Oude stationsgebouw tegenover de MacHouse in Amsterdam? Bedoel je niet de MacSupport Apple Centre?quote:Op maandag 19 december 2005 20:18 schreef Furious het volgende:
Weet je wat ik me nu ineens bedenk. Die reclame van Chatman he, waar hij over straat loopt met die LED-belt buckle in het begin van de eerste reclame. Dit is onder dat oude stationsgebouw tegenover de MacHouse in Amsterdam.![]()
Nee.quote:Op maandag 19 december 2005 21:00 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Oude stationsgebouw tegenover de MacHouse in Amsterdam? Bedoel je niet de MacSupport Apple Centre?
Ik ben echt onwijs blij dat ze van die seniele kleurtjes zijn afgestapt. Verneukte echt een beetje het strakke ontwerp van de hele Apple-lijn imo.quote:Op maandag 19 december 2005 19:46 schreef Furious het volgende:
[..]
Maar minder populair onder de breezersjeugd. Marketing enzo.
Maar daar is toch helemaal geen oud stationsgebouw tegenoverquote:
Dat was heel vroeger een oud stationsgebouw. Art Nouveau stijl ofzo heb ik ooit gelezen.quote:Op maandag 19 december 2005 21:04 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Maar daar is toch helemaal geen oud stationsgebouw tegenover![]()
Of ken ik de stad waar ik in woon zo enorm slecht?![]()
Geen idee. Ik heb in iedergeval gelezen dat het een station uit de Art Nouveau stenentijdperk was, meer weet ik er ook niet van.quote:Op maandag 19 december 2005 21:46 schreef Rock-shocker het volgende:
Gheheh okay. Tramstation of zo? Want het huidige centraal station staat er echt al sinds 1850 of zo
Ik vind de mini's ook een beetje misluktquote:Op maandag 19 december 2005 21:03 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Ik ben echt onwijs blij dat ze van die seniele kleurtjes zijn afgestapt. Verneukte echt een beetje het strakke ontwerp van de hele Apple-lijn imo.
jij zit toch ook op het GLR?quote:Op maandag 19 december 2005 10:38 schreef darkleroy het volgende:gadverdamme, mot weer met een windows bak werken op school
Gelukkig maar dat het je dan minimaal 500+800 euro gaat kosten.quote:Op maandag 19 december 2005 22:17 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
[..]
Ok. Ik moet wel aan 't budget denken![]()
Rrrrrrr dat is echt een van de mooiste Apple setups everquote:
Nou kijk.. ik wil graag een groot scherm, maar ik heb niet al het geld van de wereld. Ik dacht aan 17" en anders maar 15". (Liefst natuurlijk 21")quote:Op maandag 19 december 2005 22:18 schreef Furious het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat het je dan minimaal 500+800 euro gaat kosten.![]()
En je wil vast wel een draadloos toetsenbord + muis = +100 E.![]()
Ril, dat non-Appleism TFT scherm. Doe dan de iMac.quote:Op maandag 19 december 2005 22:25 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
[..]
Nou kijk.. ik wil graag een groot scherm, maar ik heb niet al het geld van de wereld. Ik dacht aan 17" en anders maar 15". (Liefst natuurlijk 21")
Dan wil ik of deze:
[afbeelding]
Of deze:
[afbeelding] + [afbeelding]
Muis + toetsenbord heb ik al..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |