abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33194013

Zorgverzekeraars proberen te dure Aanvullende Verzekeringen (AV) te verkopen. Ook gebeurt vaak het volgende:je was particulier verzekerd, maar je krijgt nu een Naturapolis aangeboden.

Dus wees alert!. Als je wel bij je huidige verzekeraar wil blijven moet je de gewenste verandering doorgeven. Verder is voor jongere mensen het nemen van een Eigen Risico waarschijnlijk voordelig. De korting die verschillende verzekeraars bieden, is echter uiteenlopend. De korting varieert tussen de 75 en 250 euro (bij 500 euro eigen risico). De verzekeraars die 250 euro korting bieden zijn l interessant! (Achmea groep). De premie daalt tot ca. 770 euro per jaar, en als je geen kosten maakt krijg je hiervan nog 255 euro terug!
Dus let op:
1. Neem geen dure AV
2. Kies liever geen Naturapolis (een Naturapolis biedt hetzelfde als het ZF)
3. Overweeg over te stappen naar een verzekeraar die een hoge eigen-risico-korting geeft.
pi_33194264
vergeet daarbij niet dan elke polis al een eigen risico heeft van 255 euro
dat is wettelijk vast gelegd dus eigenrisico komt boven op die welttelijke risico
pi_33194283
Je hebt zeker een offerte van de OHRA gekregen?

Ik namelijk wel en zeker de aanvullende tandartsverzekering is pleuris duur.
Rot signature
pi_33194324
ik betaal 100 euro p/m voor basis verzerkering met aanvullende tandartsverzekering
Gemiddeld reactieniveau op de FP:
[quote]Ben benieuwd wanneer Bin Laden zelf met een boek komt![/quote]
Buzzz: Wat, gebundelde grot tekeningen??? >:)
pi_33194438
Je loopt nu wel te roepen dat je een eigen risico moet nemen, maar je vergeet dan even dat wanneer je toch iets hebt, dat je dan al extra kosten moet maken. Gooi daar dan nog even het eigen risico overheen en dan ben je dus veel duurder uit dan maandelijks die paar eurootjes extra voor het afkopen van je eigen risico.
Bij mij kwam dat neer op zo'n 8 euro per maand extra voor het afkopen van een eigen risico van 250 euro.

en inderdaad, zoals AlwaysConnected al zegt, heb je al een no-claim-korting eigen risico van 255 euro, welke verzekering je ook neemt.
  zondag 18 december 2005 @ 17:03:41 #6
27026 xstatic1975
No pain no gain
pi_33194457
net als Azivo bijvoorbeeld, ramt je standaard hun duurste aanvullende verzekering door je strot. Sturen ze een wijzigingsformulier mee en folders, maar nergens is te vinden hoe je moet aangeven dat je niet de duurste aanvullende wil maar de goedkopere, stelletje honden zijn het.
pi_33194563
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')