BS-esk!quote:Op zondag 18 december 2005 23:05 schreef yvonne het volgende:
7!
quote:Op zondag 18 december 2005 23:07 schreef skiczukie het volgende:
Ik eis een TT-verandering.
Kanker betekent nog niet het einde!quote:Op zondag 18 december 2005 23:07 schreef skiczukie het volgende:
hier, eis;quote:Op zondag 18 december 2005 23:07 schreef skiczukie het volgende:
Nee, het is een nieuw begin.quote:Op zondag 18 december 2005 23:08 schreef Nylonpaard het volgende:
[..]
Kanker betekent nog niet het einde!
Het begin van het einde, zeg ik je!quote:Op zondag 18 december 2005 23:10 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Nee, het is een nieuw begin.![]()
Kankeren...quote:Op zondag 18 december 2005 23:12 schreef Nylonpaard het volgende:
Wat doen die lui hier eigenlijk die geen uitnodiging hebben?
heb je met sinterklaas een slot op je schoorsteen gezet?quote:Op zondag 18 december 2005 23:12 schreef yvonne het volgende:
Puik topic!
Je moet je bakkes houden, tyfusmongool.quote:Op zondag 18 december 2005 23:28 schreef the_legend_killer het volgende:
moet je een nieuwe zoeken
Nee, nieteens!quote:Op zondag 18 december 2005 23:31 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
heb je met sinterklaas een slot op je schoorsteen gezet?
terwijl we dat hadden afgesproken!quote:
Ah, lief dat je dat zegt!quote:Op zondag 18 december 2005 23:40 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
terwijl we dat hadden afgesproken!
ik lees trouwens afentoe teksten van je mannetje, en ik moet zeggen dat ik me kan voorstellen dat je van hem houdt.
quote:
Stervende hoeren kutpost.quote:Op maandag 19 december 2005 01:54 schreef Shreyas het volgende:
Dit topic staat dan misschien wel in ONZ, maar ik vind de TT toch echt onacceptabel.![]()
quote:Op maandag 19 december 2005 01:57 schreef pekel het volgende:
[..]
aan kanker Stervende hoeren kutpost..
Sja....quote:Op maandag 19 december 2005 02:02 schreef Tobbes het volgende:
Waar kanker is is chemo. En chemo is de vader van SUPER GROVER!
[afbeelding]
Ik ben je moeder!quote:Op maandag 19 december 2005 02:02 schreef Tobbes het volgende:
Waar kanker is is chemo. En chemo is de vader van SUPER GROVER!
[afbeelding]
ach rot toch op met je stervende kanker hoeren gezeikquote:Op dinsdag 20 december 2005 13:42 schreef BaajGuardian het volgende:
en indd een topictitel als deze is echt zwaar fucked up
maar goed kindertjes moeten ook stoer doen tegenover hun vriendjes enzo
zo van : kijk men hoe vette topictitle ik heb gemaakt , ik ben nu ph3t lau
maak er iets van als : ik heb geen verstand van de impact van ziekten
vroeger kreeg je trouwens nog een klap met een riem aan je praatgat als je * piemol * zei.
the good old days.
ga jij het krijgen , piep je wel anders , met je tubgirlhoofdquote:Op dinsdag 20 december 2005 14:35 schreef Apekoek het volgende:
[..]
ach rot toch op met je stervende kanker hoeren gezeik![]()
ach ophorken jij, met je stervende hoeren tumor poep hoofd.quote:Op dinsdag 20 december 2005 15:05 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
ga jij het krijgen , piep je wel anders , met je tubgirlhoofd
Je moeder is je vader!quote:Op maandag 19 december 2005 02:16 schreef pekel het volgende:
[..]
Ik heb de moeder van Tobbes geneukt.
dademmek de laatsten tijd ook veel ze, dak mijne shift ni op tijd loslaat, zou ek kanker in mijne kop hemme?quote:Op dinsdag 20 december 2005 15:55 schreef stinkie het volgende:
PLezant topique
Omdat het dan zo'n elitair clubje wordt.quote:Op woensdag 21 december 2005 00:26 schreef paarse_paashaas het volgende:
Waarom heeft Dagonet dit topic eig nog niet in het TTT-topic geplaatst?
Zoals Uierzzz, Gellarboy, PDD en de rest van die Forum-Soa's?quote:Op woensdag 21 december 2005 00:27 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Omdat het dan zo'n elitair clubje wordt.
En nu krijg je medicijnen omdat je tevaak met de riem kreeg?quote:Op dinsdag 20 december 2005 13:42 schreef BaajGuardian het volgende:
vroeger kreeg je trouwens nog een klap met een riem aan je praatgat als je * piemol * zei.
the good old days.
Leven die nogquote:Op woensdag 21 december 2005 00:29 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Zoals Uierzzz, Gellarboy, PDD en de rest van die Forum-Soa's?
Iemand heeft hier een kort lontje en ik ben het nietquote:Op zondag 18 december 2005 23:38 schreef Nylonpaard het volgende:
[..]
Je moet je bakkes houden, tyfusmongool.
Nee, Jarno is dood.quote:
Kapot trappen die gastquote:Op woensdag 21 december 2005 13:11 schreef Tobbes het volgende:
GODVERDOMME KANKERLIJER
HIJ SCHIET GROVER DOOD!!!![]()
![]()
[afbeelding]
balkanker.quote:
Eindelijk, nu kan ik ook vredig doodgaan!!quote:
Graftiefus teringquote:Op zondag 18 december 2005 23:07 schreef skiczukie het volgende:
waar zit die?quote:Op zondag 25 december 2005 16:24 schreef jaguar het volgende:
Prettige kerst(kanker)!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |