Ik speel toch hier?quote:Op donderdag 22 december 2005 09:53 schreef demins het volgende:
Als jij niet meer meespeelt is er geen klap meer aan!![]()
Nog nooit van Openbaar Vervoer gehoord zeker?...quote:Op donderdag 22 december 2005 10:06 schreef PH52 het volgende:
Als ik een lift van ChantalC kan krijgen that is.![]()
Sorry, dr is net wat tussen gekoken.quote:Op donderdag 22 december 2005 09:58 schreef demins het volgende:
[..]
Mooi gesproken PH 52!! Wil je misschien ook op mijn crematie spreken? Zal wel na de kerst worden...
Die heb ik altijd al willen cremeren!quote:Op donderdag 22 december 2005 10:17 schreef PH52 het volgende:
[..]
Sorry, dr is net wat tussen gekoken.
Wordt het toch maar Mieke Telkamp.![]()
quote:Op donderdag 22 december 2005 10:27 schreef demins het volgende:
[..]
Die heb ik altijd al willen cremeren!![]()
Het zit je wel hoog he? Je blijft er maar over doorzeuren...quote:
Ja, het zit me hoog! Probleem mee?quote:Op donderdag 22 december 2005 10:36 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Het zit je wel hoog he? Je blijft er maar over doorzeuren...![]()
Ik niet...quote:
For what it's worth, ik ook niet .quote:
Hi5!quote:
Niks slotje! Schimpen zal je!quote:Op donderdag 22 december 2005 17:46 schreef demins het volgende:
Dan kan er nou wel een slotje op!
Nou, langzaam maar zeker wordt het tijd dat je de waarheid onder ogen ziet ChantalC.quote:
Dan geef ik hem wel een Argentijnse Trappelzak...quote:Op donderdag 22 december 2005 18:11 schreef PH52 het volgende:
Help hem uit zijn leiden, geef hem een enorme Argentijnsezaktrap of gewoon zijn zin.
Ik schimp de zwakken van geest niet, en al helemaal niet als ze zo mooi zijn als jij, oh ongenaakbare!quote:
Zeg kaboutertje! Wie zegt dat ik zwak van geest ben? Duhhhhhhhhhhhh [handgebaar]quote:Op donderdag 22 december 2005 20:27 schreef demins het volgende:
Ik schimp de zwakken van geest niet, en al helemaal niet als ze zo mooi zijn als jij, oh ongenaakbare!![]()
Deze stupide vraag toont het ondubbelzinnig aan! Maar omdat jij het bent geef ik het antwoord toch maar: Demins, je eigen Demoontje, oh onbenaderbare!quote:Op donderdag 22 december 2005 20:31 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Zeg kaboutertje! Wie zegt dat ik zwak van geest ben? Duhhhhhhhhhhhh [handgebaar]
Graag!quote:Op donderdag 22 december 2005 22:42 schreef versabommie het volgende:
Einde draadje!
Aflsuiten graag!
Demins, doe jij het licht uit?
We gaan een pilsie pakken. Je hoef nu ook niet meer te doen of je in het broekie van die nare frigide chantalC wilquote:
DOEK!quote:Op donderdag 22 december 2005 22:59 schreef versabommie het volgende:
[..]
We gaan een pilsie pakken. Je hoef nu ook niet meer te doen of je in het broekie van die nare frigide chantalC wil![]()
Einde van de toneelstukkies!
*KLIK* <-----licht uit!quote:
JOSTIFLIP!!!!!!!!!!!!!!quote:
Hier kan ik moeilijk omheen lezen, waarom kijk ik hier dan ook nogquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |