Ik zou onder de brug kijken, daar haal ik meer geld vandaanquote:Op zondag 18 december 2005 18:07 schreef GizartFRL het volgende:
Ik schraap mijn kostje bi elkaar als dealer en vuilnisbakken checker.
Ik ga 'm zeker joinenquote:Op zondag 18 december 2005 18:11 schreef gr8w8 het volgende:
Goed, wie zou er allemaal de factie joinen? Ik ieg, Paxlie weet ik dattie dat ook wel doet.
Natuurlijk wil ik er bij.quote:Op zondag 18 december 2005 18:11 schreef gr8w8 het volgende:
Goed, wie zou er allemaal de factie joinen? Ik ieg, Paxlie weet ik dattie dat ook wel doet.
<---quote:Op zondag 18 december 2005 18:11 schreef gr8w8 het volgende:
*check*quote:Op zondag 18 december 2005 18:11 schreef gr8w8 het volgende:
Me 2.quote:Op zondag 18 december 2005 18:11 schreef gr8w8 het volgende:
ikkequote:Op zondag 18 december 2005 18:11 schreef gr8w8 het volgende:
quote:Op zondag 18 december 2005 18:11 schreef gr8w8 het volgende:
Tevens ik dus.quote:You walk up to your self-defence trainer and
commence the move Bear hug.
He begins to scream so you drop him.
He lies on the ground holding his stomach.
neequote:Op zondag 18 december 2005 18:29 schreef DeHovenier het volgende:
Kan je verschillende courses tegelijk doen?
quote:You have started the Basic computer course. It will take 7 days to complete.
quote:You get onto the balance beams and begin, well, balancing.
You quickly get off to avoid embarrassment.
You have gained 4.8508 more dexterity by doing 15 set(s) of moves.
You now have 14.8508 dexterity and 0 energy left.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |