Vandaar dat we eerst gaan fokken!quote:Op maandag 19 december 2005 19:04 schreef DeHovenier het volgende:
De verliezende hond gaat dood, maar dat wist je zeker al
Misschien even naar de kleur van het metertje kijken als ie 100% is, misschien helpt dat voor jequote:Op maandag 19 december 2005 19:07 schreef kastanova het volgende:
En echt logisch zijn die metertjes ook niet; geef ik hem water, vult de thirst meter zich naar 100%.
Maar het sláát toch nergens op?quote:Op maandag 19 december 2005 19:14 schreef anoukforza het volgende:
[..]
Misschien even naar de kleur van het metertje kijken als ie 100% is, misschien helpt dat voor je
Ik heb mn hond verkocht want vond het niks meer aan.
Ik heb 2 vrouwen gekocht in de gevangenis en die pimp ik nu... Zo'n 5k per dagquote:Op maandag 19 december 2005 19:14 schreef HAL9000S het volgende:
25K?? Hoe kom je in hemelsnaam aan zulke bedragen??
Heb ik alquote:Op maandag 19 december 2005 19:16 schreef LostFormat het volgende:
25K!Daar had je een appartement van kunnen kopen mên!
Nogmaals, hoe de neuk kom je aan dat geld?quote:
Kost je niet veel nerve wsl, dat pimpen...quote:Op maandag 19 december 2005 19:18 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik heb 2 vrouwen gekocht in de gevangenis en die pimp ik nu... Zo'n 5k per dag.
wat is dit voor onzinquote:Result: Looks like the electronics stall isn’t up today, oh well!
Fake gegevens invullen bij al die inschrijvingsdingetjesquote:Op maandag 19 december 2005 19:39 schreef LostFormat het volgende:, maar hoe kom je dan weer aan zo veel punten dan?
Ooooooooo, DIE puntenquote:Op maandag 19 december 2005 19:41 schreef kastanova het volgende:
[..]
Fake gegevens invullen bij al die inschrijvingsdingetjes.
Simpel, maar effectief en lonend...
Survey Networks zou ik afraden, RealArcade is een kwestie van downloaden, 3 regeltjes info invullen en klaar ben je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |