Hij zegt telkens bij mij unable to connect ofzoquote:Op maandag 19 december 2005 21:00 schreef Heintje het volgende:
[..]
Nee hoor
Maar als ik een invite stuur hoef jij alleen maar op de guide knop te drukken en dan kun je accept kiezen. Als je ook PGR op hebt staan kom je in mijn game.
Ik zou het niet weten. Als die van mij dat doet dan ga ik hem op laden en dan houd hij wel op.quote:Op maandag 19 december 2005 21:22 schreef Robhimself.2 het volgende:
Hmm, op mijn controller branden af en toe 2 van de 4 "ring of light" lampjes. 1 en 3, dan weer 2 en 4, dan weer ff niks...en dan begint het weer..
Tijd om op te laden?
En nee, ik lees geen handleidingen
*Hengst de play & charge kabel erin* Op hoop van zegen!quote:Op maandag 19 december 2005 21:24 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten. Als die van mij dat doet dan ga ik hem op laden en dan houd hij wel op.
Dus ik denk dat het dat inderdaad is.Maar zeker weten. Nee....
Leuk en aardig, tot je een controller-duim ontwikkeld...quote:Op maandag 19 december 2005 21:13 schreef Frasier het volgende:
Is dat ding nu al een beetje verkrijgbaar? Morgen komt de zorgtoeslag binnen en dit lijkt me wel een goede besteding.
Er staat dus strict maar hoe kan ik dat forwarden??quote:Op maandag 19 december 2005 21:21 schreef Heintje het volgende:
Ik had net de TCP poorten geforward. En nou heb ik er ook de UDP poorten geforward en nou geeft hij bij NAT open.
Wat staat er bij jou bij NAT?
System tabblad, dan Network setiings, en dan Tst Xbox Live Connection.
Tabbladje Port (range) forward? Bij mijn Linksys staat het onder Applications&Gamingquote:Op maandag 19 december 2005 22:12 schreef oldenzaaltjuh het volgende:
[..]
Er staat dus strict maar hoe kan ik dat forwarden??
Ik zit nu in de router te kijken maar hoe verander ik dat?
Voor de grapjassen: Nee heb de router niet losgeschroefd.
De extender videofuncties zijn gelimiteerd tot MPEG1 en 2 en WMV. Maar met WinAvi je divx/xvid omzetten naar mpeg2, haast zonder kwaliteitsverlies, is zo gedaan. Het converten duurt ca. 1/3e van de lengte van je divx/xvid-file. Let er wel op dat je voor een uur film makkelijk rond de 4 a 5 GB kwijt bent (highest quality). Maarja, zodra je de film/serie/whatever gekeken hebt op je TV kan je de mpeg uiteraard deleten.quote:Op maandag 19 december 2005 22:37 schreef Anahka2309 het volgende:
Ietwat offtopic maar goed:
Ik zit een beetje te kloten met de 360 als Extender op Windows Media Center; werkt op zich erg prima met muziek en foto's enzo. Echter ik krijg films en series (dus divx, xvid, etc) niet werkend via de 360. Terwijl die het wel op de WMC zelf doen....juiste codecs staan erop dus. Echter de foutmelding op de 360 is dat de juiste codec er niet opstaat.....
Mis ik iets of wil/kan de 360 simpelweg geen divx/xvid afspelen?
Hmm.....beetje jammer. Dan kan ik net zo goed een kabel van server naar tv leggen en die hele 360 overslaanquote:Op maandag 19 december 2005 22:57 schreef GokuSFE het volgende:
[..]
De extender videofuncties zijn gelimiteerd tot MPEG1 en 2 en WMV. Maar met WinAvi je divx/xvid omzetten naar mpeg2, haast zonder kwaliteitsverlies, is zo gedaan. Het converten duurt ca. 1/3e van de lengte van je divx/xvid-file. Let er wel op dat je voor een uur film makkelijk rond de 4 a 5 GB kwijt bent (highest quality). Maarja, zodra je de film/serie/whatever gekeken hebt op je TV kan je de mpeg uiteraard deleten.
Neen. Media connect is muziek en foto's only.quote:Op maandag 19 december 2005 23:01 schreef Fillipe het volgende:
Euhm als ik het goed begrijp kan je dus wel filmpjes die je op je pc hebt staan bekijken op je X360 met Media Connect? Je moet ze dan alleen even converten naar een andere type?
Tips!
Zuurquote:Op maandag 19 december 2005 23:05 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Neen. Media connect is muziek en foto's only.
Nee hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |