Hoe je het ook went of keert Roel heeft in BB5 de grootste bijdrage geleverd. In zowel de positieve als de negatieve zin en daar draaid natuurlijk het hele programma om.
Als je terugkijkt op het programma komt Roel in de meeste verhaallijnen voor. Direct of indirect is hij bijna overal bij betrokken geweest. Als we dat dan vergelijken met de andere finalisten dan geld dat voor hun in mindere maten.
Ik kan van elke bewoner tig positieve en negatieve punten bedenken. Het blijven immers mensen. Van de een wat meer dan de ander, maar de reacties op dit forum over Roel zijn zwaar overdreven.
Ik denk dat de meeste personen die zo over Roel posten na 3 weken uitgekotst zouden worden (op FOK), als ze in het BB huis zouden zitten.
Ik heb bij de meeste nominaties de juiste EXIT voorspelt, zat er 2 keer naast met Linda en Dido. maar voor de rest had ik het elke keer bij het rechte eind (valt niet te bewijzen natuurlijk)
Roel is voor mij vanaf het begin (2 a 3 weken) de winnaar van het programma, natuurlijk had hij ook zijn downs waarbij ik dacht van tjonge jonge, maar overall gezien ging deze BB naar mijn mening tussen Roel en Joost.
Ik voorspel dat Roel gaat winnen, maar het word close met Joost.
[ Bericht 27% gewijzigd door BorTheWolf op 22-12-2005 00:03:05 ]
ehhhhhhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuhhhhhh een glaasje prik