nee, joh, stel maar...quote:Op maandag 19 december 2005 23:56 schreef EricusMaximus het volgende:
Zijn er nog mensen?
Anders stel ik morgenochtend wel een vraag.
quote:Op maandag 19 december 2005 23:48 schreef EricusMaximus het volgende:
Dat is toch knoflikari?
Die film was een van mijn eerste FMT vragen, na de hint dat de titel op een specerij lijkt, kwam scatman ( hoe heette hij ook alweer?) op iets dat een beetje weg had van de titel
Zeer zekerquote:Op dinsdag 20 december 2005 08:24 schreef SaintOfKillers het volgende:
Broken Flowers?
Nee.quote:Op dinsdag 20 december 2005 09:49 schreef EricusMaximus het volgende:
Jij hebt hem dus ook al gezien?
Geen idee.quote:Wat vond je ervan?
quote:
Geen idee. Maar ik heb het plaatje al eens gezien in ieder geval.quote:Op dinsdag 20 december 2005 09:56 schreef EricusMaximus het volgende:
[..]![]()
Is dit weer eens zo'n promotiefoto die ik heb gepost, of komt dit in de trailer voor?
Geen Miike.quote:Op dinsdag 20 december 2005 10:45 schreef EricusMaximus het volgende:
Is dit een creatie van Miike?
Nee, bekender. Bekender als in: de film uit mijn vraag ken ik en steel samurai niet.quote:Op dinsdag 20 december 2005 11:01 schreef mikey2k3 het volgende:
steel samurai?
Lonewolf2003 +1quote:Op dinsdag 20 december 2005 12:51 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Versus
Hij was gewoon erg vermakelijk. En het budget was natuurlijk maar heel klein.quote:Op dinsdag 20 december 2005 12:59 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Lonewolf2003 +1
De film is trouwens niet zo cool als de plaatjes en het plot (gangsters die het met enorme geweren en samuraizwaarden opnemen tegen zombies) doen vermoeden. Maar ik ben dan ook geen enorme Kitamurafan (ook regisseur van Azumi), geen enkele van zijn films vind ik slecht of zelfs matig, maar ook geen enkele heel goed.
Het was een nieuwe film, maar wel een remake.quote:Op dinsdag 20 december 2005 13:42 schreef Sokolsky het volgende:
Was dat niet zo'n oude monsterfilm?
nee, dat is the long weekend <<< krijg daar zeker geen punt voor?quote:Op dinsdag 20 december 2005 13:53 schreef Euc- het volgende:
In welk stukje was dat dan? Ik kanj me namelijk niet meer herrineren dat ie een film zat te kijken ergens..
(Is toch die film waar die gozer die een belangrijke deadline moet halen voor maandag, in het weekend verplicht van zn broer moet neuken, hij allerlei dingen doet, gearresteerd wordt voor neuken met een hoer, en uiteindelijk met die knappe buurmeid het bed in duikt?)
Dawn of the Dead is goed.quote:Op dinsdag 20 december 2005 13:52 schreef Sokolsky het volgende:
King Kong zal wel niet. Laatste tijd geen Frankensteins of Draculas uitgekomen. Wel zombies. Dawn of the Dead?
ik weet niet wat voor zieke films jij kijkt. Maar de film die ik bedoelde was die nieuwe komedie met Steve Carrel als een 40 jarige maagd..quote:Op dinsdag 20 december 2005 13:53 schreef Euc- het volgende:
In welk stukje was dat dan? Ik kanj me namelijk niet meer herrineren dat ie een film zat te kijken ergens..
(Is toch die film waar die gozer die een belangrijke deadline moet halen voor maandag, in het weekend verplicht van zn broer moet neuken, hij allerlei dingen doet, gearresteerd wordt voor neuken met een hoer, en uiteindelijk met die knappe buurmeid het bed in duikt?)
Oh, dan heb ik em toch niet gezien, ik meende dat dat the 40 year old virgin was, dan heb ik ze door elkaar gehaald.quote:Op dinsdag 20 december 2005 13:56 schreef mikey2k3 het volgende:
[..]
nee, dat is the long weekend <<< krijg daar zeker geen punt voor?
Is niet ziek, is ook een redelijk nieuwe film.. The Long Weekend.quote:Op dinsdag 20 december 2005 13:57 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
ik weet niet wat voor zieke films jij kijkt. Maar de film die ik bedoelde was die nieuwe komedie met Steve Carrel als een 40 jarige maagd..
tis best nog een toffe film hoor.quote:Op dinsdag 20 december 2005 13:57 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
ik weet niet wat voor zieke films jij kijkt. Maar de film die ik bedoelde was die nieuwe komedie met Steve Carrel als een 40 jarige maagd..
Laat maar ik las verkeerd. Ik las met i.p.v. van.quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:00 schreef Euc- het volgende:
[..]
Is niet ziek, is ook een redelijk nieuwe film.. The Long Weekend.
er zijn meerdere dudes in meerdere star warsquote:Op dinsdag 20 december 2005 14:20 schreef mikey2k3 het volgende:
[..]
is hij niet die dude uit star wars?
quote:Op dinsdag 20 december 2005 16:55 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik wist 'm zelfs al voor de vraag werd gesteld.
Nee, noordelijker.quote:Op dinsdag 20 december 2005 17:21 schreef Sokolsky het volgende:
Frans?
(ik moet aan de naam Jean-Marc Barr denken)
En Nattevagten ook.quote:Op dinsdag 20 december 2005 17:39 schreef Sokolsky het volgende:
Dan gok ik even op Old Men in New Cars en I Kina Spiser de Hunde.
Ik herken 'm denk ik. Zo'n typische bijrolacteur die je niet meer vergeet. Maar ik kan even niet op twee films komen waarin hij bijrolde.quote:
quote:
nadat ik carandiru heb gezien, heb ik zijn naam wel opgezocht en overwogen hem te vragen.quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:52 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
dolle_hond +1
Hij heet Gero Camilo en speelde ook in Man on Fire en Abril Despedaçado.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |