abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 19 december 2005 @ 15:43:33 #76
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_33218320
quote:
Op maandag 19 december 2005 14:52 schreef Furious het volgende:
Klik.

Oja, bestel geen warme chocolade melk in dat Turkse tentje ertegenover, wat je dan krijgt is opgewarmde melk met hagelslag erdoorheen.
MacHouse is inderdaad chill, Apple Centre is ietsjes minder. Maar hey, we hebben hier niets te klagen met twee officiele Apple dealers
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
pi_33218883
quote:
Op maandag 19 december 2005 14:35 schreef AudreyHepburn het volgende:
Wat jullie ook al zeggen over de dufheid van de mensen die er werken, dat is hier in Utrecht dus ook zo. Bij de ene althans. Dus als er nog mensen in Utrecht naar de Applestore willen, ga dan naar die op de Mariaplaats.

Ik was met een vriend van me in die andere op de Bakkerstraat, en die had problemen met zijn iPod en dat ding moest teruggestuurd worden. Werkelijk, er was op dat moment 1 persoon in die winkel die enig idee had hoe dingen in elkaar zaten en die werd door de overige 5 werknemers platgezanikt over elk willekeurig miniscuul onderdeeltje van de taak die zij aan het uitvoeren waren. Bij het invullen van het formulier van die iPod had die jongen de hulp van twee anderen nodig. Zo moeilijk kan het toch niet zijn, denk je dan, en zo ontzettend uitzonderlijk is dat toch ook niet dat er een iPod terug moet ?

Oh, en de shirts die ze aanhebben zijn om te huilen. Gevalletje "Applelogo + naam van bedrijf + zielige Zeemanpolo's naar een borduurbedrijf brengen". Zag er echt nogal zielig uit.
Die is inderdaad ZEER slecht. Bagger personeel, bagger servive. Mij werd vrolijk verteld dat ze niks wisten van iBooks en dat ik de vraag maar even aan Apple zelf via internet moest stellen en hun dan het antwoord komen vertellen. Ben toen weer terug gegaan naar de winkel in de Mariastraat waar mijn probleem binnen 30 min was opgelost (had hem daar ook gekocht, maar wilde in de Bakkerstraat kijken voor een iPod)
pi_33219025
quote:
Op maandag 19 december 2005 15:43 schreef Rock-shocker het volgende:

[..]

MacHouse is inderdaad chill, Apple Centre is ietsjes minder. Maar hey, we hebben hier niets te klagen met twee officiele Apple dealers
Waar is hier dan? Zeker in Engeland, aangezien hier geen officiele dealers zijn.

Lijstje met officiele dealers: Klik.

Linker dropdown-menuutje onderaan staan een aantal dealers buiten de US.

Maargoed, deze discussie hebben we al gehad in Deel 10 ofzo.
Ik post om het posten.
pi_33219049

London, Regent Street.

Die andere 2 zijn in Kent en Birmingham.
Ik post om het posten.
pi_33219155
Volgens de Macstore in Groningen krijg je als student maar 4% korting. Ik dacht dat het 5% was?
  maandag 19 december 2005 @ 16:33:03 #81
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_33219295
quote:
Op maandag 19 december 2005 16:27 schreef skiczukie het volgende:
Volgens de Macstore in Groningen krijg je als student maar 4% korting. Ik dacht dat het 5% was?
Resellers hanteren daarvoor eigen tarieven. Volgens mij is het online ook niet precies 5%. Soms meer, soms minder als ik het goed heb.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_33219350
Online 6% dacht ik
  maandag 19 december 2005 @ 16:42:12 #83
67643 iDex
opdondertje
pi_33219529
poeheej
pi_33219539
quote:
Op maandag 19 december 2005 16:42 schreef iDex het volgende:
poeheej
Jah, scheelt een hoop poen.
  maandag 19 december 2005 @ 16:43:19 #85
67643 iDex
opdondertje
pi_33219556
quote:
Op maandag 19 december 2005 16:42 schreef skiczukie het volgende:

[..]

Jah, scheelt een hoop poen.
mja dat scheeld zeker
pi_33219620
quote:
Op maandag 19 december 2005 16:43 schreef iDex het volgende:

[..]

mja dat scheeld zeker
Met een 'd'? Stam + t?
  maandag 19 december 2005 @ 16:46:16 #87
67643 iDex
opdondertje
pi_33219649
quote:
Op maandag 19 december 2005 16:45 schreef skiczukie het volgende:

[..]

Met een 'd'? Stam + t?
het zal allemaal wel

ik heb mijn nederlands certificaat al binnengesleept. en ik ben redelijk te volgen met mijn taal. dus prima zo
pi_33219700
Nu wil ik het wel zeker weten! Scheeld .. Neh .. Geloof er niks van.
pi_33219717
quote:
Op maandag 19 december 2005 16:46 schreef iDex het volgende:

[..]

het zal allemaal wel

ik heb mijn nederlands certificaat al binnengesleept. en ik ben redelijk te volgen met mijn taal. dus prima zo
Ik dacht dat je me zat te verbeteren.
  maandag 19 december 2005 @ 16:54:36 #90
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_33219869
quote:
Op maandag 19 december 2005 16:48 schreef skiczukie het volgende:

[..]

Ik dacht dat je me zat te verbeteren.
Nee dus
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_33223448
quote:
Ondanks dat Apple de productie van de iPod Mini heeft stopgezet, is deze muziekspeler nog zeer geliefd bij muziek- en gadgetliefhebbers. Inmiddels brengen tweedehands iPod Mini's meer op dat hun originele verkoopprijs. Het lijkt wel of iedereen een iPod Mini wil.
De originele prijs van een vier gigabyte iPod Mini bedraagt 199 euro, inmiddels vraagt een Amerikaanse elektronicaketen er 320 euro voor. Dat is bijna net zo duur als een splinternieuwe iPod Video.

Het is dan ook de beste/mooiste iPod ooit gemaakt
pi_33223475
Ik ga snel m'n moeders iPod mini stelen en verkopen!
Ik post om het posten.
pi_33223504
quote:
Op maandag 19 december 2005 19:43 schreef Furious het volgende:
Ik ga snel m'n moeders iPod mini stelen en verkopen!
Eerste generatie groene iPod's mini's zijn wel zeldzaam hoorde ik laatst.
pi_33223505
Ik ga wel naar de MediaMarkt en koop het ding voor 175 euro.
  maandag 19 december 2005 @ 19:44:37 #95
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_33223523
quote:
Op maandag 19 december 2005 19:42 schreef Remzz het volgende:

[..]

Het is dan ook de beste/mooiste iPod ooit gemaakt
Dat is de nano, maar ook de iPod video is mooier. Zelfs de clickwheel vind ik mooier. Misschien hadden ze de Mini ook gewoon wit moeten maken, dan was hij vast wel mooi geweest.
pi_33223577
quote:
Op maandag 19 december 2005 19:44 schreef XL het volgende:

[..]

Dat is de nano, maar ook de iPod video is mooier. Zelfs de clickwheel vind ik mooier. Misschien hadden ze de Mini ook gewoon wit moeten maken, dan was hij vast wel mooi geweest.
Maar minder populair onder de breezersjeugd. Marketing enzo.
Ik post om het posten.
pi_33223585
quote:
Op maandag 19 december 2005 19:44 schreef XL het volgende:

[..]

Heb jij ooit een mini gehad? Ik heb hem anderhalf jaar er zit echt nog geeneen krasje op en ik gebruik hem overal voor . En idd uiterlijk is personelijk, maar ik vind dat clickwheel juist mooier.
  maandag 19 december 2005 @ 19:59:01 #98
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_33223997
quote:
Op maandag 19 december 2005 19:46 schreef Remzz het volgende:

[..]

Heb jij ooit een mini gehad? Ik heb hem anderhalf jaar er zit echt nog geeneen krasje op en ik gebruik hem overal voor . En idd uiterlijk is personelijk, maar ik vind dat clickwheel juist mooier.
Nee, ik heb geen mini gehad. Ik koos voor de 'gewone' want die vond ik mooier.

Krasjes horen erbij, het is een gebruiksvoorwerp
pi_33224413
Weet je wat ik me nu ineens bedenk. Die reclame van Chatman he, waar hij over straat loopt met die LED-belt buckle in het begin van de eerste reclame. Dit is onder dat oude stationsgebouw tegenover de MacHouse in Amsterdam.
Ik post om het posten.
  maandag 19 december 2005 @ 20:23:11 #100
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_33224523
quote:
Op maandag 19 december 2005 20:18 schreef Furious het volgende:
Weet je wat ik me nu ineens bedenk. Die reclame van Chatman he, waar hij over straat loopt met die LED-belt buckle in het begin van de eerste reclame. Dit is onder dat oude stationsgebouw tegenover de MacHouse in Amsterdam.
Ik heb chatman in mijn adium-lijst. Hij is echt superruig

blabla@chatman.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')