MacHouse is inderdaad chill, Apple Centre is ietsjes minder. Maar hey, we hebben hier niets te klagen met twee officiele Apple dealersquote:Op maandag 19 december 2005 14:52 schreef Furious het volgende:
Klik.
Oja, bestel geen warme chocolade melk in dat Turkse tentje ertegenover, wat je dan krijgt is opgewarmde melk met hagelslag erdoorheen.
Die is inderdaad ZEER slecht. Bagger personeel, bagger servive. Mij werd vrolijk verteld dat ze niks wisten van iBooks en dat ik de vraag maar even aan Apple zelf via internet moest stellen en hun dan het antwoord komen vertellen. Ben toen weer terug gegaan naar de winkel in de Mariastraat waar mijn probleem binnen 30 min was opgelost (had hem daar ook gekocht, maar wilde in de Bakkerstraat kijken voor een iPod)quote:Op maandag 19 december 2005 14:35 schreef AudreyHepburn het volgende:
Wat jullie ook al zeggen over de dufheid van de mensen die er werken, dat is hier in Utrecht dus ook zo. Bij de ene althans. Dus als er nog mensen in Utrecht naar de Applestore willen, ga dan naar die op de Mariaplaats.
Ik was met een vriend van me in die andere op de Bakkerstraat, en die had problemen met zijn iPod en dat ding moest teruggestuurd worden. Werkelijk, er was op dat moment 1 persoon in die winkel die enig idee had hoe dingen in elkaar zaten en die werd door de overige 5 werknemers platgezanikt over elk willekeurig miniscuul onderdeeltje van de taak die zij aan het uitvoeren waren. Bij het invullen van het formulier van die iPod had die jongen de hulp van twee anderen nodig. Zo moeilijk kan het toch niet zijn, denk je dan, en zo ontzettend uitzonderlijk is dat toch ook niet dat er een iPod terug moet ?
Oh, en de shirts die ze aanhebben zijn om te huilen. Gevalletje "Applelogo + naam van bedrijf + zielige Zeemanpolo's naar een borduurbedrijf brengen". Zag er echt nogal zielig uit.
Waar is hier dan? Zeker in Engeland, aangezien hier geen officiele dealers zijn.quote:Op maandag 19 december 2005 15:43 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
MacHouse is inderdaad chill, Apple Centre is ietsjes minder. Maar hey, we hebben hier niets te klagen met twee officiele Apple dealers![]()
Resellers hanteren daarvoor eigen tarieven. Volgens mij is het online ook niet precies 5%. Soms meer, soms minder als ik het goed heb.quote:Op maandag 19 december 2005 16:27 schreef skiczukie het volgende:
Volgens de Macstore in Groningen krijg je als student maar 4% korting. Ik dacht dat het 5% was?
Jah, scheelt een hoop poen.quote:Op maandag 19 december 2005 16:42 schreef iDex het volgende:
poeheej
het zal allemaal welquote:
Ik dacht dat je me zat te verbeteren.quote:Op maandag 19 december 2005 16:46 schreef iDex het volgende:
[..]
het zal allemaal wel
ik heb mijn nederlands certificaat al binnengesleept. en ik ben redelijk te volgen met mijn taal. dus prima zo
Nee dusquote:Op maandag 19 december 2005 16:48 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ik dacht dat je me zat te verbeteren.
quote:Ondanks dat Apple de productie van de iPod Mini heeft stopgezet, is deze muziekspeler nog zeer geliefd bij muziek- en gadgetliefhebbers. Inmiddels brengen tweedehands iPod Mini's meer op dat hun originele verkoopprijs. Het lijkt wel of iedereen een iPod Mini wil.
De originele prijs van een vier gigabyte iPod Mini bedraagt 199 euro, inmiddels vraagt een Amerikaanse elektronicaketen er 320 euro voor. Dat is bijna net zo duur als een splinternieuwe iPod Video.
Eerste generatie groene iPod's mini's zijn wel zeldzaam hoorde ik laatst.quote:Op maandag 19 december 2005 19:43 schreef Furious het volgende:
Ik ga snel m'n moeders iPod mini stelen en verkopen!
Dat is de nano, maar ook de iPod video is mooier. Zelfs de clickwheel vind ik mooier. Misschien hadden ze de Mini ook gewoon wit moeten maken, dan was hij vast wel mooi geweest.quote:Op maandag 19 december 2005 19:42 schreef Remzz het volgende:
[..]
Het is dan ook de beste/mooiste iPod ooit gemaakt
Maar minder populair onder de breezersjeugd. Marketing enzo.quote:Op maandag 19 december 2005 19:44 schreef XL het volgende:
[..]
Dat is de nano, maar ook de iPod video is mooier. Zelfs de clickwheel vind ik mooier. Misschien hadden ze de Mini ook gewoon wit moeten maken, dan was hij vast wel mooi geweest.
Heb jij ooit een mini gehad? Ik heb hem anderhalf jaar er zit echt nog geeneen krasje op en ik gebruik hem overal voorquote:Op maandag 19 december 2005 19:44 schreef XL het volgende:
[..]
Dat is de nano, maar ook de iPod video is mooier. Zelfs de clickwheel vind ik mooier. Misschien hadden ze de Mini ook gewoon wit moeten maken, dan was hij vast wel mooi geweest.
Nee, ik heb geen mini gehad. Ik koos voor de 'gewone' want die vond ik mooier.quote:Op maandag 19 december 2005 19:46 schreef Remzz het volgende:
[..]
Heb jij ooit een mini gehad? Ik heb hem anderhalf jaar er zit echt nog geeneen krasje op en ik gebruik hem overal voor. En idd uiterlijk is personelijk, maar ik vind dat clickwheel juist mooier.
Ik heb chatman in mijn adium-lijst. Hij is echt superruigquote:Op maandag 19 december 2005 20:18 schreef Furious het volgende:
Weet je wat ik me nu ineens bedenk. Die reclame van Chatman he, waar hij over straat loopt met die LED-belt buckle in het begin van de eerste reclame. Dit is onder dat oude stationsgebouw tegenover de MacHouse in Amsterdam.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |