We gaan allemaal dood toch?quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:05 schreef dvdfreak het volgende:
Ik hoop dat hij doodgaat , hij heeft echt bloed aan zijn handen
quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:51 schreef Hallulama het volgende:
[afbeelding]
Ladies and Gentlemen, we present to you, Ehud Olmert![]()
May he kick ass towards peace
Hup Kadima !![]()
zolang het iedergval maar geen orthodoxe jood wordt.quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:53 schreef rekenwonder het volgende:
Het zal mij benieuwen of er iemand voor in de plaats komt die nog gevaarlijker is.
zo denk ik ook erover over die zionistische teroristquote:Op donderdag 5 januari 2006 22:05 schreef dvdfreak het volgende:
Ik hoop dat hij doodgaat , hij heeft echt bloed aan zijn handen
Ja want vriend en vijand zijn het erover eens dat hij echt dom is...quote:Op vrijdag 6 januari 2006 02:56 schreef Xevor het volgende:
http://news.yahoo.com/s/a(...)NW9mBHNlYwMlJVRPUCUl
Blijkbaar duurde de operatie 7 uur.
In de eerste zes en een half uur waren ze zeker op zoek naar zijn hersenen.
Respect voor mensen is ver bij je te zoeken ...quote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:49 schreef Reporter het volgende:
Die bolle varken heeft na zijn optreden op de tempelberg bloed van duizenden Palestijnen en journalisten en vredesactivisten aan zn handen, word aub niet meer wakker.
Nog zo'n flapdrol ...quote:Op vrijdag 6 januari 2006 06:32 schreef LuukBes het volgende:
Ze moesten gewoon 6,5 uur keihard door dat vet dril-boren eer ze bij de hersenpudding aankwamen.
Het varken heeft zich zo moddervet gevreten dat zelfs zijn schedel uit puur keihard frituurvet bestond. Gestold vet is a bitch om doorheen te komen.
Eet dus meer fruit.
Een anti-semitische journalist, word aub niet meer wakker.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:49 schreef Reporter het volgende:
Die bolle varken heeft na zijn optreden op de tempelberg bloed van duizenden Palestijnen en journalisten en vredesactivisten aan zn handen, word aub niet meer wakker.
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:49 schreef Reporter het volgende:
Die varken
Het gaat toch nog wel wat teweegbrengen als hij echt dood gaat.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:18 schreef multatuli het volgende:
Het is inmiddels irrelevant. Sharon is nu gewoon een oude man die sterft danwel nog een paar jaartjes gehandicapt doorploetert. De politicus is dood en Israel gaat een spannende tijd tegemoet.
Israel heeft wel pech, eerst Rabin weg op het verkeerde moment, en nu Sharon. Maar ik weet niet of Netanyahu kans maakt. Geen idee hoe de politieke verhoudingen binnen Israel liggen, maar vaak is het zo dat een sterke persoonlijkheid een flink gat laat vallen als ie verdwijnt (zekere Sharonquote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:19 schreef speknek het volgende:
Jottem. Benji. Da's nog eens de goede man op de goede plaats.
Betrouwbaar?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:35 schreef Godslasteraar het volgende:
CONFIRMED: PM ARIEL SHARON IS (AT LEAST CLINICALLY) DEAD
Die foto gaat wel kloppend wordenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:42 schreef JaWi het volgende:
[..]
Betrouwbaar?
Die foto is anders wel erg voorbarig.
[afbeelding]
Weer diezelfde bron...quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:49 schreef Godslasteraar het volgende:
Evangelist Pat Robertson: Sharon being punished for "dividing God's land"
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:13 schreef lionsguy18 het volgende:
Robertson heeft volgens mij een punt.
De feiten kloppen.
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:13 schreef lionsguy18 het volgende:
Robertson heeft volgens mij een punt.
De feiten kloppen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |