Het is niet onopgemerkt gebleven!quote:Op woensdag 21 december 2005 12:14 schreef versabommie het volgende:
[..]
hahaha mongool! Ik zat gisteren nog ff af te zakken zie ik onder die rotkop van chiel idd die tekst voorbij komen![]()
Oh nee ook dat nog... Mijn naam in beeld bij die arme perverse Chiel.... How low can i go...quote:Op woensdag 21 december 2005 12:14 schreef versabommie het volgende:
hahaha mongool! Ik zat gisteren nog ff af te zakken zie ik onder die rotkop van chiel idd die tekst voorbij komen![]()
Waarom geloof ik je niet?quote:Op woensdag 21 december 2005 12:06 schreef demins het volgende:
Trouwens, gisteren kwam er ook een keer "Chantal, ik hou van je" voorbij flitsen. Voor alle duidelijkheid, daar had ik niets mee te maken. Dat zou ik echt nog niet doen!![]()
Dank voor deze bijdrage. Het zit hem niet altijd in de kwantiteit! Dat bewijst dit pareltje eens te meer!quote:Op woensdag 21 december 2005 12:16 schreef versabommie het volgende:
trouwens wel een gigantisch kuttopic dit! Pas bij deel 6 ...daar zit die al dagen?
ik zeek onderhand in me broek toen ik het zagquote:Op woensdag 21 december 2005 12:40 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Oh nee ook dat nog... Mijn naam in beeld bij die arme perverse Chiel.... How low can i go...![]()
ChantalC kreeg ook de tranen in de broek!!quote:Op woensdag 21 december 2005 12:49 schreef versabommie het volgende:
[..]
ik zeek onderhand in me broek toen ik het zag![]()
Ik zie je ervoor aan dat je het gewoon zou doen... daarom...quote:
Ik heb het niet gezien lullo!quote:Op woensdag 21 december 2005 12:51 schreef demins het volgende:
ChantalC kreeg ook de tranen in de broek!!![]()
En ik zie jou ervoor aan dat je dat, heel diep weggestopt, nog leuk zou vinden ook!quote:Op woensdag 21 december 2005 12:53 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Ik zie je ervoor aan dat je het gewoon zou doen... daarom...![]()
Toen had ik geen tranen in de broek...quote:
Nou nee, ik zou dan alleen maar nog meer volharden in het vinden van een psychiatrisch ziekenhuis voor je... Ergens moeten ze je toch wel op willen nemen?quote:Op woensdag 21 december 2005 12:59 schreef demins het volgende:
En ik zie jou ervoor aan dat je dat, heel diep weggestopt, nog leuk zou vinden ook!![]()
As t-ie goed betaalt: opnamestudio ? Anders: Hotel California ?quote:Op woensdag 21 december 2005 13:05 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Nou nee, ik zou dan alleen maar nog meer volharden in het vinden van een psychiatrisch ziekenhuis voor je... Ergens moeten ze je toch wel op willen nemen?![]()
Of een heropvoedingskamp in Afghanistan... Is dat geen goed idee?quote:Op woensdag 21 december 2005 13:07 schreef PH52 het volgende:
As t-ie goed betaalt: opnamestudio ? Anders: Hotel California ?![]()
Dan zou ik hem toch liever intern plaatsen op de Veluwe, weet je zeker dat-ie hervormd terugkomt.quote:Op woensdag 21 december 2005 14:12 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Of een heropvoedingskamp in Afghanistan... Is dat geen goed idee?
![]()
Alsjeblieft niet... Dan moeten alle vrouwen ineens in een lange rok en kniekousen op TV komen bij Andries Knevel...quote:Op woensdag 21 december 2005 14:40 schreef PH52 het volgende:
Dan zou ik hem toch liever intern plaatsen op de Veluwe, weet je zeker dat-ie hervormd terugkomt.
![]()
Waarom wil jij me niet opnemen in je goedertierenheid? Zo wreed ben ik toch niet?quote:Op woensdag 21 december 2005 13:05 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Nou nee, ik zou dan alleen maar nog meer volharden in het vinden van een psychiatrisch ziekenhuis voor je... Ergens moeten ze je toch wel op willen nemen?![]()
Wil je in mijn schuurtje slapen dan? (tussen de spinnenwebben, oude kranten, fietsen, gereepschap)quote:Op woensdag 21 december 2005 15:12 schreef demins het volgende:
Waarom wil jij me niet opnemen in je goedertierenheid? Zo wreed ben ik toch niet?![]()
Dat, dat, dat zou heel mooi zijn!quote:Op woensdag 21 december 2005 15:50 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Wil je in mijn schuurtje slapen dan? (tussen de spinnenwebben, oude kranten, fietsen, gereepschap)![]()
Toch maar in een rokje naar Afghanistan ben ik bang. Hij krijgt hallucinaties nu, hij ziet ze vliegen !quote:Op woensdag 21 december 2005 14:12 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Of een heropvoedingskamp in Afghanistan... Is dat geen goed idee?
![]()
Sluierbewolkingquote:Op woensdag 21 december 2005 15:58 schreef demins het volgende:
Hey, ChantalC, loop eens gauw naar buiten en kijk omhoog!!! Wat is daarop je antwoord?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |