuk verzonnen jah om geld te trekkenquote:Op dinsdag 20 december 2005 11:42 schreef matthijst het volgende:
Kameo Winter Warrior Pack gedownload, die is![]()
Leuk verzonnen van Rare![]()
Kameo is ZEKER niet de beste 360 game, dat oordeel kan je ook niet geven na een uurtje gespeeld te hebben.quote:
Chill Gijs.... Winter Warrior pack is gratis.... en ik wil best betalen voor de coop live.... Kameoquote:Op dinsdag 20 december 2005 12:29 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Leuk verzonnen jah om geld te trekken
Ze hebben er trouwens nog meer zooi uitgehaald die ze later via live willen releasen.
1.Er zijn 100 elemental fruits in het spel, je kan er maximaal 80 gebruiken, ze gaan waarschijnlijk nieuwe elemental warriors releasen via live, een of andere meepo ofzo moest uit de n64 versie overgezet worden
2.Online co op, als ik op co op klik krijg ik de keuze : hoe wil ik co op spelen, en staat er alleen split screen, online co op word later gereleased via live
3.Er schijnt 1 deur op het eind van het spel te zijn waar nog trollen staan die je niet open krijgt, Dat level word later ook via live gereleased
En ga er maar vanuit dat als ze 400 MP rekenen voor zon stom kerstmutsje dat het bovenstaande ook geld gaat kosten
[..]
Kameo is ZEKER niet de beste 360 game, dat oordeel kan je ook niet geven na een uurtje gespeeld te hebben.
En als die andere gast vind dat Call of duty 2 te kort is moet je hem kameo zoiezo niet aan raden, je doet er 8~10 over, ik zat op 9 uur toen ik em uitspeelde.
CoD2 is langer en is online te spelen
Daarom zou je gamerscore ook MP moeten zijn. Dan kan het wel om zulke dingen te downloaden.quote:Op dinsdag 20 december 2005 12:29 schreef Gamedemon het volgende:
En ga er maar vanuit dat als ze 400 MP rekenen voor zon stom kerstmutsje dat het bovenstaande ook geld gaat kosten
Onder welke steen kom jij vandaan?quote:Op dinsdag 20 december 2005 12:33 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Chill Gijs.... Winter Warrior pack is gratis....
Is er dan nog een kameo wintertheme te downen?quote:Op dinsdag 20 december 2005 12:39 schreef GokuSFE het volgende:
[..]
Onder welke steen kom jij vandaan?![]()
erm nee dat winter warrior pack kost geld...of ze moeten het deze week verandert hebben..quote:Op dinsdag 20 december 2005 12:33 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Chill Gijs.... Winter Warrior pack is gratis.... en ik wil best betalen voor de coop live.... Kameo![]()
zon wintermutjes had gewoon leuk geweest als die op 25/26 december automatisch werd toegepast zoals bij andere games ook gebeurt somsquote:Op dinsdag 20 december 2005 12:51 schreef Heintje het volgende:
Winter Worrior Pack zijn wat andere outfits voor je poppetjes.
En het kost volgens mij 200 MP.
Het is denk ik wel leuk, maar om er nou voor te gaan betalen. Ik verdien het liever door het spel uit te spelen of zo.
En als je in de levels hoge scores haalt dan krijg je ook andere outfits. En je kan ze ook nog kopen in de winkeltjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |