juistquote:Op dinsdag 20 december 2005 12:53 schreef Bastard het volgende:
Ow outfits.
Gisteren gedownedquote:Op dinsdag 20 december 2005 12:48 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
erm nee dat winter warrior pack kost geld...of ze moeten het deze week verandert hebben..
neenee, ingame : Winterwarrior pack, alles met kerstmutjes enzo is al vanaf de launch te downenquote:Op dinsdag 20 december 2005 12:58 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gisteren gedownedGratis... maar het is geen add on,... gewoon een theme.... kerst in game pack is nog niet te downen geloof ik
Lees eens doorquote:Op dinsdag 20 december 2005 12:58 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gisteren gedownedGratis... maar het is geen add on,... gewoon een theme.... kerst in game pack is nog niet te downen geloof ik
Dan heb ik hem gratisquote:Op dinsdag 20 december 2005 12:59 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
neenee, ingame : Winterwarrior pack, alles met kerstmutjes enzo is al vanaf de launch te downen
M$quote:Op dinsdag 20 december 2005 13:06 schreef wc-eend het volgende:
Die MP points kan je alleen kopen? of verdien je ze ook?
Je kunt ze alleen kopen. Maar ik kan me voorstellen dat Microsoft ze misschien later cadeau gaat geven in ruil voor het invullen van enquetes oid.quote:Op dinsdag 20 december 2005 13:06 schreef wc-eend het volgende:
Die MP points kan je alleen kopen? of verdien je ze ook?
Ik mis alleen nog wat detailquote:Op dinsdag 20 december 2005 13:07 schreef Fillipe het volgende:
Grand Raid Offroad:
(Klikbaar)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Woestijn of een afgelegen gebied staan dan ook niet echt bekend om de hoge inwonersaantallenquote:Op dinsdag 20 december 2005 13:11 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ik vind het er niet uit zien. Veel te leeg en veel te saai.
Jij bent een stadsmens zeker?quote:Op dinsdag 20 december 2005 13:11 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ik vind het er niet uit zien. Veel te leeg en veel te saai.
Auto's zien er niet uit, landschap waar je in rijdt ziet er niet uit, lichteffectenquote:Op dinsdag 20 december 2005 13:13 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Woestijn of een afgelegen gebied staan dan ook niet echt bekend om de hoge inwonersaantallen
Een visspel.. dat is wat voor jou dan!quote:Op dinsdag 20 december 2005 13:15 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Mijn grootste hobby naast gamen is vissen, ik ben wel degelijk een natuurmens.
Waarschijnlijk is de game ook nog niet af. Voor de rest heb ik geen idee, post alleen maar de screenshots die ik tegenkwamquote:Op dinsdag 20 december 2005 13:15 schreef Tain het volgende:
[..]
Auto's zien er niet uit, landschap waar je in rijdt ziet er niet uit, lichteffecten
Woestijnen worden tegenwoordig gemaakt van enorme stukken plastic bespoten in de verkeerde kleurquote:Op dinsdag 20 december 2005 13:07 schreef Fillipe het volgende:
Grand Raid Offroad:
(Klikbaar)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 20 december 2005 13:07 schreef Fillipe het volgende:
Grand Raid Offroad:
(Klikbaar)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat soort dingen moet je gescheiden houdenquote:Op dinsdag 20 december 2005 13:16 schreef Bastard het volgende:
[..]
Een visspel.. dat is wat voor jou dan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |