abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33225913
quote:
Op maandag 19 december 2005 21:00 schreef Heintje het volgende:

[..]

Nee hoor
Maar als ik een invite stuur hoef jij alleen maar op de guide knop te drukken en dan kun je accept kiezen. Als je ook PGR op hebt staan kom je in mijn game.
Hij zegt telkens bij mij unable to connect ofzo

Sorry moest ff naar boven rennen omdat ik daar de pc heb staan
Oldenzaaltjuh en HeaRt_woRm's weblog!:KLIK!
FAN VAN DE RED HOT CHILI PEPPERS??? Klik hier!!!!!
  maandag 19 december 2005 @ 21:04:10 #102
35662 Heintje
Gears of War.
pi_33225974
Het zou kunnen omdat mijn netwerk nog op moderate staat.
ik zal eens kijkenof ik hem open kan zetten.
en het dan nog een keer proberen.
Op vrijdag 1 juni 2007 11:29 schreef Tain het volgende:
Deze uitspraak mag hier ook wel staan
Spel- en typefouten voorbehouden.
pi_33226033
kan best zijn dat het bij mij ook verkeerd staat hoor, maar ik zou niet weten waar en hoe ik het moet veranderen
Oldenzaaltjuh en HeaRt_woRm's weblog!:KLIK!
FAN VAN DE RED HOT CHILI PEPPERS??? Klik hier!!!!!
pi_33226167
Ik ga weer naar beneden want daar staat de xbox
Oldenzaaltjuh en HeaRt_woRm's weblog!:KLIK!
FAN VAN DE RED HOT CHILI PEPPERS??? Klik hier!!!!!
pi_33226366
Is dat ding nu al een beetje verkrijgbaar? Morgen komt de zorgtoeslag binnen en dit lijkt me wel een goede besteding.
X
X
X
pi_33226514
Heintje het lijkt niet te werken
Oldenzaaltjuh en HeaRt_woRm's weblog!:KLIK!
FAN VAN DE RED HOT CHILI PEPPERS??? Klik hier!!!!!
  maandag 19 december 2005 @ 21:21:04 #107
35662 Heintje
Gears of War.
pi_33226698
Ik had net de TCP poorten geforward. En nou heb ik er ook de UDP poorten geforward en nou geeft hij bij NAT open.

Wat staat er bij jou bij NAT?
System tabblad, dan Network setiings, en dan Tst Xbox Live Connection.
Op vrijdag 1 juni 2007 11:29 schreef Tain het volgende:
Deze uitspraak mag hier ook wel staan
Spel- en typefouten voorbehouden.
pi_33226769
Hmm, op mijn controller branden af en toe 2 van de 4 "ring of light" lampjes. 1 en 4, dan weer 2 en 3, dan weer ff niks...en dan begint het weer..

Tijd om op te laden?


En nee, ik lees geen handleidingen
I do the cha-cha like a sissy girl. There's nothing wrong with that F1 car, except that it's on fire!
Murray Walker| There's Miss Universe, Miss World and Miss Communication.
  maandag 19 december 2005 @ 21:24:29 #109
35662 Heintje
Gears of War.
pi_33226837
quote:
Op maandag 19 december 2005 21:22 schreef Robhimself.2 het volgende:
Hmm, op mijn controller branden af en toe 2 van de 4 "ring of light" lampjes. 1 en 3, dan weer 2 en 4, dan weer ff niks...en dan begint het weer..

Tijd om op te laden?


En nee, ik lees geen handleidingen
Ik zou het niet weten. Als die van mij dat doet dan ga ik hem op laden en dan houd hij wel op.
Dus ik denk dat het dat inderdaad is.Maar zeker weten. Nee....
Op vrijdag 1 juni 2007 11:29 schreef Tain het volgende:
Deze uitspraak mag hier ook wel staan
Spel- en typefouten voorbehouden.
pi_33226918
quote:
Op maandag 19 december 2005 21:24 schreef Heintje het volgende:

[..]

Ik zou het niet weten. Als die van mij dat doet dan ga ik hem op laden en dan houd hij wel op.
Dus ik denk dat het dat inderdaad is.Maar zeker weten. Nee....
*Hengst de play & charge kabel erin* Op hoop van zegen!
I do the cha-cha like a sissy girl. There's nothing wrong with that F1 car, except that it's on fire!
Murray Walker| There's Miss Universe, Miss World and Miss Communication.
  maandag 19 december 2005 @ 21:27:37 #111
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_33226996
Kan wel blijven staan hoor Heintje
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  maandag 19 december 2005 @ 21:30:31 #112
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_33227123
quote:
Op maandag 19 december 2005 21:13 schreef Frasier het volgende:
Is dat ding nu al een beetje verkrijgbaar? Morgen komt de zorgtoeslag binnen en dit lijkt me wel een goede besteding.
Leuk en aardig, tot je een controller-duim ontwikkeld...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_33228851
quote:
Op maandag 19 december 2005 21:21 schreef Heintje het volgende:
Ik had net de TCP poorten geforward. En nou heb ik er ook de UDP poorten geforward en nou geeft hij bij NAT open.

Wat staat er bij jou bij NAT?
System tabblad, dan Network setiings, en dan Tst Xbox Live Connection.
Er staat dus strict maar hoe kan ik dat forwarden??

Ik zit nu in de router te kijken maar hoe verander ik dat?

Voor de grapjassen: Nee heb de router niet losgeschroefd.
Oldenzaaltjuh en HeaRt_woRm's weblog!:KLIK!
FAN VAN DE RED HOT CHILI PEPPERS??? Klik hier!!!!!
pi_33229659
quote:
Op maandag 19 december 2005 22:12 schreef oldenzaaltjuh het volgende:

[..]

Er staat dus strict maar hoe kan ik dat forwarden??

Ik zit nu in de router te kijken maar hoe verander ik dat?

Voor de grapjassen: Nee heb de router niet losgeschroefd.
Tabbladje Port (range) forward? Bij mijn Linksys staat het onder Applications&Gaming En dan poorten 88 en 3074 open zetten (UDP en TCP)
Xbox360 Gamertag / PSN Tag: GokuSFE
  maandag 19 december 2005 @ 22:37:25 #115
52571 Anahka2309
I excel at not giving a fuck..
pi_33230026
Ietwat offtopic maar goed:

Ik zit een beetje te kloten met de 360 als Extender op Windows Media Center; werkt op zich erg prima met muziek en foto's enzo. Echter ik krijg films en series (dus divx, xvid, etc) niet werkend via de 360. Terwijl die het wel op de WMC zelf doen....juiste codecs staan erop dus. Echter de foutmelding op de 360 is dat de juiste codec er niet opstaat.....

Mis ik iets of wil/kan de 360 simpelweg geen divx/xvid afspelen?
pi_33230876
quote:
Op maandag 19 december 2005 22:37 schreef Anahka2309 het volgende:
Ietwat offtopic maar goed:

Ik zit een beetje te kloten met de 360 als Extender op Windows Media Center; werkt op zich erg prima met muziek en foto's enzo. Echter ik krijg films en series (dus divx, xvid, etc) niet werkend via de 360. Terwijl die het wel op de WMC zelf doen....juiste codecs staan erop dus. Echter de foutmelding op de 360 is dat de juiste codec er niet opstaat.....

Mis ik iets of wil/kan de 360 simpelweg geen divx/xvid afspelen?
De extender videofuncties zijn gelimiteerd tot MPEG1 en 2 en WMV. Maar met WinAvi je divx/xvid omzetten naar mpeg2, haast zonder kwaliteitsverlies, is zo gedaan. Het converten duurt ca. 1/3e van de lengte van je divx/xvid-file. Let er wel op dat je voor een uur film makkelijk rond de 4 a 5 GB kwijt bent (highest quality). Maarja, zodra je de film/serie/whatever gekeken hebt op je TV kan je de mpeg uiteraard deleten.
Xbox360 Gamertag / PSN Tag: GokuSFE
  maandag 19 december 2005 @ 23:01:28 #117
52571 Anahka2309
I excel at not giving a fuck..
pi_33231051
quote:
Op maandag 19 december 2005 22:57 schreef GokuSFE het volgende:

[..]

De extender videofuncties zijn gelimiteerd tot MPEG1 en 2 en WMV. Maar met WinAvi je divx/xvid omzetten naar mpeg2, haast zonder kwaliteitsverlies, is zo gedaan. Het converten duurt ca. 1/3e van de lengte van je divx/xvid-file. Let er wel op dat je voor een uur film makkelijk rond de 4 a 5 GB kwijt bent (highest quality). Maarja, zodra je de film/serie/whatever gekeken hebt op je TV kan je de mpeg uiteraard deleten.
Hmm.....beetje jammer. Dan kan ik net zo goed een kabel van server naar tv leggen en die hele 360 overslaan
pi_33231069
Euhm als ik het goed begrijp kan je dus wel filmpjes die je op je pc hebt staan bekijken op je X360 met Media Connect? Je moet ze dan alleen even converten naar een andere type?

Tips!
  maandag 19 december 2005 @ 23:03:38 #119
52571 Anahka2309
I excel at not giving a fuck..
pi_33231127
Heb Media Connect niet getest maar zal wel hetzelfde werken gok ik.
pi_33231200
quote:
Op maandag 19 december 2005 23:01 schreef Fillipe het volgende:
Euhm als ik het goed begrijp kan je dus wel filmpjes die je op je pc hebt staan bekijken op je X360 met Media Connect? Je moet ze dan alleen even converten naar een andere type?

Tips!
Neen. Media connect is muziek en foto's only.
I do the cha-cha like a sissy girl. There's nothing wrong with that F1 car, except that it's on fire!
Murray Walker| There's Miss Universe, Miss World and Miss Communication.
pi_33231261
quote:
Op maandag 19 december 2005 23:05 schreef Robhimself.2 het volgende:

[..]

Neen. Media connect is muziek en foto's only.
Zuur

Wel matig, terwijl je wel gewoon filmpjes kan bekijken als je ze gedownload hebt via marketplace.
  maandag 19 december 2005 @ 23:08:13 #122
52571 Anahka2309
I excel at not giving a fuck..
pi_33231330
Inderdaad ja; ik had "Videos" zien staan in dat rijtje en nam aan dat dat Media Connect was Excuses
pi_33231774
quote:
Op maandag 19 december 2005 23:06 schreef Fillipe het volgende:

[..]

Zuur
Nee hoor Een console is om op te gamen, niet om oude herhalingen van TV shows te kijken.

Daar heb je een PC voor (of RTL5).
I do the cha-cha like a sissy girl. There's nothing wrong with that F1 car, except that it's on fire!
Murray Walker| There's Miss Universe, Miss World and Miss Communication.
pi_33231849
quote:
Op maandag 19 december 2005 23:19 schreef Robhimself.2 het volgende:

[..]

(of RTL5).
pi_33232401
Perfect Dark Zero, wat een K-U-T spel zeg .

Rete irritante soundtrack of iets wat er voor door moet gaan, graphics die meer glimmen dan het kapsel van die kerel uit Grease , besturing die voor geen meter loopt, AI die echt te wazig is voor woorden etc.

Rare dat valt me víes van je tegen.
" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
  maandag 19 december 2005 @ 23:42:05 #126
35662 Heintje
Gears of War.
pi_33232607
Zo net ff de timed mode van Hexic gehaald.
Moet alleen nog een keer gaan proberen om van die zwarten dingen bij elkaar te krijgen.
Maar ja, dat niet meer vandaag.
Op vrijdag 1 juni 2007 11:29 schreef Tain het volgende:
Deze uitspraak mag hier ook wel staan
Spel- en typefouten voorbehouden.
pi_33232945
quote:
Op maandag 19 december 2005 23:35 schreef febster het volgende:
Perfect Dark Zero, wat een K-U-T spel zeg .

Rete irritante soundtrack of iets wat er voor door moet gaan, graphics die meer glimmen dan het kapsel van die kerel uit Grease , besturing die voor geen meter loopt, AI die echt te wazig is voor woorden etc.

Rare dat valt me víes van je tegen.
Tis een super eenvoudige shooter. Naja, ga hem nog wel uitspelen na CoD2.
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_33233102
quote:
Op maandag 19 december 2005 23:51 schreef Morthill het volgende:

[..]

Tis een super eenvoudige shooter. Naja, ga hem nog wel uitspelen na CoD2.
Hij is super eenvoudig als ik een beetje in een normaal tempo kan lopen, kan zien waar mijn tegenstanders staan, en niet in een slakkengang draai ja

CoD2 laat tenminste zien hoe het moet
" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
pi_33233286
quote:
Op maandag 19 december 2005 23:56 schreef febster het volgende:

[..]

Hij is super eenvoudig als ik een beetje in een normaal tempo kan lopen, kan zien waar mijn tegenstanders staan, en niet in een slakkengang draai ja

CoD2 laat tenminste zien hoe het moet
Een game waarbij zelfs pijlen staan hoe je moet lopen, waarbij je werkelijk niets verkeerd kunt doen.
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_33233898
Ik riep voor de launch al dat PDZ een kutspel is, luister eens naar mij!
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
pi_33233983
Offline is het bagger, online kan ik me er nog wel mee vermaken
pi_33234195
quote:
Op maandag 19 december 2005 23:42 schreef Heintje het volgende:
Zo net ff de timed mode van Hexic gehaald.
Moet alleen nog een keer gaan proberen om van die zwarten dingen bij elkaar te krijgen.
Maar ja, dat niet meer vandaag.
je bent HARD gepwnt met hexic door DeahtrailNL, je score bijna verdubbelt
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_33234408
Die pijlen in PDZ slaan inderdaad nergens op, we zijn nog net geen mongolen toch? .
  dinsdag 20 december 2005 @ 00:45:57 #134
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_33234462
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 00:02 schreef Morthill het volgende:

[..]

Een game waarbij zelfs pijlen staan hoe je moet lopen, waarbij je werkelijk niets verkeerd kunt doen.
Nou, euh, bij sommige SIDE-scrolling shooters of beat 'm ups krijg je ook een pijl te zien als je door kan lopen
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_33234665
Grappig nieuwtje.
Niet echt verrassend eigenlijk. .
quote:
Hideo Kojima says the only reason that Metal Gear Solid 4 is debuting on PlayStation 3 is that he likes to be first with everything, and that the last year's focus on MGS3 meant Kojima Productions didn't have any time to get to grips with Xbox 360. Actually, he says, it could quite happily work on Microsoft's system.

When asked whether MGS4 could work on 360 during a recent 1up interview, he said: "Yes, that's technically possible." It's not that he doesn't like Xbox 360, see, he just doesn't want to do things second. So he's a bit like those kids who "hate" bands because their mates found out about them first.

"Kojima Productions has this philosophy that we want to be the first in everything regarding new technology. So after we finished MGS3, the option was to work on the PS3 to try all the new things for Metal Gear Solid 4. The only reason for this is I'm the kind of person who wants to be the first person on the moon, and don't want to be asking 'what the moon was like?' from other people." (Shh, don't tell him.)
Advertisement

So yes. Metal Gear Solid 4 could work on Xbox 360 ("maybe some nuance or a small detail here and there might be different") and the reason for that, apparently is that "there are really no differences" between the PS3, 360 and PC, although obviously Revolution is "totally different".
-
  dinsdag 20 december 2005 @ 00:57:55 #136
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_33234744
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 00:54 schreef Dr.Daggla het volgende:
Grappig nieuwtje.
Niet echt verrassend eigenlijk. .
[..]
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_33235322
Damnnn, effe wachten op m'n salaris en dan kan ik dat ding halen van het postkantoor. Ik had em besteld op bartsmit.com vorige week en een paar uur later was ie alweer uitverkocht, wat een mazzel.

Payment day = Best day ever.. althans deze maand :S
Ik hou van mezelf en dat gevoel is wederzijds..
pi_33235838
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 00:54 schreef Dr.Daggla het volgende:
Grappig nieuwtje.
Niet echt verrassend eigenlijk. .
[..]
Cube versie van Re4 kan ook op de Ps2 gedraaid worden. Dus dat zegt ook niet echt veel.
...and you shall see.
  dinsdag 20 december 2005 @ 04:27:52 #139
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_33236412
quote:
Op maandag 19 december 2005 23:01 schreef Anahka2309 het volgende:

[..]

Hmm.....beetje jammer. Dan kan ik net zo goed een kabel van server naar tv leggen en die hele 360 overslaan
Dude, daar heb je gewoon Xbox Media Centre voor, en dat zeg ik niet omdat ik met warez wil gooien.

Dat programma alleen heeft me al vaker mijn Xbox laten gebruiken in de laatste 2 maanden dan daarvoor in 2 jaar Ik twijfel door die pauze ook al een tijdje of ik die 360 wel wil kopen...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  dinsdag 20 december 2005 @ 07:30:17 #140
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_33236698
quote:
Op maandag 19 december 2005 23:35 schreef febster het volgende:

Rare dat valt me víes van je tegen.
Ik had precies hetzelfde,.... ! Het daarvoor in de plaats Condemned gekocht en die is erg cool. Resident Evil meets Se7en
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
pi_33236793
quote:
Kryon - Mistwalker's Third Game?
It's been known for more than a year now that Hironobu Sakaguchi's new development studio, Mistwalker, was working on three role-playing games - even though only two of them have been officially announced up until now: Blue Dragon [Search locally for Blue Dragon] and Lost Odyssey [Search locally for Lost Odyssey] . However, the latest issue of Famitsu is said to have finally revealed the title for Mistwalker's third game: Kryon. It's also being developed for Microsoft's Xbox 360, and all that's known (or rumoured) about it is that we'll be treated with some spectacular action scenes, full of fire arms and magic.
As for its role-playing elements (if there are any), we'll just have to wait a bit longer for Mistwalker to reveal more info about the game.
-
pi_33236822
Rechts klik - Save as
Een E3 filmpje van Mistwalkers Lost Odyssey.
Ik ken um niet, ziet er erg erg interessant uit iig. .
-
  dinsdag 20 december 2005 @ 08:19:12 #143
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_33236927
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 08:01 schreef Dr.Daggla het volgende:
Rechts klik - Save as
Een E3 filmpje van Mistwalkers Lost Odyssey.
Ik ken um niet, ziet er erg erg interessant uit iig. .
Kippenvel trailer
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
  dinsdag 20 december 2005 @ 08:29:08 #144
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_33237003
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 08:01 schreef Dr.Daggla het volgende:
Rechts klik - Save as
Een E3 filmpje van Mistwalkers Lost Odyssey.
Ik ken um niet, ziet er erg erg interessant uit iig. .
En dat is nummer 2
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  dinsdag 20 december 2005 @ 08:29:13 #145
8372 Bastard
Persona non grata
pi_33237004
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 08:01 schreef Dr.Daggla het volgende:
Rechts klik - Save as
Een E3 filmpje van Mistwalkers Lost Odyssey.
Ik ken um niet, ziet er erg erg interessant uit iig. .
Prachtig!
The truth was in here.
  dinsdag 20 december 2005 @ 08:37:42 #146
8372 Bastard
Persona non grata
pi_33237069
The truth was in here.
  dinsdag 20 december 2005 @ 08:54:12 #147
8372 Bastard
Persona non grata
pi_33237190
Op marktplaats kwam ik de volgende kansloze advertentie tegen
quote:
Beschrijving:


Beste mensen,ik wil heel graag zoals zovelen op dit moment een xbox 360,veel geld heb ik niet,dus wil ik graag via een ruil proberen dat prachtige apperaat in mijn bezit te krijgen,en ik hoop dat iemand dan ook nog bereidt is de 360 bij mij af te leveren en de ps2 ook gelijk mee te nemen

uiteraard is het mogelijk de ps2 aan het werk te zien,zodat u kunt zien dat hij prima werkt

hopelijk heeft er iemand belangstelling

met vriendelijke groet.

Gert Passmann

denk jij dat jij mij kunt helpen?bel me,desnoods s"nachts

mijn nummer:0623595719
Nou kom op jongens, niet zo lullig nu, wie wil zn 360 ruilen tegen de PS2.
The truth was in here.
  dinsdag 20 december 2005 @ 09:04:09 #148
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_33237307
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 08:54 schreef Bastard het volgende:
Op marktplaats kwam ik de volgende kansloze advertentie tegen
[..]

Nou kom op jongens, niet zo lullig nu, wie wil zn 360 ruilen tegen de PS2.
Whahahahahahaha

Je mag hem ook s' nachts bellen.
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
pi_33237359
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 08:54 schreef Bastard het volgende:
Op marktplaats kwam ik de volgende kansloze advertentie tegen
[..]

Nou kom op jongens, niet zo lullig nu, wie wil zn 360 ruilen tegen de PS2.
  dinsdag 20 december 2005 @ 09:09:22 #150
8372 Bastard
Persona non grata
pi_33237362
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 09:04 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Whahahahahahaha

Je mag hem ook s' nachts bellen.
Ik ga hem zaterdagnacht een smsje sturen..
The truth was in here.
  dinsdag 20 december 2005 @ 09:10:04 #151
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_33237372
Gister NBA Live 2006 aangeschaft. Dat is ook best een strak spel. Vind alleen de camera posities nog niet optimaal. Maar het speelt lekker en is ook donders mooi.
pi_33237420
Gisteren een Advanced scart kabel gekocht, en instellingen van mijn xbox op PAL-60 gezet, en het beeld is een klein beetje scherper, maar de introfilm van Kameo schokt niet meer! Gisteren was ik eigenlijk van plan om niet te gamen, en nuttige dingen te gaan doen, maar toen het introfilmpje strak liep, loadde ik mijn game en was het ineens twaalf uur 's nachts....
pi_33237424
Fear me.

Xbox Live Gamertag: Harmen84
  dinsdag 20 december 2005 @ 09:28:23 #154
8372 Bastard
Persona non grata
pi_33237589
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 09:16 schreef Harmen1984 het volgende:
Fear me.

[afbeelding]
Brrrr.
The truth was in here.
  dinsdag 20 december 2005 @ 09:29:49 #155
8372 Bastard
Persona non grata
pi_33237603
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 09:10 schreef ShaoliN het volgende:
Gister NBA Live 2006 aangeschaft. Dat is ook best een strak spel. Vind alleen de camera posities nog niet optimaal. Maar het speelt lekker en is ook donders mooi.
Lijkt me ook cool een sport spel.. als het maar geen voetbal is.
Post eens wat van die NBA?
The truth was in here.
pi_33237620
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 09:29 schreef Bastard het volgende:

[..]

Lijkt me ook cool een sport spel.. als het maar geen voetbal is.
Post eens wat van die NBA?
Download de demo van Xbox Live
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  dinsdag 20 december 2005 @ 09:31:52 #157
8372 Bastard
Persona non grata
pi_33237631
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 09:30 schreef Tain het volgende:

[..]

Download de demo van Xbox Live


BRILJANT!
The truth was in here.
pi_33237828
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 09:30 schreef Tain het volgende:

[..]

Download de demo van Xbox Live
Wow, vanavond maar eens doen dan.
Echt fucking briljant dat demo's downloaden !
En oh oh oh wat gaan we een hoop plezier aan Mistwalkers beleven .
-
pi_33237924
Wat meer info over Lost Odyssey.
Zelfs een van de schrijvers van FF7 werkt aan de storyline !
quote:
We already knew about Blue Dragon, one of Mistwalker's two Xbox 360 titles, but today's Japanese Xbox 360 press conference served as the unveiling point for the other game. Titled Lost Odyssey, this Japanese RPG is being developed under the watchful eye of Mistwalker founder Hironobu Sakaguchi.

Sakaguchi took the stage at the press conference and shared a bit on Lost Odyssey's background story. You play as Kaim, a man who's been sentenced to live for 1,000 years. The game's storyline takes you through Kaim's life as he lives through multiple generations, becomes a part of many families, falls in and out of love and gets into conflicts. All this is set in a world that is on the verge of a "mystical industrial revolution," where mankind has attained dark powers.

Lost Odyssey has some experimental qualities to it, with Sakaguchi revealing that he's trying a number of new things due to the length of the main character's life. The game world is said to look alive, which would suggest that Mistwalker is trying to truly put you in the shoes of Kaim as he lives his lengthy life. The game's storyline, according to Sakaguchi, focuses on the day-to-day events of Kaim's life. On a strictly speculative note, this could indicate that Lost Odyssey will avoid the cliche good versus evil theme that's used as the background story for most Japanese RPGs.

To create Lost Odyssey's storyline and scenario, Sakaguchi turned to a person he personally admires, award-winning Japanese author Kiyoshi Shigematsu. Shigematsu is working directly with Sakaguchi on the story sequences and commented, at the press conference, that while his initial hope was to preserve the emotional power of writing, Lost Odyssey seems to have surpassed that. He assures us that we will cry when playing the game.

Sakguchi also drafted another popular Japanese cultural icon for Lost Odyssey. The game's characters are being designed by Takehiro Inoue, known for his work on comic series such as Slam Dunk and Vagabond. Strangely, Inoue commented at the press conference that he's never played an RPG, and he was a bit worried that his style wouldn't translate well into game form. However, Sakaguchi asked him to make human characters for Lost Odyssey, and when he heard that Shigematsu would be taking a hand in development, he agreed.

Inoue mentioned one difference that appears when one serves as character designer for a videogame rather than working on a serial comic. For a serial comic, he creates new characters throughout the life of the series and nurtures them as the comic's storyline progresses. For games, his work is to create characters and hand them off to Mistwalker, who then builds up the characters through the game's storyline. Inoue is interested in seeing how the characters turn out.

Finally, Sakaguchi called out famed game music composer Nobuo Uematsu to make a few comments on his work with Lost Odyssey. One of the themes Uematsu is working into the composition for Lost Odyssey is "pop," suggesting we can expect a more modern flair to the music. Uematsu revealed that Sakaguchi asked him to provide jazz vocal music, which is a new field for him.

In addition to these three all star staff members, Mistwalker is turning to a separate studio to handle development on Lost Odyssey. Feel Plus, a new studio that was formed for the Lost Odyssey project and includes ex Square Enix employees, is handling development duties on the game. Serving as producer is Hiroshi Kawai, with Daisuke Fukugawa and Takahiro Kaminagayoshi serving in double director roles (for more on these three, see this story). All three are Field Plus staff members.

At the press conference, Microsoft shared a short trailer of Lost Odyssey. The trailer began with the ominous ticking of a clock in the background, suggesting that time will play a heavy role in the title's storyline. A few impressive in-game environment sequences were shown, along with what appeared to be a fight scene featuring dozens of characters on screen, but some of the footage seemed to be pre-rendered CG. The text that appeared on screen as the trailer progressed has us intrigued beyond the footage: "the tears of a man who cannot die."

Just hearing the premise of Lost Odyssey has us excited to learn more. Sadly, no screens or video footage were released to the public at the press conference, so we can only hope that E3 will reveal more on what could be a unique take on Japan's favorite genre.
-
  dinsdag 20 december 2005 @ 09:53:14 #160
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_33237935
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 09:31 schreef Bastard het volgende:

[..]



BRILJANT!
Het spel, of de optie tot downloaden?
pi_33237937
Tis wel rete-oud nieuws allemaal, maar ik kende de hele game uberhaupt niet.
Vind um er indrukwekkender uitzien dan Blue Dragon.
-
pi_33237955
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 09:53 schreef ShaoliN het volgende:

[..]

Het spel, of de optie tot downloaden?
Dat laatste natuurlijk, Blinkie.
-
  dinsdag 20 december 2005 @ 09:54:47 #163
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_33237968
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 09:54 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Dat laatste natuurlijk, Blinkie.
Het spel is ook briljant Griek.
  dinsdag 20 december 2005 @ 09:55:45 #164
8372 Bastard
Persona non grata
pi_33237981
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 09:53 schreef ShaoliN het volgende:

[..]

Het spel, of de optie tot downloaden?
Het laatste natuurlijk, ik ken het spel toch niet.
The truth was in here.
  dinsdag 20 december 2005 @ 09:56:43 #165
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_33237998
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 09:55 schreef Bastard het volgende:

[..]

Het laatste natuurlijk, ik ken het spel toch niet.
Heb je hem nog steeds niet gedownload dan, luie flikker.
  dinsdag 20 december 2005 @ 10:01:19 #166
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_33238083
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 09:53 schreef Dr.Daggla het volgende:
Tis wel rete-oud nieuws allemaal, maar ik kende de hele game uberhaupt niet.
Vind um er indrukwekkender uitzien dan Blue Dragon.
Hij is heel anders dan BD welke me persoonlijk meer trekt. Maar dat is de uitstraling Ik weet zeker dat ik van beide games ga genieten Mits ze een EU release krijgen natuurlijk
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  dinsdag 20 december 2005 @ 10:09:41 #167
8372 Bastard
Persona non grata
pi_33238209
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 09:56 schreef ShaoliN het volgende:

[..]

Heb je hem nog steeds niet gedownload dan, luie flikker.
Deze luie flikker is anders wel op het werk!
The truth was in here.
  dinsdag 20 december 2005 @ 10:10:38 #168
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_33238221
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 10:09 schreef Bastard het volgende:

[..]

Deze luie flikker is anders wel op het werk!
Ga dan eens werken, luie flikker
  dinsdag 20 december 2005 @ 10:12:02 #169
8372 Bastard
Persona non grata
pi_33238241
Ik heb die demo van NFS alleen nog maar gedownload trouwens
Dat bejeweld speel ik meer dan PGR3
The truth was in here.
pi_33238264
Iemand een idee hoe ik mijn Live-connection hoger moet krijgen? (Staat nu op "modest"). Hoe moet ik die poorten forwarden? Ik heb zo'n simpele Sweex-router, en ik zou niet weten waar ik die op mijn PC terug zou moeten vinden....
Xbox Live Gamertag: Harmen84
pi_33238282
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 10:01 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Hij is heel anders dan BD welke me persoonlijk meer trekt. Maar dat is de uitstraling Ik weet zeker dat ik van beide games ga genieten Mits ze een EU release krijgen natuurlijk
Dat lijkt me wel he.
Mistwalkers is een van de meest veelbelovende developers voor de X360.
In potentie zijn het denk ik echt console-sellers.
Helemaal in Japannerland.
-
pi_33238295
Dat biljarten is best tof trouwens. .
Trouwens, die MSN functie die er gaat komen lijkt me ook best cool. Hoef ik niet steeds achter m'n PC te kruipen als ik het MSN geluidje weer hoor .
-
  dinsdag 20 december 2005 @ 10:16:27 #173
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_33238306
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 10:13 schreef Harmen1984 het volgende:
Iemand een idee hoe ik mijn Live-connection hoger moet krijgen? (Staat nu op "modest"). Hoe moet ik die poorten forwarden? Ik heb zo'n simpele Sweex-router, en ik zou niet weten waar ik die op mijn PC terug zou moeten vinden....
Inloggen op je router dmv het IP adres via IE ofzo... port forwarding doen of nog makkelijker.... enable UpnP (Universal Plug and Play) en geef toegang tot configuratie changes. Is dit te pittig.... check google...

Xbox world heeft ook prima router troubleshooting.
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
  dinsdag 20 december 2005 @ 10:16:27 #174
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_33238307
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 10:14 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Dat lijkt me wel he.
Mistwalkers is een van de meest veelbelovende developers voor de X360.
In potentie zijn het denk ik echt console-sellers.
Helemaal in Japannerland.
Ik word gewoon warm van binnen bij de gedachte aan een goeie JRPG voor de 360, helemaal als je ziet wie er meewerken
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_33238341
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 10:16 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Ik word gewoon warm van binnen bij de gedachte aan een goeie JRPG voor de 360, helemaal als je ziet wie er meewerken
Ja, de samenstelling van het team is echt ongelooflijk.
Zoveel talent bij elkaar, dat MOET wel briljante dingen opleveren....
-
pi_33238352
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 10:13 schreef Harmen1984 het volgende:
Iemand een idee hoe ik mijn Live-connection hoger moet krijgen? (Staat nu op "modest"). Hoe moet ik die poorten forwarden? Ik heb zo'n simpele Sweex-router, en ik zou niet weten waar ik die op mijn PC terug zou moeten vinden....
DMZ op je IP van je XBOX.
-
  dinsdag 20 december 2005 @ 10:53:39 #177
25090 SqueaK
"Pis nooit tegen de wind
pi_33239037
Heb dat ding nu ook, alleen geen spel ...

wil dalijk ff naar de winkel rijden, maar heb geen idee welke ik zal kopen...

ik zat te denken aan call of duty want die doet het overal goed in de reviews... enig nadeel daarvan is dat ik lees dat ie snel uitgespeeld is...

wat vinden jullie dus het beste xbox360 spel ?
pi_33239053
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 10:18 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

DMZ op je IP van je XBOX.
Ik ben een noob...
Xbox Live Gamertag: Harmen84
  dinsdag 20 december 2005 @ 10:54:38 #179
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_33239057
Dat ligt aan je smaak squeak
  dinsdag 20 december 2005 @ 10:54:50 #180
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_33239063
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 10:53 schreef SqueaK het volgende:
Heb dat ding nu ook, alleen geen spel ...

wil dalijk ff naar de winkel rijden, maar heb geen idee welke ik zal kopen...

ik zat te denken aan call of duty want die doet het overal goed in de reviews... enig nadeel daarvan is dat ik lees dat ie snel uitgespeeld is...

wat vinden jullie dus het beste xbox360 spel ?
Kameo
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_33239170
Is het al 17.00 uur?

ik wil spelen
Oldenzaaltjuh en HeaRt_woRm's weblog!:KLIK!
FAN VAN DE RED HOT CHILI PEPPERS??? Klik hier!!!!!
pi_33239227
Jongens !!! Enn goeie RPG wat dachten jullie van Morrowind oblivion.

Dit wordt echt de RPG voor de xbox 360

Even wat info:


Yes List
(Things that WILL be in the game)
1st and 3rd Person Views
1500+ NPC’s*
121 Plant Types
150+ Quests
16 Square Miles (Not including dungeons or the realms of Oblivion)
200+ Dungeons*
200+ Hours of Gameplay (Main Quest is 20-25 hours long)
21 Skills*
40+ Creature Types (Many broken down into sub-types)
400+ Books
5 Counts Fighting for Power*
5 Different Breeds of Ride-able Horses for Purchase (Will be kept in stable while in towns or not using)
6 Factions/Guilds (The Arena*, Blades*, Dark Brotherhood*, Fighters’ Guild, Mages’ Guild, Thieves’ Guild*)
7 ‘Big’ Battles (Entailing more than the average 6-8 NPC’s fighting on screen at once)
9 Major Cities*
9000+ Objects (All of which are movable, and react accordingly with the environment)
Ability to Purchase Homes (One in every major city)
Birthsigns (Same 13 from Morrowind but apparently with more detailed and specific effects)
Borders*
Caius Cosades (Returing from MW, but he'll most likely be the only one)
Cast-on-Strike Enchantments
Compass (Will only show places close by and that are relevant to current selected quest, can also mark a place on the map and have it point to that as well)
Daedric Quests (Shrines scattered across the world where you can pick up quests)
Decoration (For your homes but unknown what kinds)
Dogs for Pets (Their disposition towards you based on your Personality)
Dynamic Soft Shadows (For all objects and NPC's/creatures)
Dynamic Weather and Time
Essential NPC Indicator (Subtle icon appears when looking at an essential NPC)
Expanded Character Creation Process*
Events/Festivals (Official mod downloadable for PC and X-Box 360)
Evidence chest (When you're arrested all of your belongings end up here)
Fast Travel Map
Full Character Voice Acting (50+ Hours, Announced: Sean Bean, Linda Carter, Terence Stamp, Patrick Stewart)
Greater Powers for Each Race (Imperials: Star of the West, Voice of the Emperor)
Hoods/Hooded Robes
Horse Armor (Official mod downloadable for PC and X-Box 360)
Improved Combat*
Increased Graphics Options (More optimization for lower end systems)
Infamy Rating (Crime level that goes up but not down, helps calculate NPC disposition)
Interactive Jail (Serve your time or find a means to escape)*
Light, Shadow and Sound Based Sneaking
Lockpicking Mini-game*
Magical Staves (Fire spells from staff (oversized wand?))
Magical Transportation (Instantanious, we're unsure what form or name it will take, but will be similair to Mark & Recall)
Magicka Regeneration (Based on Willpower)
Necromancy (Ability to reanimate defeated enemies or NPC's and have them as followers but unknown for how long)
New and Improved Dialogue System (Listen in on conversations for new topics)
New Persuasion Interface*
Oblivion Realms Locked after Main Quest
Physics-based Sound (A sword sounds different when hitting stone then it does when hitting wood)
Potion Application to Weapons*
Quiver (Container for arrows you wear on your back and arrows visibly disappear)
Races from MW (Altmer (High Elf), Argonian, Bosmer (Wood Elf), Breton, Dunmer (Dark Elf), Imperial, Khajiit, Nord, Orc, and Redguard)
Radiant AI*
Realistic Physics (Havok Engine 3.01 implemented, meaning objects have mass, weight, and react to one another accordingly)
Red Hand (A hand will turn red if an item you're looking at belongs to someone)
Respawning of some NPC’s (Guards and Bandits)
Sitting/Lying Down
Skill Trainers (Master Trainers still unknown)
SpeedTreeRT Technology (Realistic trees and vegetation that will animate in real time to the weather)
Stats Menu (Tracks kills, stolen items, necks bitten as a vampire, etc., all of which will effect how NPC's will react to you)
Stealing of Horses (But they will return to their owners when you leave them)
TES Construction Set (PC Only)*
Traps (Physics based booby-traps)
Traveling NPC’s
Vampires*
Visibly Sheathed Weapons (Swords at belt, bows and long-swords on back)
Welkynd Stones (aka Elven Power Crystals, they wield great power that you can use, but unknown what powers they are)
Yielding*


Footnotes
(Some side information about the various items listed)
1500+ NPC’s: There has been some debate over whether this includes the respawning guards/bandits/etc. Until I find something more specific, while the number is confirmed NPC's, the number that are unique is not and will just have to be something that is up in the air.

200+ Dungeons: The dungeons are all hand crafted and will be darker this time around, with more diverse and ambient lighting.

21 Skills: You will be able to choose 7 major skills (these will start at 15 and are the only ones that effect your leveling) and then the rest will be minor skills (will start at 5 and not effect your leveling). Also, the two attributes chosen to be your main ones will be raised 15 levels each. The starting numbers do not account for bonuses from race. Each skill will have ranks (novice, apprentice, journeyman, expert, and master) depending on how high your level in it is, and for each new rank in that skill you will receive perks that are used automatically when needed. Here is the list of the skills over the 7 attributes (Luck plays a little into all skills) and the known skill perks. At the moment, we do not know how they are split up by specialization:

Strength
Blade (Master: Random paralyzing “neck-strike”)
Blunt (Master: Random paralyzing “neck-strike”)
Hand to Hand ("High-end" Levels: Probable counter-attack and disarming of enemies (when blocking), Master: Random paralyzing “neck-strike”)

Endurance
Armorer (Master: Repair items to over 100%)
Block ("High-end" Levels: Probable counter-attack and disarming of enemies)
Heavy Armor (Progressive: Smaller penalty on using magic)
Agility
Marksman (Progressive: Zoom-in feature, Expert: Knock down opponent)
Security
Sneak
Speed
Acrobatics (“High-end” Levels: Dodge)
Athletics
Light Armor (Progressive: Smaller penalty on using magic)
Intelligence
Alchemy (Progressive: Able to drink more potions and have more current effects)
Conjuration
Mysticism
Willpower
Alteration
Destruction
Restoration
Personality
Illusion
Mercantile (Master: Invest in stores to increase merchants maximum amount of money)
Speechcraft

Additional Note: It has been said that each weapon will have its own sneak attack, and that when used will ignore an opponent’s armor rating to inflict more damage. It has now been confirmed by MSFD that you can still sneak and attack with 2-handed weapons, but you won't receive a bonus for the attack.

9 Major Cities: Ok, here is a list of the 9 major cities in the providence of Cyrodiil (please note that Kvatch does count as one of the 9 major ones, even though it's destroyed). Special thanks to Astarsis for the list:

Anvil - Southwest (Italian type port city, stone buildings with red tiles rooftop)
Bravil - South (Small rundown buildings)
Bruma - North (Skaal type city)
Chorrol – Northwest (26 houses, walled city, fort, church with green windows, classic imperial style, God: Stendar)
Cheydinhal - Northeast (Wooden buildings, paradise pond and natural surroundings, God: Arkay)
Imperial City - Central Island (Capital, 2.5x Vivec, main hub 4x Chorrol, 100 NPC’s, smaller hub and port around, roman stone builder with green rusted cooper domes, God: Talos (Tiber Septim))
Leyawiin - Southern Jungles (rural/wooden style with brown wooden buildings, long with high farm-style roofs)
Kvatch - Southwest (Seems classic imperial style but in ruins, God: Akatosh)
Skingrad - Southwest (Tall stone buildings)

Additional Note: You must use the city gates to enter and exit cities with walls now. You will be unable to levitate/jump over the walls (but you will be able to see landscape if it’s high enough to be seen over the walls). It has not been stated exactly how the devs plan on implementing this limitation.

The Arena (Guild): You’ll be able to bet on fights as well as work your way through the ranks.
The Blades (Guild): You’ll most likely do quests for them during the Main Quest (and perhaps various side quests), but will be unable to join.

Borders: Borders are invisible walls that prevent you from going beyond the edges of Cyrodiil. These borders will be comprised of natural boundaries (i.e. rivers, mountains, etc.) and other times will just be unnoticeable invisible barriers blocking your path with a message telling you to ‘go back’. Additional Note: You’ll still be able to see ‘beyond’ the borders so you don’t feel awkward about them.

The Counts (5 Houses): You'll be able to do quests for the five Counts that are fighting for power in Cyrodiil, but will be unable to join any one of them.

Dark Brotherhood (guild): To gain admittance, you will need to kill someone innocent. Only then will someone confront you about joining the guild.
Expanded Character Creation Process: The new character selection has gotten a complete overhaul from the one in Morrowind. You will now use sliders to pick custom age, face, brow, cheeks, chin, forehead, jaw, mouth, nose, skin tone, beard, eyes, eyebrows, lips, and nose (eyes will be chosen from a list). There will be no ability to change body type (as this could result in clipping issues). Also, age will be a cosmetic effect only. It will have no effect on starting stats, or affect your stats while playing the game. No character will age in game. Additional Note: There will be no modeled beards/facial hair. There will only be beard/facial hair shaders, so you will look like you have a heavy 5 o’clock shadow. Also, there is a RGB slider for hair color, so hair color can be as wild as you want.

Forced Reloads (No List): Ok, they changed it again, and to our liking, I’m sure. They have taken out the forced reload and inserted in its place a new condition. If you happen to attack and kill an essential NPC, they don’t die, but instead go unconscious for a time. Eventually they will get back up, and go about their daily business (most probably with a lowered disposition towards you for killing them). Additional Note: Fortunately, it has been said that when an essential NPC has served their purpose, the flag on them will be turned off and you can kill to your hearts content. Also see the Yielding footnote.

Improved Combat: With the new combat system implemented you'll be able to manually block, attack quickly using different combos, or use one of the five 'special' or 'super' attacks (per skill) all of which have their own benefits when fighting. Holding up you shield will slow you down (unable to run), and you also have to be facing your opponent to block an attack. The block skill will govern all effectiveness of blocking, whether it is done with a weapon, shield or your hands. Blocking with a weapon or shield absorbs damage from the attack (preventing some of it from getting to you), but they will also take damage. Blocking with you hands will not absorb weapon damage, only hand to hand damage. Additional Note: Also this time a hit is a ‘hit’. There is no ‘to-hit roll’ for hitting or missing, it only does ‘rolls’ on your stats and skills to determine what damage is done to the enemy. Also see the Yielding footnote.

Interactive Jail (Escaping): Picking the lock, stealing the key from the guard when he walks by, starting a fight with the other prisoner so the guard investigates, bribe the guard (possibly), wait until another prisoner is to be released and then run out of the cell, etc.
Lockpicking Mini-game: You are now taken to a different screen when attempting to pick a lock. You will now have to use a lockpick to tap tumblers into the “unlock” position. The harder the lock, the more tumblers there are and they are difficult it is to lock the tumblers in place. Additional Note: You can tell the game to solve the lock itself without having you do it manually, and the game does a dice roll against the lock using your security skill. The higher your skill, the better chance it opening without breaking your pick.

New Persuasion Interface: In the E3 demo, we saw a new interface that was almost a mini-game in itself, where you pick a choice with your cursor (Boast, Admire, Joke, Bully) and watch the NPC reaction to guage which one to choose. Since then we have been informed that that interface has been scraped and a new one is in it's place. At the moment, we have no new information about it.
Potion Application to Weapons: You when you make a potion, you can use it on a weapon of your choice to add that effect to the weapon, and will be transferred to the next person you hit with the effected weapon. A small green droplet icon appears on the screen indicating a potion has been applied to the weapon

Radiant AI: NPC’s will have 24/7 schedules, such as closing their shop at night, or locking their door when they go to bed. They also have full facial expressions and will react accordingly to what race they are talking to (High Elves would have a lower disposition to a Wood Elf, than say another High Elf). Additional Note: It has been said that NPC’s will have many more parameters that go into decisions that they choose. Just a couple of them are confidence and responsibility.
Realistic clothing movement (Maybe List): Clothing is still unsure, but there will be no "bouncy breasts" or movable hair on characters. There will be tails though, and they will be "havok'd". Unfortunately the thread this issue is gone, and the topic is just about dead. If anyone finds a new one, please contact me and I'll post the link to it here.

Screen Shots:

http://www.elderscrolls.com/art/obliv_pc_screens_01.htm

E3 2005 Demo verdeeld in 6 chapters:

http://www.elderscrolls.com/downloads/media_movies.htm
pi_33239239
Ik vind Kameo ook echt vermakelijk! Ik moest er in het begin even inkomen, maar nu trekt dat hele spel me mee. Ik zie dat ie niet zoveel replay waarde heeft, maar ik game niet vaak (werk....) dus wat dat betreft kun je er een hele tijd mee doen. Verder heb ik PGR3, en dat is gewoon een goed spel omdat je lekker makkelijk en snel kan racen. Zondag om tien voor zeven nog even twee races gereden om vervolgens ruim op tijd naar het voetbal te kunnen kijken!

Op mijn verlanglijstje staan nog CoD2 en Condemned. Moet maar eens kijken wanneer ik die eens ga halen.
  dinsdag 20 december 2005 @ 11:04:09 #184
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_33239250
Oblivion, mwah, trekt me nog niet zo
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  dinsdag 20 december 2005 @ 11:06:31 #185
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_33239290
Kameo intro filmpje stottert bij mij ook (dat stukje wat ook in de demo zit).... Dacht eerst dat het aan de demo lag, maar vanaf DVD doet ie het dus ook. Verder tijdens het spel nergens last van en ik geloof dat het ook alleen in dat introfilmpje is
Heb hem op Pal 50Hz staan, zal die 60Hz eens proberen...

Verder met PGR3 en PD0 nergens last van, perfect beeld.....


Iemand een idee of er ergens een website is waarop je Live Marketplace updates kunt zien? Beetje moe van dat steeds via XBOX checken of er nieuwe demo's zijn (Full Auto bijvoorbeeld)...
Haters everywhere but I don't really care.
  dinsdag 20 december 2005 @ 11:08:29 #186
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_33239332
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 11:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Oblivion, mwah, trekt me nog niet zo
Lijkt me ook geen ruk aan....
Sowieso, alles met zwaardvechten vind ik standaard kut, laserzwaarden uitgezonderd....
't is bijna 2006, doe's eeen RPG in deze tijd...
Haters everywhere but I don't really care.
pi_33239361
Iemand wel eens problemen met opstarten? Ik heb regelmatig dat het beeld op zwart blijft, als ik 'm vervolgens uitzet en weer aanzet, doet-ie het wel gewoon...
Xbox Live Gamertag: Harmen84
pi_33239442
Damn oblivion daar heb ik me xbox360 voor aangeschaft

Tis trouwens fanatasy niet alleen zwaard vechten dus..
  dinsdag 20 december 2005 @ 11:14:11 #189
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_33239462
Oblivion.... jaaa daar wacht ik ook op
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
  dinsdag 20 december 2005 @ 11:16:54 #190
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_33239530
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 11:13 schreef Gargoylesla het volgende:
Damn oblivion daar heb ik me xbox360 voor aangeschaft

Tis trouwens fanatasy niet alleen zwaard vechten dus..
Oh, zeker ook boogschieten, mes steken en lans werpen
Haters everywhere but I don't really care.
  dinsdag 20 december 2005 @ 11:17:35 #191
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_33239545
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 11:16 schreef matthijst het volgende:

[..]

Oh, zeker ook boogschieten, mes steken en lans werpen
Toveren
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  dinsdag 20 december 2005 @ 11:18:51 #192
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_33239576
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 11:16 schreef matthijst het volgende:

[..]

Oh, zeker ook boogschieten, mes steken en lans werpen
Luister de een vind het wel cool en de ander niet. Feit is dat de Morrowind serie altijd erg hoog scoort en geliefd is. De vrijheid en het avontuur en juist die tijd spreekt me erg aan !
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
  dinsdag 20 december 2005 @ 11:20:45 #193
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_33239624
de vrijheid en het avonturen spreekt mij ook erg aan . Nu nog een 360
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  dinsdag 20 december 2005 @ 11:21:00 #194
34586 kepler
No bounce, no play
pi_33239630
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 11:08 schreef matthijst het volgende:

[..]


't is bijna 2006, doe's eeen RPG in deze tijd...
GTA, soort van RPG in deze tijd
The line is a dot to you!
  dinsdag 20 december 2005 @ 11:21:32 #195
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_33239647
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 11:21 schreef kepler het volgende:

[..]

GTA, soort van RPG in deze tijd


Vrijheid =!= RPG
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_33239652
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 11:18 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Luister de een vind het wel cool en de ander niet. Feit is dat de MorrowindElder Scrolls serie altijd erg hoog scoort en geliefd is. De vrijheid en het avontuur en juist die tijd spreekt me erg aan !
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  dinsdag 20 december 2005 @ 11:22:24 #197
34586 kepler
No bounce, no play
pi_33239670
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 11:21 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]



Vrijheid =!= RPG
ik vond het een RPG
The line is a dot to you!
pi_33239672
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 11:20 schreef MMaRsu het volgende:
de vrijheid en het avonturen spreekt mij ook erg aan . Nu nog een 360
Ik heb het te doen met je MMaRsu

Maar je hebt geluk, het duurt nog ongeveer 2 maanden voordat het spel uitkomt
  dinsdag 20 december 2005 @ 11:25:12 #199
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_33239734
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 11:21 schreef Tain het volgende:

[..]
U is correct !
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
pi_33239768
Wat denken de mensen hier trouwens van dit spel ??

komt binnen kort uit.

Frame City Killer

Frame City is a high-tech urban jungle in East Asia and the source of the deadly New Age drug Visual Acid. Play as Crow, a deep-cover agent posing as an assassin sent to eliminate Khan, the mysterious terrorist and kingpin of the Visual Acid syndicate. As the Frame City Killer™, a hit man, track and profile your targets to orchestrate the perfect hit. Acquire the right weapon, pay an informant, and set up the hit.

You're in control—you decide how to carry out the mission. The more missions you complete, the closer you get to targeting Khan. Uncover the mystery and take out the criminal organization by any means necessary.


Formulate your own hit method: Take out the target with a bomb before he leaves home, or snipe the target with a rifle while he's jogging—how you execute the contract is up to you.

- Scan and plan hits: You choose the method of tracking and collecting information on your target to plan your hit. Talk to the target's associates, intimidate thugs into coughing up information, or pay an informer. Map out a pattern in your target's activities to plan the perfect hit.

- Use the "Sequential Kill" system: Devastate multiple enemies with a chain of attacks. Shoot, evade, and go hand-to-hand in one smooth attack combination that instantly takes out several enemies at once.

- Explore intense, immersive environments: Travel through different times of day and drive a variety of vehicles in realistic interactive environments. Dive for cover as bombs shatter windows and bullets tear through cars.

- Experience cutting-edge technology: Powered by the latest UnrealŪ Engine™, Frame City Killer delivers unbelievably detailed visuals and palm-sweating challenges to even the most hardcore gamer.


Screens en trailer:
http://www.xbox.com/en-US/games/f/framecitykiller/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')