8 kiloquote:Op donderdag 22 december 2005 11:18 schreef PdeHoog het volgende:
Als ik een kaasplankje zeg maar tussen hoofdgerecht en nagerecht wil gaan neerzetten, hoeveel kaas per persoon zou ik dan ongeveer nodig hebbenUitgaande van drie soorten ? En vier man die komen eten
En wat voor soort kazen zou ik het beste kunnen gebruiken danIk was iig van plan Port erbij te gaan drinken
Of kan ik dan beter het nagerecht maar skippen
Ligt er natuurlijk aan hoe je je kaasplankje samenstelt.quote:Op donderdag 22 december 2005 14:08 schreef Jessica24 het volgende:
JA EN ALTIJD DUS EEN KAAS MET RODE, BLAUWE EN WITTE KORST KOPEN
Onzin, het kaasplankje kan ook voor het dessert of na het dessert geserveerd worden.quote:Op donderdag 22 december 2005 14:49 schreef Barb het volgende:
Het kaasplankje ís inderdaad het dessert.
Nou, dan heb je het dus behoorlijk verkeerd begrepen...quote:Maar tuurlijk, je moet er mee doen wat je zelf wilt, ik geef alleen maar aan hoe het normaal gesproken in zijn werk gaat.
Zou ik ook zeggen als ik jou wasquote:Op donderdag 22 december 2005 14:54 schreef Barb het volgende:
Jij je zin, betweter.
Doe ff normaal zegquote:Op donderdag 22 december 2005 14:08 schreef Jessica24 het volgende:
[..]
8 kilo
pff moet iedereen je alles voorzeggen? sjonge...
wij weten toch niet hoeveel jij eet!? sjongejonge... en ook geen old amsterdam kopen aub
ik word er schijtziek van...
JA EN ALTIJD DUS EEN KAAS MET RODE, BLAUWE EN WITTE KORST KOPEN
Klinkt goedquote:Op donderdag 22 december 2005 18:59 schreef Goipie2 het volgende:
PdeHoog,
je kan ook kaassouflees maken... je neemt een plak jong belegen kaas van ongeveer 1 cm dik. Je paneerd die met ei parneelmeel en evt beschuit. Die voorzichtig opbakken.
zoals iemand eerder al zei 100g pp is genoeg...
tuurlijk bij grote mannen eters kan het altijd wat meerzelfde als met vlees
liever hartig voor het zoete na-gerecht. ik ben meer van de kaas. mogen de zoetekauwen tegelijkertijd lekker smikkelen van een fijne soezentaart.quote:Op donderdag 22 december 2005 14:52 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
het kaasplankje kan ook voor het dessert of na het dessert geserveerd worden.
Mix and match baby, mix and match, just the way you like itquote:Op donderdag 22 december 2005 21:31 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
liever hartig voor het zoete na-gerecht. ik ben meer van de kaas. mogen de zoetekauwen tegelijkertijd lekker smikkelen van een fijne soezentaart.
En serveer je er dan nog een zoet nagerecht na Krakkemieke?quote:Op vrijdag 23 december 2005 02:52 schreef krakkemieke het volgende:
Ik serveer de kaas na het hoofdgerecht, lekker de wijn opmaken.
Dit jaar kook ik italiaanse gerechten voor het kerstdiner, dus ik heb ook Italiaanse kaas gekocht.
Ik ben benieuwd!
Ik zag toevallig de dag daarvoor daar iets over op NGC. Dat er werkelijk hele dorpen zijn in Frankrijk die dat opeten. Je ziet die larven bewegen. Het schijnt heel erg rommig te zijn (goh) En ja het was serieus bedoeld.quote:Op donderdag 22 december 2005 10:54 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Het bestaat wel, kaas met maden.
Alleen ik betwijfel of dit echt lekker is op een kaasplankje en ik betwijfel ook of user het serieus bedoelde...
Wat heb je gekocht?quote:Op zaterdag 15 december 2007 14:10 schreef Perruche het volgende:
door dit topic ga ik NU naar de markt om kaas te kopen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |